Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäs veikkaatte, onko toteutettavissa oleva haave kun olen ajatellut että sitten kun lapset muuttavat kotoa, hommaan itselleni miehen?

Vierailija
02.05.2020 |

Olen siis ollut suhteetta nyt +10 vuotta koska en halunnut tuoda kotiin ketään. Ei sillä ettäkö tunkua olisi ollutkaan, mutta olen suunnitellut pistää kunnolla haun päälle sitten kun enää ei ole ketään huollettavaa. Ei tuohon mene enää kuin vuosi-pari. Onnistuukohan? Yhtä miestä jo vähän lämmittelin mutta ei se tainnut kiinnostua minusta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odottelisi, vaan pistäisin toimeksi heti.

Vierailija
2/12 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hommaat"? Tiedoksesi, miehet ovat itsenäisiä ihmisiä, eivät mitään Ikea-kalusteita, jotka vain hommataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En odottelisi, vaan pistäisin toimeksi heti.

Paitsi että mä en halua tänne lasten kotiin tuoda ketään tuttavuuksia. Eikä tässä enää pitkää aikaa ole odotettavana joka tapauksessakaan. ap

Vierailija
4/12 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hommaat"? Tiedoksesi, miehet ovat itsenäisiä ihmisiä, eivät mitään Ikea-kalusteita, jotka vain hommataan.

Niin no sitä mä just mietinkin että miten niitä miehiä (tai siis yksikin riittäisi, tietenkin) hommattaisiin. Onko realistinen haave. Mutta olisi ainakin sellaista deittailuelämää, ulkonakäymistä, kaveri luontopolulle jne. ap

Vierailija
5/12 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä haluat lasten jälkeen ottaa uuden hoidokin?

Vierailija
6/12 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä me se tiedettäisiin, kait se ihan toteutettavissa oleva haave on. Mä ajattelin hommata ison Chevyn lava-auton kun lapset muuttaa kotoa pois, mieshaaveet on menneet jo vuosia sitten.

Vierailija
7/12 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit nyt ja etäseukkaat muutaman vuoden

Vierailija
8/12 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä me se tiedettäisiin, kait se ihan toteutettavissa oleva haave on. Mä ajattelin hommata ison Chevyn lava-auton kun lapset muuttaa kotoa pois, mieshaaveet on menneet jo vuosia sitten.

Niin no sitä mietin että onko itsestään mahdollistakaan tehdä ns. harmaavarpusesta vamppi tms. Siis kun en ole vuosikausiin miehiin päin edes katsonut, osaisko sitä niiden kanssa ollakaan. No, ainakin haluan kokeilla. ap

Vierailija
9/12 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toimin juuri noin. En halunnut enkä voinut tuoda ehdokkaita kotiin enkä olla öitä pois ennen kuin lapset alkoivat olla tarpeeksi vanhoja. Olin yksin yli 5 vuotta, mutta nyt olen ollut tämän uuden kainalossa jo 8 vuotta. Ei ole helppoa tavata ketään silloin kuin itselle aika on sopiva, mutta ei mahdotontakaan.

Vierailija
10/12 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsit nyt ja etäseukkaat muutaman vuoden

No koitin jo tätä yhtä mutta se taisi mennä menojaan. Tässä vaiheessa on vielä vaikea käydä esim. treffeillä kun lasten kanssa ollaan iät ja ajat oltu keskenään, niin kyllä ne kyselevät minne menisin jne. Niin tuollainen deittailu on huomattavasti helpompi järjestää sitten vähän myöhemmin vasta. Kun ei tarvitse selitellä kenellekään mitään. ap

Vierailija
11/12 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no sitä mietin että onko itsestään mahdollistakaan tehdä ns. harmaavarpusesta vamppi tms. Siis kun en ole vuosikausiin miehiin päin edes katsonut, osaisko sitä niiden kanssa ollakaan. No, ainakin haluan kokeilla. ap

Ei sun tarvi tehdä itsestäsi mitään mitä et ole. Kokeilemallahan se selviää että vieläkö osaa niiden kanssa olla. Pääseehän niistä sitten eroon jos ei natsaa.

Vierailija
12/12 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu ihan helposti.

Ghana tai Gambia jos pidät noutamisesta. Muuten Syyria tai Iran jos haluat sellaisen joka on jo maassa, mutta OLE olisi haussa.

Suosittelen noutamista, nuo lähi-idän ihmeet pitäisi sua puhtaasti sivusuhteena.