Mistä löytää nahkatakkinen tyttöystävä?
Kommentit (49)
Mulla on keinonahkatakki, maiharit ja tykkään rock-musiikista, sekä fantasiaelokuvista. :)
Oma poikaystävä ois kiva.
N26
Vierailija kirjoitti:
Mulla on keinonahkatakki, maiharit ja tykkään rock-musiikista, sekä fantasiaelokuvista. :)
Oma poikaystävä ois kiva.N26
Melkein samoin täällä tosin itsellä löytyy aitoja ja tekonahkaisia takkeja. Minäkin kaipaisin seuraa terveisin toinen N26
Vierailija kirjoitti:
Nahkatakkityttöjen pitäisi itse tappaa eläin, jonka nahasta takki on tehty. Silloin se olisi reilua. Ei niin, että kävellään merkkiliikkeeseen ja ostetaan 500 € maksava takki ja sitten lattelle läheiseen kahvilaan.
Hirveitä noi instagram-kuvat, joissa muijilla on nahkaa päällä, ja sitten keimaillaan jonkun pikkupuudelin kanssa.
Ikäänkuin se MINUN LEMMIKKINI olisi arvokkaampi kuin se toinen eläin, jonka nahka roikkuu päällä.
Kehittelet päässäsi syitä muiden vihaamiselle?
Onko aloitus siitä biisistä? Onko? Kuunteletko nyt nahkatakkista tyttöä? Se tyttö on nähnyt helvetin joten turha toivo.
Eettisyys riippuu ihan tuotantotavasta.
Tuskin se että naisella pitää olla juuri nahkatakki päällä eikä jotain muuta on tärkeää muille kuin fetissisteille.
Vierailija kirjoitti:
Oma poikaystävä ois kiva.N26
👍👞🎸📺
Ulkomailta: vie haluamasi kauppaan sovittamaan.
Nahka materiaalina ei ole oikein tätä päivää.