Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan kumppanin lapsia

Vierailija
02.05.2020 |

Vihaan niitä lapsia niin paljon. Niitten paska asenne ja kunnioituksen puute aikuista kohtaa on olematon. Vihaan niitten ääntä, nimiä, kaikkea niissä. Viha on vaan kasvanut kasvamistaan. Kumppani ei puolusta mua näiden asenteelta. Aivan sama vaikka jäisivät junan alle.

Vihaan kaikkia maailman lapsia koko sydämestäni.

Ps mua ei kiinnosta *ittuakaan onko sulla omia vai pidätkö niistä. Lapsi ei ole koko maailma eikä todellakaan tulevaisuus. Lapsi on vaan stressiä tuottava olento.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta sun lapsivihasi, mutta minkä ihmeen takia olet tuollaisen puolison kanssa?

Kai nyt ymmärrät, että se sun puolisosi ansaitsee parempaa, eikä tuollaista pompottelua. Erotkaa.

Vierailija
2/41 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vihaat lasta, vihaat aikuistakin. Vihaat puolisoasi. Vihaat itseäsi.

Mene psykologille tai suoraan psykiatrille. Ehkä sinun vihantunteellesi voidaan tehdä vielä jotakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä jotka roikkuu väkisin kiinni vanhemmassa, jos ne lapset on rasite.

Vierailija
4/41 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selevä...

Vierailija
5/41 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika, ei tuollaista kestä hullukaan.

Vierailija
6/41 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kiinnosta sun lapsivihasi, mutta minkä ihmeen takia olet tuollaisen puolison kanssa?

Kai nyt ymmärrät, että se sun puolisosi ansaitsee parempaa, eikä tuollaista pompottelua. Erotkaa.

Kyllä se tässä suhteessa lapset ovat ongelma. Sellasia paskapäitä. Varsinkin toinen niistä.

Vierailija
7/41 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemman tässä pitäis lapsi opettaa tavoille.

Tänä päivänä nykypäivän lapset ovat kasvatettu tai oikeestaan ei oo kasvatusta lainkaan kun käytöstavat pelkkä nolla, asenne paska jne. Ei sellasia lapsia kestä ketään.

Vierailija
8/41 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa opetella vihaamaan vähemmän, se on äärimmäisen kuluttavaa ja epäterveellistä. Ja lopulta et pysty nauttimaan kuin muiden tuskasta.

Vierailija
9/41 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan mahdollista, että ne lapset on pskapäitä. Mutta itse olet kumppanisi valinnut ja jos kumppanilla on lapsia, ne vähän niinkun kuuluu siihen diiliin, ainakin jollain tasolla.

Vierailija
10/41 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, olin samanlaisessa suhteessa. Lapset oli uusavuttomia vapaankasvatuksen hedelmiä ja lasun asiakkaita. Kaikki nämä selvisi vasta kun suhde oli jo pitkällä. Ei käytöstapoja, haistattelivat kaikille, kävivät kaverien kimppuun eikä osanneet mitään hygieniajuttuja.

Lähdin, ja se on parasta mitä olen tehnyt. Viha kuohahtaa vieläkin kun näen edes kuvan niistä viiripäistä hullunkiilto silmissä.

Vierailija
11/41 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaamasi lapset (kun kerran kaikkia mahdollisia lapsia vihaat) maksavat aikanaan sinunkin eläkkeesi.

Vierailija
12/41 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Itse inhoan uuden kumppanini lasta. En mitenkään osaa luoda suhdetta lapseen. Lapsi on outo, mielestäni ruma. Inhottaa koko ipana. Ero tulossa, en vain voi väkisin pitää lapsesta. Joskus on myönnettävä totuus.

Vierailija
13/41 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska asenne ja kunnioituksen puute on olematon:D

Ovatko he liian kunnollisia?

Vierailija
14/41 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka helvatan komia ja rikas se niiden isä sitten on että haluat hänessä roikkua:D

Vierailija
15/41 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaamasi lapset (kun kerran kaikkia mahdollisia lapsia vihaat) maksavat aikanaan sinunkin eläkkeesi.

Enköhän ole kuollut siihen mennessä ennen kuin ne eläkkeet alkaa kilahtelee. Siihen vihaan kun maailmassa on niin paljon huonokäytöksisiä paskiaisia. Karttakepillä olis asiaa.

Vierailija
16/41 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota sellaista kumppania jolla on lapsia niin ei ole mitään vihattavaa. Elä yksin jos et saa lapsetonta kumppania. Minun äitini seurusteli sellaisen kanssa joka vihasi lapsia ja mitkä trauman se äijä aiheutti, mies vihan. Mitä ihmettä se edes tuli lapsiperheeseen ja tuli kun ei muutakaan suhdetta saanut niin itsekkäänä pilaamaan lapsiperheen elämän. Tuli ja meni ja aikansa kulutti meidän perheessä eikä mitään hyviä muistoja jäänyt jA IHMETTELEN KUINKA KAUAN SE VIIHTYI. Sekin selvisi sitten myöhemmin, oli hyväksikäyttäjä. Lähti heti kun löysi nuoremman. 

Vierailija
17/41 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ap on fiksu ja järkevä, rauhallinen ja ihana ihminen! Ja mikä tärkein, hän on mieleltään terve ja hyvä esikuva kaikille kaikessa. Mies on oikea onnenpekka, kun on löytänyt ap:n kaltaisen upean ihmisen vierelleen!

Vierailija
18/41 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haeppas nyt apua tuohon mielenterveysongelmaasi. Kuulostat todella raskaalta ihmiseltä ap. :)

Vierailija
19/41 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enköhän ole kuollut siihen mennessä ennen kuin ne eläkkeet alkaa kilahtelee. Siihen vihaan kun maailmassa on niin paljon huonokäytöksisiä paskiaisia. Karttakepillä olis asiaa.

No puolisosi saa sitten leskeneläkkeen.

Vierailija
20/41 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Itse inhoan uuden kumppanini lasta. En mitenkään osaa luoda suhdetta lapseen. Lapsi on outo, mielestäni ruma. Inhottaa koko ipana. Ero tulossa, en vain voi väkisin pitää lapsesta. Joskus on myönnettävä totuus.

Jep, tukka silmillä ja huppari päässä ja rumat vaatteet mitä vanhemmat hankkinu, luulevat olevansa jotain siistejä ja cooleja, enemmänkin noloja, ihme ääntelyä ja mölinää joka on vielä nolompaa.

Kiitos että ymmärsit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi