Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ette käy kampaajalla/parturissa?

Vierailija
02.05.2020 |

Halpaahan se on. Halvimmillaan 15e olen nähnyt. Itse kävin tänään tyttäreni kanssa.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatan pitkää tukkaa. Olen viimeksi käynyt kampaajalla 2018.

Vierailija
2/71 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kammata hiukseni itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en viitsi ottaa tarpeettomia tartuntariskejä menemällä bussiin ja kampaajalle. Pitkien hiusteni latvat voi tasoittaa taas sitten, kun pystyn jotenkin suojaamaan itseni tartunnalta. 

Vierailija
4/71 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturi-kampaaja käy mun luona.

Vierailija
5/71 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lopputulos oli kerta toisensa jälkeen surkea ja hinta korkea. Olen jo viisi vuotta värjännyt ja leikannut hiukset itse.

Vierailija
6/71 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nyt varaa.

Vierailija
7/71 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, se 15 euroa on *miesten* hiustenleikkauksen hinta, sellaisille joilla on joku helppo klassinen tyyli kuten sivuilta lyhyt ja päältä 10-15cm.

Naisten hiustenleikkuu on täälläpäin halvimmillaan 59€ ja minulla ei vähävaraisena duunarina todellakaan ole siihen varaa, kun palkasta jää pakollisten kulujen jälkeen ruokaan n. 350e.

Sitten jos ottaisi vielä värjäykset sun muut käsittelyt niin hinta on reippaasti yli satasen. Ei vaan pysty joidenkin hemmetin hiuksien takia. Joten leikkaan itse saksilla ylipitkät latvat ja laitan ponnarille.

Vierailija
8/71 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä saa 15 eurolla?

Mulla puoleen selkään olevat suht' tasapitkät hiukset. Pieni kerrostus. 15 eurolla en kyllä itse saisi mitään minkä vuoksi kannattaisi kampaajalle mennä.

Nyt en ole käynyt sen takia yli vuoteen kun ei ole varaa. Normaalisti leikataan ja raidoitetaan hiuksia. Nyt on kohta kyllä pakko mennä.

Vierailija
9/71 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nuuka ja äitee leikkaa ilmaiseksi. :D

Vierailija
10/71 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on haasteelliset hiukset ja moni kampaaja turhautuu niiden kanssa.

Lopputulos ei useinkaan ole hyvä.

Lisäksi tällä hetkellä kasvatan pitkiä hiuksia. Olen käynyt kampaajalla viimeksi marraskuussa 2018. Mies tasaa latvoja aina välillä.

Vierailija
11/71 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, se 15 euroa on *miesten* hiustenleikkauksen hinta, sellaisille joilla on joku helppo klassinen tyyli kuten sivuilta lyhyt ja päältä 10-15cm.

Naisten hiustenleikkuu on täälläpäin halvimmillaan 59€ ja minulla ei vähävaraisena duunarina todellakaan ole siihen varaa, kun palkasta jää pakollisten kulujen jälkeen ruokaan n. 350e.

Sitten jos ottaisi vielä värjäykset sun muut käsittelyt niin hinta on reippaasti yli satasen. Ei vaan pysty joidenkin hemmetin hiuksien takia. Joten leikkaan itse saksilla ylipitkät latvat ja laitan ponnarille.

Mulla on maksanut 25-35e pitkien hiusten malliinleikkaus monessa paikassa Tampereella.

Vierailija
12/71 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on maksanut 25-35e pitkien hiusten malliinleikkaus monessa paikassa Tampereella.

Pk-seudulla/Helsingissä täyttä utopiaa tuollaiset hinnat, täällä miesten leikkaus maksaa tuon 25-35.

Vierailija
13/71 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen kalju.

No ei maar, käyn silti partaa trimmaamassa ja aina joskus otan koneajon ja päähieronnan kaljulle.

Vierailija
14/71 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole varaa maksaa palveluista.

T: duunari, etävanhempi

Vierailija
15/71 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tarvetta kun ei ole sellaista työtä missä pitäisi edustuskunnossa olla. Niin ollen olisi ihan turhuuteen tuhlattua rahaa. 

Vierailija
16/71 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina saan pettyä kampaajaan kun ei onnistu mallin leikkaaminen, en ole koskaan selvinnyt kampaajalta 15€, naisten hiuksia ei leikata siihen hintaan. Naisille pelkkä leikkaus on jo paljon kalliimpi lysti. Opettelin leikkaamaan itse.

Vierailija
17/71 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukutin kaikki vastaukset kun itsekin alapeukutitte. Hankkikaa rahaa.

Vierailija
18/71 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri keskusteltiin lapsen kanssa, että jos me kuusihenkinen perhe kävisimme kampaajalla/parturissa vaikka joka toinen kuukausi ja hinta olisi vain 15e kerta, tulisimme käyttäneeksi yli 500 euroa vuodessa hiuksiin. Keksimme tuolle rahalle paljon kivampaakin käyttöä. Varallisuudesta tämä ei varsinaisesti ole meillä kiinni, mutta arvostamme muita asioita yli viimeisen päälle laitettujen hiusten (niitä ei 15 eurolla saakaan, tiedän). Leikkaan siis itse muiden hiukset ja tytär leikkaa minun.

Vierailija
19/71 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pk-seudulla/Helsingissä täyttä utopiaa tuollaiset hinnat, täällä miesten leikkaus maksaa tuon 25-35.

Täällä leikkaus ja väri 60e.

Vierailija
20/71 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään kiinnostusta värjäilyihin eikä erityylisiin leikkauksiin, ne on jo nähty. Minulla on pitkät ja hyväkuntoiset hiukset ja osaan tasata niiden latvat itse, en rupea sellaisesta maksamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi