Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pk-seudun top 3 parhaimmat ja huonoimmat asuinalueet?

Vierailija
02.05.2020 |

Mileipiteeni
Parhaat
1. Munkkiniemi
2. Taka-Töölö
3. Etelä-Haaga
Karseimmat
1. Suvela
2. Itäkeskus ( asemanseudun yläpuoli)
3. Kontula

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat:

1.Kauniainen

2.Kauniainen

3.Kauniainen

Ei niin hyvät:

1.Vantaa

2.Helsinki

3.Espoo

Vierailija
42/62 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Espoossa taas on paremmat palvelut kuin Helsingissä. En suostuisi asumaan keskustassa mistään hinnasta, pitää olla meri ja luonto lähellä ja kuitenkin kaupungin parhaat puolet. Joten kaikki nyt listatut ovat itselleni huonoja.

Esim. Skattalla meri joka puolella, on saari, koko kärki puistoaluetta, pieni 200 oppilaan koulu. Et taida tuntea etelä-helsinkiä🤗

Skattalla oli ensimmäinen kotini

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama missä asut, kunhan alueella asuu työssäkäyviä suomalaisia. Se riittää kriteeriksi hyvästä alueesta.

Vierailija
44/62 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvempi on asunut edes kuudella asuinalueella että pystyisi edes ne laittamaan järjestykseen.

Vierailija
45/62 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Espoossa taas on paremmat palvelut kuin Helsingissä. En suostuisi asumaan keskustassa mistään hinnasta, pitää olla meri ja luonto lähellä ja kuitenkin kaupungin parhaat puolet. Joten kaikki nyt listatut ovat itselleni huonoja.

Esim. Skattalla meri joka puolella, on saari, koko kärki puistoaluetta, pieni 200 oppilaan koulu. Et taida tuntea etelä-helsinkiä🤗

Skattalta hienot maisemat. Ehkä Suomen hienoimmat, mutta jotenkin tämä alue ei silti uppoa minuun. Oma valintani olisi Pohjoisranta, josta muuten upeat näkymät. Skattalle:)

Vierailija
46/62 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä: Munkkiniemi, Pohjois-Helsingin pientalovaltaiset alueet.

Espoo: Tapiola, Mankkaa, kehä 3 varsi, tyyliin Lippajärvi ja vastaavat, jos heikohko julkinen liikenne ei haittaa.

Vantaa: Kivistö (ei keskusta), Linnainen, Hämeenkylä, Varisto, osittain Pähkinärinne ja Rajatorppa.

Nämä siis hyviä ja rauhallisia alueita omaan makuuni. Hyvin urbaanien alueiden ystävä en ole, vaan pidän pientaloalueista, jotka eivät ole liikenteen kannalta sumppuja.

Vierailija
47/62 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi merenranta-alueet itse ainakin ohitan ihan sen takia, että talvella siellä on ihan järkyn kylmäö, kun käy viima mereltä.

Vierailija
48/62 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki, vantaa ja espoo.

Vierailija
49/62 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi merenranta-alueet itse ainakin ohitan ihan sen takia, että talvella siellä on ihan järkyn kylmäö, kun käy viima mereltä.

Ne ovat myös liikenteen kannalta hankalia. Tai julkinen monesti ok, mutta yksityisautolla hankalia.

Vierailija
50/62 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta meitä tuulesta nauttiviakin on.

Vierailija
51/62 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma m u vapaat alueet ovat parhaita.

Vierailija
52/62 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ylitse muiden on Kaskisaari.

Vierailija
53/62 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsinki, vantaa ja espoo.

Niin nämä ovat huonoja. Mikä tahansa muu on parempi.

Vierailija
54/62 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii ja siis Aurinkolahti, en tiedä kuuluuks se tohon Meri-Rastilaan koska en muista kaikkea... ja tosiaan Westend on myös kiva .:D ja merihaka ja hakaniemi myös kivoja...

Tyhmiä myös pihlajamäki ja viikki, vaikken oo koskaan tainnu ees käydä. :D

Öööööööööö.... eli vedät ihan sillä mitä muut on kertonut? Asia selvä.

Vierailija
55/62 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lottovoiton tuella asuisin Munkassa, Porkkalassa, Kuusisaaressa tai Kaivopuistossa.

Keskituloisille perheelle suosittelen Koskelaa, Haagaa, Konalaa, Käpylää, Hämeenkylää, Munkkivuorta, Puotilaa, Vuosaarta, Tapiolaa.

Väittelisin Suvelaa,Kannelmäkeä (toki sielläkin on kivaa aluetta), Meri-Rastilaa, Tapanilaa.

Vierailija
56/62 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni teistä on oikeasti ikinä edes käynyt Suvelassa.....?

57/62 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat top 3:

Lauttasaari

Matinkylä

Tapiola

Huonoimmat:

Espoon keskus

Kontula

Mellunmäki

Vierailija
58/62 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivopuisto (Merikatu) , Viikki (ai että mä rakastan tätä aluetta), Käpylä(uusi talo, josta näkymä Puu-Käpylään), Kaskisaari, Suvisaaristo, Laajasalo, Kruunuhaka (vanha kerrostalo, josta näkymä merelle).

Ei ole varaa näihin. Mutta kyllä minulle kelpaa mikä tahansa kaksio Helsingistä, Vantaalta tai Espoosta kunhan on hyvät liikenneyhteydet.

Vierailija
59/62 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni teistä on oikeasti ikinä edes käynyt Suvelassa.....?

Mä en ole, olen asunut 19 vuotta Helsingissä. En ole hirveästi käynyt muualla. Olisi kiva tietää enemmän näistä Espoon alueista. Aion hankkia kesällä pyörän ja käydä jokaisessa Espoon lähiössä.

Millainen Suvela on?

Vierailija
60/62 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussaa Kaartinkaupunki, Laru ja Töölö. Kaikissa noissa olen asunut, ja pitänyt kovasti paikoista.

No way paikkoja on Kontula, Vesala ja Kantsu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi