Mistä löytää nahkatakkinen tyttöystävä?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Fengshuin mukaan kuolleen eläimen nahkat ja muut osat, joka kuivakukat, pysäyttää energian. Jos on muutenkin luonteeltaan hissukka, ei tarvitse energian pysäyttäjää.
Kerro tämä alkuasukasheimoille... 🤣
Varo ettei jää 🦴 käteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fengshuin mukaan kuolleen eläimen nahkat ja muut osat, joka kuivakukat, pysäyttää energian. Jos on muutenkin luonteeltaan hissukka, ei tarvitse energian pysäyttäjää.
Kerro tämä alkuasukasheimoille... 🤣
Varo ettei jää 🦴 käteen.
Sanotaanko, että elämäntapa on muuttunut. Alkuasukasheimot ovat yhtä luonnon kanssa. He metsästävät saaliinsa itse ja itse valmistamillaan aseilla.
Hyvä ohje on, että pitäisi syödä vain sellaista, jonka on itse tappanut. Silloin olisi reilumpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fengsuit voit työntää kakkoseesi
Osaan jo tuon kommentin perusteella kuvitella, millainen öykkäri olet. Kuljet nahkatakki päällä, kaikkialla ympärilläsi on tavaroita, jotka eivät ole vahingossakaan eettisesti tuotettuja. Syöt ja juot mitä huvittaa välittämättä ruuan alkuperästä.
10 points 🦜
Ostan mitä haluan ja tarvitsen. Syön sitä mikä on hyvää.
Nahkatakkityttöjen pitäisi itse tappaa eläin, jonka nahasta takki on tehty. Silloin se olisi reilua. Ei niin, että kävellään merkkiliikkeeseen ja ostetaan 500 € maksava takki ja sitten lattelle läheiseen kahvilaan.
Hirveitä noi instagram-kuvat, joissa muijilla on nahkaa päällä, ja sitten keimaillaan jonkun pikkupuudelin kanssa.
Ikäänkuin se MINUN LEMMIKKINI olisi arvokkaampi kuin se toinen eläin, jonka nahka roikkuu päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fengsuit voit työntää kakkoseesi
Osaan jo tuon kommentin perusteella kuvitella, millainen öykkäri olet. Kuljet nahkatakki päällä, kaikkialla ympärilläsi on tavaroita, jotka eivät ole vahingossakaan eettisesti tuotettuja. Syöt ja juot mitä huvittaa välittämättä ruuan alkuperästä.
10 points 🦜
Ostan mitä haluan ja tarvitsen. Syön sitä mikä on hyvää.
Elämä on valintoja. Ihmissuhteissa törmäät siihen, että sinua kohdellaan samoin, kuin sinä kohtelet muita luontokappaleita.
Vierailija kirjoitti:
Nahkatakkityttöjen pitäisi itse tappaa eläin, jonka nahasta takki on tehty. Silloin se olisi reilua. Ei niin, että kävellään merkkiliikkeeseen ja ostetaan 500 € maksava takki ja sitten lattelle läheiseen kahvilaan.
Hirveitä noi instagram-kuvat, joissa muijilla on nahkaa päällä, ja sitten keimaillaan jonkun pikkupuudelin kanssa.
Ikäänkuin se MINUN LEMMIKKINI olisi arvokkaampi kuin se toinen eläin, jonka nahka roikkuu päällä.
Tässä häiritsee kaksi asiaa. Se, että haluaa rajata toisen luontokappaleen toista arvokkaammaksi, koska itse omistaa sen. Ja se, että mieltää omistavansa jonkun eläimen.
Intiaaneilla oli viisas käsitys, että maata ei voi omistaa, samoin ei eläimiä. Sielut ovat vapaita. Minusta tämä on viisas käsitys. Vaikka intiaaneilla oli nahkaa päällä, käyttivät he sitä luontoa ja elämää kunnioittaen. Se oli välttämätöntä. Nykyään ei ole todellakaan välttämätöntä käyttää nahkaa vaatteissa. Meidän elämänmuodossamme löytyy sopivampia materiaaleja käytettäväksi vaatteisiin.
Ennemmin elikon nahkaa kuin mikromuovia ympäriinsä. Bonuksena saa hyvät pihvit.
Mä olen nahkatakkinen tyttö. Käyttäny aineita speedistä tinneriin. Helv*tinkin olen nöhnyt. Nyt vaan työntelen lastenvaunuja ilman saattajaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos on luonteeltaan maaninen ja työkseen on ison yrityksen toimitusjohtaja, sellaiselle suon nahkaa päälle. Pakko hillitä, että mopo karkaa käsistä. Ripotellaan energiaa pysäyttäviä asioita paikkoihin, jossa kulkee liikaa energiaa ;)
Mutta tavallisen hissukan ei kannata laittaa nahkaa päälleen, tuo elämään vain hitautta. Vaikka ajattelisi, että nahkatakkimimmi on menevä ja dynaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nahkatakkinen tyttö. Käyttäny aineita speedistä tinneriin. Helv*tinkin olen nöhnyt. Nyt vaan työntelen lastenvaunuja ilman saattajaa.
Jos tosiaan on taipumusta maniaan ja mopo karkailee käsistä, sitten nahka hillitsee energiaa. Sun kannattaa hankkia kaikkea nahkaista, lastenvaunutkin.
Hep, täältä löytyy sinkku nahkatakin käyttäjä! Muuten en nahkavaatteista tai turkiksista välitä, mutta oma takki on ollut suosikki jo melkein kymmenen vuotta eikä se ole mennyt siinä ajassa miksikään. On kestävää kehitystä, ettei osta kertakäyttövaatteita joka hemmetin kuukausi ja itke sitä, miten rahaa palaa ja aina ostettava uutta sen huonolaatuisen tilalle!
Panostakaa laatuun - ympäristökin kiittää. :)
N30
Vierailija kirjoitti:
Hyvä biisi! On kuunneltu nahkatakki päällä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tosiaan on taipumusta maniaan ja mopo karkailee käsistä, sitten nahka hillitsee energiaa. Sun kannattaa hankkia kaikkea nahkaista, lastenvaunutkin.
Hmm, nyt ymmärrän, miksi äiti laittoi lapsia ollessamme pulkkaan nahkaisen lampaantaljan "lämmittämään". Sehän hillitsi meitä vilkkaita lapsia. Muuten olisimme laskeneet pulkalla jyrkimpiä mäkiä - pää edellä. Viisas äiti. Vaikkei ehkä ajatellut asiaa näin. Meillä oli myös nahkaiset lapaset ja turkiksesta tehdyt hatut.
Motoristit kans pysyy lupsakkaana väkenä kun on nahkaa päällä.
Energiaaa kirjoitti:
Pakko olla nahkaa päällä, ei ainakaan mitään teknistä ja fiksua tuulipukua 😂 Motoristeilla on myös usein päällä metalliketjuja ikäänkuin panssareina. Vartalo tatuoitu täyteen erilaisia muistoja, onnea tuovia tai suojelevia kuvioita. Toihan vasta onkin taikauskoista. Ovat jääneet muinaisaikaan nahka- ja metallipanssareineen. Koittavat olla jotain moderneja viikinkejä.
Vierailija kirjoitti:
Energiaaa kirjoitti:
Pakko olla nahkaa päällä, ei ainakaan mitään teknistä ja fiksua tuulipukua 😂 Motoristeilla on myös usein päällä metalliketjuja ikäänkuin panssareina. Vartalo tatuoitu täyteen erilaisia muistoja, onnea tuovia tai suojelevia kuvioita. Toihan vasta onkin taikauskoista. Ovat jääneet muinaisaikaan nahka- ja metallipanssareineen. Koittavat olla jotain moderneja viikinkejä.
Tuollaiset nahkaiset ja metalliset asiat lisäävät tunnelukkoja. Eivät ainakaan ole henkisesti auki.
Jokaisella naisella on seksikäs nahka-asu vaatteidensa alla
Vierailija kirjoitti:
Energiaaa kirjoitti:
Hankkisivat jotkut huipputekniset puvut nahkaisien sijaan. Motoristeilla on rahaakin yleensä.