Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää nahkatakkinen tyttöystävä?

Vierailija
02.05.2020 |

?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Energiaaa kirjoitti:

Motoristit kans pysyy lupsakkaana väkenä kun on nahkaa päällä.

Pakko olla nahkaa päällä, ei ainakaan mitään teknistä ja fiksua tuulipukua 😂 Motoristeilla on myös usein päällä metalliketjuja ikäänkuin panssareina. Vartalo tatuoitu täyteen erilaisia muistoja, onnea tuovia tai suojelevia kuvioita. Toihan vasta onkin taikauskoista. Ovat jääneet muinaisaikaan nahka- ja metallipanssareineen. Koittavat olla jotain moderneja viikinkejä.

Hankkisivat jotkut huipputekniset puvut nahkaisien sijaan. Motoristeilla on rahaakin yleensä.

Nahka materiaalina ei ole oikein tätä päivää.

Vierailija
42/49 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on keinonahkatakki, maiharit ja tykkään rock-musiikista, sekä fantasiaelokuvista. :)

Oma poikaystävä ois kiva.

N26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on keinonahkatakki, maiharit ja tykkään rock-musiikista, sekä fantasiaelokuvista. :)

N26

Melkein samoin täällä tosin itsellä löytyy aitoja ja tekonahkaisia takkeja. Minäkin kaipaisin seuraa terveisin toinen N26

Vierailija
44/49 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nahkatakkityttöjen  pitäisi itse tappaa eläin, jonka nahasta takki on tehty. Silloin se olisi reilua. Ei niin, että kävellään merkkiliikkeeseen ja ostetaan 500 € maksava takki ja sitten lattelle läheiseen kahvilaan.

Hirveitä noi instagram-kuvat, joissa muijilla on nahkaa päällä, ja sitten keimaillaan jonkun pikkupuudelin kanssa.

Ikäänkuin se MINUN LEMMIKKINI olisi arvokkaampi kuin se toinen eläin, jonka nahka roikkuu päällä. 

Kehittelet päässäsi syitä muiden vihaamiselle?

Vierailija
45/49 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloitus siitä biisistä? Onko? Kuunteletko nyt nahkatakkista tyttöä? Se tyttö on nähnyt helvetin joten turha toivo.

Vierailija
46/49 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eettisyys riippuu ihan tuotantotavasta.

Vierailija
47/49 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se että naisella pitää olla juuri nahkatakki päällä eikä jotain muuta on tärkeää muille kuin fetissisteille.

Vierailija
48/49 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N26

👍👞🎸📺

Vierailija
49/49 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta: vie haluamasi kauppaan sovittamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme