Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näemmä 55+ ikäisillä on lenkkarien ostovapautus

Vierailija
02.05.2020 |

Hyvin rouvat istuu pelkääjän penkillä käsilaukku sylissä ja unelmoivat liikunnasta mutta todellisuus on toista

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vielä vappusimoissa vai mikä horina tämä on?

Vierailija
2/5 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kiva kun kerroit. Kävin äsken tunnin lenkillä, kävellen, kun juoksun lääkäri kielsi muutama vuos sitten selkävaivan takia. Sen jälkeen tein puolen tunnin ohjatun jumpan netin kautta. Mulla on kolmet sisäliikuntakengät, yhdet talvilenkkarit ja kahdet kesälenkkarit. Onneksi kerkesin ostaa uudet viime vuonna juuri ennen kuin täytin 55. Olen nyt juuri sen ikäinen, syksyllä täytän 56. Näillä pitää sitten varmaan mennä loppuikä. Salilla käyn vain kerran viikossa normaalioloissa, ryhmäliikunnoissa 2-3 kertaa ja uimassa 2xviikko, lenkillä viikonloppuisin molempina päivinä 2 kertaa ja työmatkat kävellen, noin kilometri. Aika paljon pyöräilen. En ole tuolla salilla läheskään vanhin naishenkilö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, kiva kun kerroit. Kävin äsken tunnin lenkillä, kävellen, kun juoksun lääkäri kielsi muutama vuos sitten selkävaivan takia. Sen jälkeen tein puolen tunnin ohjatun jumpan netin kautta. Mulla on kolmet sisäliikuntakengät, yhdet talvilenkkarit ja kahdet kesälenkkarit. Onneksi kerkesin ostaa uudet viime vuonna juuri ennen kuin täytin 55. Olen nyt juuri sen ikäinen, syksyllä täytän 56. Näillä pitää sitten varmaan mennä loppuikä. Salilla käyn vain kerran viikossa normaalioloissa, ryhmäliikunnoissa 2-3 kertaa ja uimassa 2xviikko, lenkillä viikonloppuisin molempina päivinä 2 kertaa ja työmatkat kävellen, noin kilometri. Aika paljon pyöräilen. En ole tuolla salilla läheskään vanhin naishenkilö.

Hmmm, olen 35v ja käyn lenkillä 1-12 kuukaudessa. Miten jaksat??

Vierailija
4/5 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmmm, olen 35v ja käyn lenkillä 1-12 kuukaudessa. Miten jaksat??

Helposti. Tosin päihitin erään kurssin kuntotestissä itseäni 15 vuotta nuoremmat miehet, jotka pelaa sählyä pari kertaa viikossa. Tosin nuo sitten ajaa autolla ihan joka paikkaan arjessa, lyhyetkin matkat.

Vierailija
5/5 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia katsoit tarpeelliseksi avautua henkilökohtaisista asioistasi trollille? :-o Jäätkö selittämään yksityisasioitasi myös juopoille ja kehareille IRL, jos he huutelevat jotain?