Missä maassa naiset ovat lähestyneet sua eniten?
Kommentit (27)
Suomessa. Johtunee siitä, että täällä olen viettänyt elämästäni eniten aikaa. Kaksi naista on flirttaillut. Kumpikin olivat kuitenkin niin ujoja, että lähtivät heti karkuun.
N25
Vierailija kirjoitti:
Suomessa. Johtunee siitä, että täällä olen viettänyt elämästäni eniten aikaa. Kaksi naista on flirttaillut. Kumpikin olivat kuitenkin niin ujoja, että lähtivät heti karkuun.
N25
Öö olet nainen
Vierailija kirjoitti:
Suomessa myös minua.
N32
Lisättäköön, että yksi lähestymisistä johti seksiyöhön, joka vahvisti, että olen hetero.
Sääli sinänsä, koska naisten kanssa on muuten helpompi olla.
Suomessa. On kyllä ulkomaillakin tultu iskemään ja selvästi odotettu, että minä menen ..
Zinc
Mutta kuten tuolla mainittiin, niin aikajanalla vie voiton kotimaa. Jos laskettaisiin päivissä, että on ollut esim. "ulkona", niin sitten voisi mennä tasaiseksi ..
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25
Öö olet nainen
Ööööö ootko kuullu sannista ja eveliinasta?
Itävallassa ja Ranskassa. Ihania naisia <3
Vierailija kirjoitti:
Itävallassa ja Ranskassa. Ihania naisia <3
Ja siis tähdennettäköön että olen mies jota suomalaiset naiset eivät lähesty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa myös minua.
N32
Lisättäköön, että yksi lähestymisistä johti seksiyöhön, joka vahvisti, että olen hetero.
Sääli sinänsä, koska naisten kanssa on muuten helpompi olla.
Sama kokemus. Toivoisin olevani bi.
Kyllä se oli MUUMIMAASSA.
Olen nimittäin se haisuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25
Öö olet nainen
Öö öö öööö ihanko totta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25
Öö olet nainen
Ööööö ootko kuullu sannista ja eveliinasta?
Joo, laulajia. Miten liittyi tähän?
Saksassa. Tai saksalaiset jotka olleet Suomessa. En keksi miksi miellyttäisin erityisesti saksalaisia naisia, varmaan yhdistelmä sitä että ovat huomattavasti rohkeampia lähestymään kuin suomalaiset ja lisäksi sitä että suomalaisena olen kulttuurillisesti aika lähellä saksalaisia.
Suomessa, USA:ssa, Ruotsissa ja Saksassa. Tässä järjestyksessä. Hyviä muistoja ja kokemuksia on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25
Öö olet nainen
Öö öö öööö ihanko totta?
Niin, keskustelu oli tietenkin miehille...
Entä missä maassa on kaikista epäystävällisimmät naiset?