Ex-mies suuteli
Entinen mieheni ehdotti jokin aika sitten että tulee käymään. Visiitin aikana pitkän jutustelun jälkeen suudeltiin. Jäi myös yöksi, mutta ei harrastettu seksiä. Erosta on jo pidemmän aikaa ja hän oli jättäjän roolissa. Minulla näköjään on vielä tunteita häntä kohtaan. Onko tämä mahdollisesti molemminpuoleista?
Kommentit (7)
Suutelin kerran samana päivänä kahta exää ja yhtä vakipanoa. Exät on aina syystä exiä. Muista se.
Jännä että niitä eksiä on pitäny käydä vielä pussailemassa tän edellisen kommentoijan jos kerran eksät on eksiä. Ettei sitten kuitenki ois jotain fiiliksiä jääny.
Normaalisti en jää haikailemaan eksien perään, saati pidä yhteyttä tms. Tämän miehen kanssa on vaan mieletön kemia ja itse ottaa muhun yhteyttä tasaisin väliajoin. Käynyt kahvilla muutaman kerran ja ja ehkä max. halattu. Niin ja jos tän yökyläilyn yhteydessä mies olis tehny aloitteen seksiin, niin olisin kyllä ollut halukas. Tiukasti vain halaili mua yön läpeensä.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Jännä että niitä eksiä on pitäny käydä vielä pussailemassa tän edellisen kommentoijan jos kerran eksät on eksiä. Ettei sitten kuitenki ois jotain fiiliksiä jääny.
Normaalisti en jää haikailemaan eksien perään, saati pidä yhteyttä tms. Tämän miehen kanssa on vaan mieletön kemia ja itse ottaa muhun yhteyttä tasaisin väliajoin. Käynyt kahvilla muutaman kerran ja ja ehkä max. halattu. Niin ja jos tän yökyläilyn yhteydessä mies olis tehny aloitteen seksiin, niin olisin kyllä ollut halukas. Tiukasti vain halaili mua yön läpeensä.
Ap.
Jos tykkää pussailla ja panna, niin mikäs siinä. Exän kanssa varmaan sujuu tottuneesti ja jos oli aikoinaan kivaa niin voi olla edelleenkin. Mikäli siis kumpikin vapaa ja halukas, niin eihän tuossa mitään. Kunhan ei sotke seksiä, tunteita ja suhteilua keskenään. Sivusta.
Reikä pyöreäksi, alapää ohjaa onneen. Muikkelinsa voi pitää pitkääkin taukoa.
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Niinkuin tuossa jo annettiin asiaan se oikea neuvo: nu ss i se kuivaksi ja jatka elämää.
Olisit nyt n...nut sen kuivaksi, sitähän sä halusit ja salaa toivoit.
Lämmitetty kaurapuuro ei muuten maistu hyvälle, joten jätä nyt kuitenkin väliin ja käännä uusi sivu.