Deitti olikin vain pahainen kassaneiti vaikka itse olen OTK
Aikamoinen pettymys. Kyllä akateeminen haluaa akateemisen. Sen säkin ymmärrät.
Kommentit (33)
Olet siis alimman tutkintotason suorittanut ja keulit olevasi akateeminen.
Vierailija kirjoitti:
Oikeustieteessä kandi voi olla korkeamman yliopistotutkinnon suorittanut. Riippuu valmistumisvuodesta.
Olinkohan mä ATK vai YTK. Kyllä mulle kassaneiti kelpaisi, jos vaan muuten nää fysiikat ois kohdillaan.
Porvoossa ei ilmeisesti jutella koulutuksellisista deal breakereista lainkaan ennen treffejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeustieteessä kandi voi olla korkeamman yliopistotutkinnon suorittanut. Riippuu valmistumisvuodesta.
Niinkö? https://fi.wikipedia.org/wiki/Yliopistolliset_tutkinnot_Suomessa
Voihan se kassaneitikin olla akateeminen? Erityisesti jos on joku Nordean kassaneiti, niin helpostikin on KTM. Alepan kassaneiti voi olla joku humanoidiopiskelija, joka ei saa oman alan töitä opintojen ohelle.
Tiedän muuten yhden ekan vuoden oikeustieteen opiskelijan, joka on kaupan kassalla töissä. Pääsi heti ekalla yrityksellä Helsinkiin sisään, eli ei edes mikään turha tyttö, mutta ei vasta opintonsa aloittaneelle nyt ihan heti niitä oman alan hommia asianajotoimistosta.
Kannattaa kerrata tasa-arvoon ja ihmisoikeuksiin liittyvät lait.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten tuolta artikkelista löytyy historia-kohdasta ” Suomessa kandidaatti vastasi ennen toisinaan maisteria (esimerkiksi OTK)”. Ja näin vielä 2000-luvun alkupuolella.
Eikös OTK ole Osuuskauppojen Tukkukauppa tai jotain?
Nyt kuulostaa ap kyllä vähän Lapin yliopiston kasvatilta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten tuolta artikkelista löytyy historia-kohdasta ” Suomessa kandidaatti vastasi ennen toisinaan maisteria (esimerkiksi OTK)”. Ja näin vielä 2000-luvun alkupuolella.
Siis vielä enemmän huono juttu. Nimittäin siinä tapauksessa on vähintään 50 v.
Hyvä kassaneidille, että kaverin arvomaailma paljastui.
Vierailija kirjoitti:
Olinkohan mä ATK vai YTK. Kyllä mulle kassaneiti kelpaisi, jos vaan muuten nää fysiikat ois kohdillaan.
jep, toiset haluaa vain fysiikkaa, toisista pitäisi pystyä puhumaan muustakin kuin kynsien väristä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kassaneidille, että kaverin arvomaailma paljastui.
arvomaailma?
Akateeminen nainen joka haluaa koulutetun miehen. Paltailijat: tietysti, aivan luonnollista. Mistä se nainen miehen kanssa puhuisi? Moottorin rassaamisesta ja Karjala-oluen mausta?
Akatemminen mies toivoo samaa: onneksi arvomaailma paljastui
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis vielä enemmän huono juttu. Nimittäin siinä tapauksessa on vähintään 50 v.
Vuodesta 2005, jolloin muutos tuli tutkintouudistuksen myötä, ei ole ihan 50 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kuulostaa ap kyllä vähän Lapin yliopiston kasvatilta!
Ensin tulee Helsinki, sitten Turku, sitten Jyväskylä...mokoma arrogantti, joka takuulla käyt paskalla ; )
Jaa sinä olet Oikein Tollo Kaveri? No se tuli deitillesi selväksi.