Miten vietät loppuillan?
Itse panin saunan lämpiämään, katson Masked Singeriä ja taidan grillata juusto vartaita.
Kommentit (37)
Käyn vielä Prismassa ja syön hyvin, sekä katson leffoja/sarjoja.
Keitän teetä, katselen Simpsoneita ja selaan nettiä. Lottoarvonnan jälkeen alan lukemaan.
Istun koneella, syön kohta jotain ja klo 22 jälkeen menen nukkumaan, että jaksan nousta aamulla töihin.
Jahka lastenleffa päättyy, pistän muksun petiin ja alan korjata aineita. Olen tässä iltaa kohden kitannut kahvia siihen malliin, että pysyn hereillä ainakin seuraavat 8 tuntia. Siinä ajassa luulisin saavani loput aineet korjattua. Sitten pystyn jo antamaan kaikille luokille todistusarvosanat.
Jos olen nopea ja silmät seisovat päässä kahvin takia, katson yöllä boksilta jonkin leffan. Sen jälkeen varmaan jo nukuttaa. Mies herää aamulla lapsen kanssa ja minä saan nukkua pitkään "yövuoroni" jälkeen.
Kuuntelen Billy Idolia ja juon viiniä.
N26
Trollailen ja provoilen täällä kunnes saan banaanit. Sitten menen kakalle.
No mää olen ainakin vetänyt aika monta päivää käteeen jotta pystyisin pysymään erossa alkoholista. Onneksi alkoon ei sentään ole mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Jaa mä kyl trollailen ja provoilen samalla kun oon kakal.
Kuuntelen valtauutisia (yle).
Marjanpoimijoista taas juttua... huoooh.
Ihanan lämmin mökki, makailen.ja rentoudun.mökillä. Ehkä pikku viinilasillinen.vielä.
Kahvia jo hörpin tässä ruuan jälkeen. Lohiwrappi.
Ei tarvi lähteä mihinkään, on eetwarttia olo.
Huomenna lämmin päivä.
Vierailija kirjoitti:
Hei hyvä kun muistutit, mäkin voisin tota kakkaamista harkita kunhan tästä jaksan nousta.
Laitan rakkaalleni ruokaa, herkullisen kana-aterian. Sen jälkeen katsotaan telkkaria ja hipelöidään toisiamme. mummu&pappa
Koitan arpoa että katselisinko leffaa (Tahraton mieli) vai menenkö nukkumaan. Tahtoisin nähdä leffan kun ei jostain syystä oo ikinä tullut katsottua, mutta toisaalta ei ole yhtään leffafiilis tai ylipäänsä fiilis yhtään mihinkään ja haluaisin että tää päivä olisi jo ohi. Oon ollut aika allapäin koko päivän.
Joka tapauksessa koira pitää vielä viedä ulos.
Neulon, mies tekee pannaria ja taidan laittaa jonkun pöhkön komedian netflixistä pyörimään.