Mitä meinaatte tehdä vielä tänään?
Kävin kaupassa hakemassa kasan herkkuja ja laitoin Netflixistä Pahan perintö -elokuvan pyörimään. Mietin, avaanko pullon cavaa vai säästänkö sen..
Kommentit (16)
Kuunnella jonkun historia-aiheisen podcastin.
Vierailija kirjoitti:
Kuunnella jonkun historia-aiheisen podcastin.
Hyvä idea, tulee uni varmaan nopeasti uskoisin.
Menen kohta kääkänälle vessaan ja sitten saunaan. Saunan jälkeen syön iltapalaa vielä vähän ja eiköhän sitten ole nukkumaan menon aika. Miehen kanssa otamme ehkä pikaiset ennen nukahtamista.
Vierailija kirjoitti:
Menen kohta kääkänälle vessaan ja sitten saunaan. Saunan jälkeen syön iltapalaa vielä vähän ja eiköhän sitten ole nukkumaan menon aika. Miehen kanssa otamme ehkä pikaiset ennen nukahtamista.
Pikaiset mitkä?
Nukkumaan. Ei tässä päivästä mitään sen kummempaa juhlimista ole. Tosin ihan kiva tuo ylimääräinen vapaapäivä, joten laiskana ihmisenä en poistaisi turhista juhlapäivistä yhtäkään.
Juoda viiniä, ulkoiluttaa koira, tilata lankoja, tyhjentää pyykikone, juoda viiniä.
Vierailija kirjoitti:
Juoda viiniä, ulkoiluttaa koira, tilata lankoja, tyhjentää pyykikone, juoda viiniä.
Oispa mullakin lemmikki ja osaisinpa tehdä käsitöitä :) kässäope aina raivosi mun sähläykselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa mullakin lemmikki ja osaisinpa tehdä käsitöitä :) kässäope aina raivosi mun sähläykselle.
Tuo koiravanhus elää varmaan viimeistä vuottaan, pidetään hauskaa nyt kun vielä voidaan, yökävelyt on molempien mielestä ihan parasta, sellaista hiljaista fiilistely nuuskuttelu köpöttelyä.
Minusta tulee pian mummo, saa neuloa tulevalle perheenjäsenelle lämpöistä ja pehmoista. Vähän vaihtelua neulomuksiin, kun yleensä neulon isojalkaisille ukoille saapassukkia ja nyt saa tehdä jotain pientä ja söpöä.
Ajattelin kuunnella vähän The 69 Eyesiä ja sit katon Netflixistä Sabrinaa. 🖤
Vierailija kirjoitti:
Pikaiset.. Ei hyvä. Sitten joudutte mennä pesulle uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo koiravanhus elää varmaan viimeistä vuottaan, pidetään hauskaa nyt kun vielä voidaan, yökävelyt on molempien mielestä ihan parasta, sellaista hiljaista fiilistely nuuskuttelu köpöttelyä.
Minusta tulee pian mummo, saa neuloa tulevalle perheenjäsenelle lämpöistä ja pehmoista. Vähän vaihtelua neulomuksiin, kun yleensä neulon isojalkaisille ukoille saapassukkia ja nyt saa tehdä jotain pientä ja söpöä.
Voi kuinka paljon viestisi toi minulle muistoja mieleen. Menetin oman koiravanhukseni vähän aikaa sitten ja jos nyt saisin yhden edes yhden päivän sen kanssa vielä niin tekisin mitä vaan. Meillä oli niin oma aikataulu ja vieläkin muistaa kuinka mentiin sen mukaan. Tosin voin ainakin sanoa, että todellakin tein kaiken mitä voin sen eteen ja se olisi todella rakas minulle. Itse kuuntelen varmaan musiikkia vielä ja ehkä jokin elokuva olisi kiva katsoa tai tubesta jotakin. Saunaankin pitäisi taas mennä. Sivusta.
Syön myöhäisen päivällisen jotain sarjaa katsoen ja sen jälkeen käynen melko pian nukkumaan. Huomenna iltavuoro.
Syön jalapenocheddar mitä lie juttuja ja mozzarellatikkuja, sekä katson elokuvan.
Minkälainen ihminen täällä oikein alapeukuttaa? Haistappa pitkä ....
Toi on pelottava elokuva