Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Määrätäänkö Ketipinoria unettomuuteen?

Vierailija
02.05.2020 |

Miksi?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla menee unettomuuteen 250mg ketipinoria, olantsapiinia 10mg ja 2 kertaa 4mg peratsiinia. Ja olin kuukauden suljetulla. Ainoa vaiva on unettomuus!

Tässä käypä-hoito esimerkki lääketehtaiden ja lääkärin yhteistyöstä. Minkä verran lääkkeistä muuten glaskosmithkleinen?

Aivan järkyttäviä lääkkeitä määräävät, mutta saavat enemmän rahaa tuosta kuin 10e tutkitusta vanhasta bentsosta, jotka eivät vaarallisia eivät aiheuta sen kummempaa riippuvuutta kuin jokainen noista. Miten lekurit kehtaavat? Jos pystyt joku päivä niin käy yksityisellä, vaikka Tallinnassa jos Suomen hinnat liikaa.

Vierailija
22/28 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kehittyi toleranssi hyvin äkkiä. Ensin meni vartissa jalat alta murusesta, mutta parin viikon jälkeen makasin yön silmät auki selälläni nukahtamatta, vaikka otin 2 x 25mg. Siinä vaiheessa päätin, että jos tämä on tätä, että koko ajan annosta pitää vain nostaa ja kuitenkin olen aivan jollain ufokanavalla päivät, niin en halua syödä koko lääkettä.

Alun perin siis määrättiin siihen, että oli vaikeaa nukahtaa ennen aamuvuoroa. En kuitenkaan koskaan ennen ollut oikeasti valvonut koko yötä täysin unetta ennen kuin tutustuin Ketipinoriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä määrään. Itse sain siitä sekä pöhnäisen olon aamuisin että myös sydänoireita, joten loppui käyttö aika nopeasti.

Toimii hyvin unettomuuteen mutta ongelma on aamuisin toi "pöhnäisyys" - pitkäkestoisuus. Vaikeaa käyttää, jos työ vaatii, että olet heti skarppina töissä. Ei ongelmaa, jos pystyy olemaan sammutetuin lyhdyin puoleen päivään asti hommissa.

On monissa maissa kielletty, kannattaa katsoa aiheesta MOT. Myös toinen myrkky luova mukana.

Nuo aiheuttaa sydänvaivoja, aivosoluihin muutoksia, ei mitään kevyttä tavaraa. Syvä uni jää puuttumaan. Aiheuttaa sivuoireena diabetesta aika nopeasti plus astmaoireita, rytmihäiriöitä

Vierailija
24/28 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei haittoja? Ihan kamalat viekkarit ja hirveetä myrkkyä muutenkin, en voi suositella!

Vierailija
25/28 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista enää millä annoksella söin Ketipinoria, lääkärin ohjeen mukaan joka tapauksessa. Ensimmäisenä iltana nukahdin melko pian, mutta en muista seuraavasta päivästä yhtään mitään. Olin saikulla ja kotona, mutta ei tosiaan mitään käsitystä olenko ollut hereillä ja noussut ylös sängystä vai en. Seuraavalla kerralla muistan olleeni päivällä hereillä lyhyitä pätkiä ja nukkuneeni välillä. Kolmatta kertaa ei tehnyt mieli kokeilla.

Vierailija
26/28 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt n puoli vuotta Ketipinoria unettomuuteen. Paras mitä on ollut ja 50mg riittää hyvin. Eikä mitään pöhnäisyyttä tai painonnousua ole ollut. Suosittelen.

Vierailija
27/28 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noita määrätään "unettomuuten" epävakaille tyypeille joilla on mt-ongelmia. Nähty on lähipiiristä.

Tuolleen ei potilaan kasvot menety kun se nyt vaan on "unettomuuteen".

Mitä olet itse vetänyt, holia? Vai oleko vähä yksinkertane?

Lol. Taisi löytyä skitso joka käyttää ketipinoria "unettomuuten".

Vierailija
28/28 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla menee unettomuuteen 250mg ketipinoria, olantsapiinia 10mg ja 2 kertaa 4mg peratsiinia. Ja olin kuukauden suljetulla. Ainoa vaiva on unettomuus!

No on kyllä jotakin muuta vaivaa päässä kun unettomuus jos tuollaisen määrän neuroleptejä vuorokaudessa vetää. Ja unettomuuden takia ei pidetä kuukautta suljetulla. Masennuksessakin korkeintaan paripäivää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan