Saako miehesi maata lusikassa toisen naisen kanssa?
Jos miehesi on esim. laavulla ja haluaa lämmitellä, ja siellä sattuu olemaan joku nainen, jolla on myös vähän vilu.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Totta kai saa maata lusikassa, jos ei ala jöpöttämään, saa alkaa jöpöttääkin, jos ei yritä laittaa sitä sisälle, joka ei haittaa, jos ei ala liikuttaa sitä edestakaisella liikkeellä ja jos liikuttaa, niin ei ole tunnetta mukana.
Ja jos se kestää vaan pari minuuttia, etkä tullut edes, niin kaikki ok.
Hyväksytkö sinä ap, että saat päivälliseksi kulhollisen caccaa?
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän siinä tarvitse olla mitään seksuaalista jos lusikassa hetken lämmittelee.
Totta kai on seksuaalista. Rajaa venytetään pikku hiljaa ja pienillä teoilla koko ajan aktin suuntaan. Sitten kun on tilasuus, niin se kynnys on matala. Tavallaan seksiin ryhtymisen kynnystä madalletaan pienin askelin.
Aika huono fantasia tämä. Ei todellakaan kiinnostaisi lähteä kylmettymään ja kastumaan laavulle, jotta saisi tekosyyn maata tuntemattoman kanssa lusikassa :-D Ja vaikka makaisin siellä lusikassa niin pää olisi täynnä ajatusta "Ei hele mä jäädyn tänne ja saan kuolemantaudin! Milloin pääsen kotiin lämpimään suihkuun ja vaihtamaan kuivat sukat?"
Melkoisia omistuksenhaluisia pirttihirmuja nämä av-mammat. Eipä käy heidän ukkojaan kateeksi. :D
Ei mua haittaisi. Nukkuvat yhdessä jos nukkuvat. Tekisivät muutakin niin tuo voisi vähän innostuakin. Parempi se kuin saada itse liian vähän.
Ja kyllä, on naisia ja miehiä joiden välillä ei ole sellaista kemiaa. Ei vaikka lämmittelisi samassa makuupussissa.
Käsi ylös.
Kenen mies käy laavulla toisen naisen kanssa?