Onko teidän mielestä Jutta ja Juha larmin suhde aito ja kestävä?
En tiedä olenko liian kyyninen, mutta mielestäni heidän jutut on jotenkin epäuskottavan ulkoa opittujen tuntuisia. Kaikki ne sopimukset ja säännöt. Onko onnellinen liitto kun kamerat sammuu?
Kommentit (42)
Mitä se kenellekään kuuluu?
Voitte saada mitä viboja haluatte, muttette voi tietää mikä niistä on totta, ellette pääse jotenkin suljettujen ovien taa katsomaan suhdetta.
Minun lähipiirissä on menestyvä pariskunta, jolla lapsi. Kumpikin kovia seuraihmisiä ja saattaisi luulle, että hyvin menee, mutta pariskunta on ollut eron partaalla jo ennen kuin lapsi syntyi. Sairas kiintymyssuhdemalli vissiinkin pitää heitä yhdessä. Heille sopisi paremmin bisnessuhde kuin parisuhde. Mies tarvitsee kodonhoitaja kumppanin ja nainen tasavertaisen kotiakin hoitavan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Jutan naamavärkki kun tuosta mesolankojen alta alkaa rupsahtaa ja huulitäytteitäkään ei voi aina lisätä, voipi olla että ukkeli lähtee juoksulle.
Miten niin kun? Juuri katoin jotain kuvaa iltamoskassa jossa otsikkona oli jotain ko pariskunnan seksielämästä ja sen kuvan perusteella kyllä vaikea kuvitella, että se jamppa koskisi siihen noita-akkaan pitkällä tikullakaan, saatika harrastaisi seksiä moisen muovimonsterin kanssa. Jo pelkkä ajatuskin kuvottaa.
Joku kirjoittaa loukkaantuneena, että mitä muille kuuluu ovatko onnellisia vai eivät. Mielestäni he itse ovat asettaneet parisuhteensa julkisuuteen kertomalla kaiken. Jokaisella on oikeus kommentoida julkisuudessa esitettyä. Jos heillä olisi halu pitää parisuhteensa yksityisenä eivät olisi siitä televisiossa ja lehdissä tiedottamassa seksielämää myöten. Kumma tekopyhyys näköjään vaivaa joitakin kommentoijia
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin epäaito vaikutelma tulee tv:n perusteella.[/quTäytyykö aina telkkarissa olla nyhjöttää kainalossa, vaikuttaa, että näytellään vaan. Antaa jotenkin epäaidon tunteen heidän välilleen. On liikaa tuo näytteleminen aidossa rakkaudessa. En pidä heistä, eikä tarvitsekaan.
Mua inhottaa niiden ainaiset seksijutut. En halua tietää!
Kukaan muu ei pysty ottamaan asiaan kantaa.
Katsoin uteliaisuuttani tuon Vappu ja Maria- videon. Mielestäni sekä Jutta että Juha vaikuttivat ihan aidoilta omilta itseltään, ja puhuivat ihan viisaita.
Ette vain olisi ilkeämielistä ajattelua, toivoa että eroavat pian? Uskon että heillä on ihan yhtä hyvät tai huonot mahdollisuudet hyvään liittoon kuin kenellä tahansa muullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutan naamavärkki kun tuosta mesolankojen alta alkaa rupsahtaa ja huulitäytteitäkään ei voi aina lisätä, voipi olla että ukkeli lähtee juoksulle.
Miten niin kun? Juuri katoin jotain kuvaa iltamoskassa jossa otsikkona oli jotain ko pariskunnan seksielämästä ja sen kuvan perusteella kyllä vaikea kuvitella, että se jamppa koskisi siihen noita-akkaan pitkällä tikullakaan, saatika harrastaisi seksiä moisen muovimonsterin kanssa. Jo pelkkä ajatuskin kuvottaa.
Olipas rumasti sanottu :( Anteeksi vain, mutta Jutta vaikuttaa kyllä paljon kauniimmalta ihmiseltä kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Ei vakuuta minua. Ei herää sellainen olo että voi miten ihana rakkaus. Päinvastoin. En pidä heistä ollenkaan.
Jos et pidä heistä ollenkaan, miten ihmeessä voisitkaan ikinä nähdä heidät aidosti rakastavina? Hyvä kun myönsit itsekin miten asia on. Ne omat ennakkoajatukset, ne vaikuttaa, tietenkin.
Juttan kolmas avioliitto ja kuinka mones parisuhde?
Kun on rahaa ..niin voi vaihtaa kivempaan ja komeampaan muutaman vuoden välein:)
Ellei osu uintikyvytön johonkin väliin.
Tunsin Jutan aikoinaan kun oli Virtanen mutta silloin kun meni naimisiin tämän huijari Jussilan kanssa muuttui Jutta ihmisenä ja paljon huonompaan suuntaan. Tarttui tästä Jussilasta kaikki negatiivisuus ym.
Jossain ohjelmassa haastattelija kommentoi jutan elämäntyyli on muuttunut ja vaihtunut aina kulloisenkin puolison mukaan. Nyt on vuorossa juhan jo Unelmien poikamiehessä nähty "henkisyys" ja parempi ihminen -tyyli. Mun mielestä toi Juha larm on pahimman luokan tyhjän jauhaja.
Asuvat siellä Pirkkalassa jossain, ovat niin tuotteita kuin olla vaan voi. En pidä, enkä seuraa heitä. Ne häät Italiassa olivat jo kaiken huippu. Kerran näin Jutan Tampereella, oli kyllä niin kireän näköinen. Se henkisyys ja henkistyminen noinkin nopsaan naurattaa.
Tykkäsin aiemmin Jutasta, olen tavannutkin hänet nuorempana. Aito, välitön persoona, josta helppo pitää.
Mutta tämä nyky-Jutta on kyllä haastattelujen perusteella ihan eri planeetalta. Tulee mieleen vain laskelmoiva, epäaito tyyppi. Juhan kanssa ovat liian imeliä, heidän onneensa en valitettavasti usko hetkeäkään.
Yhteiset bisnekset pitää heidät yhdessä ja samoin erään toisen pariskunnan.
Kyllä he yhdessä ovat mutta arviolta max. 5 vuotta.
Vi tustako minä tiedän etkä tiedä sinäkään.
Vierailija kirjoitti:
Tunsin Jutan aikoinaan kun oli Virtanen mutta silloin kun meni naimisiin tämän huijari Jussilan kanssa muuttui Jutta ihmisenä ja paljon huonompaan suuntaan. Tarttui tästä Jussilasta kaikki negatiivisuus ym.
Voiko puolison vaikutus olla oikeasti niin suuri vai olisiko mahdollista, että ollaan itsekin jonkinverran halukkaita lähtemään helpon rahan perään ja vähitellen ajaudutaan sinne pimeämmälle puolelle?
Jotain samaa imelyyttä, yliavoimuutta, oli Mikko&Hanna-jutussa
Ketju on monta vuotta vanha ja eikös he ole vieläkin yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Jotain samaa imelyyttä, yliavoimuutta, oli Mikko&Hanna-jutussa
ja Rennyssä ja Johannassa
Ei ole.