Vasen käsivarsi puutuu ja rytmihäiriöitä
Pitääkö terveenä ja hoikkana nelikymppisenä huolestua? Pulssi seilaa 58-75 välillä ja rinnassa muljuu.
Kommentit (16)
ja "fiksu" tulee palstalle kyseleen
Vierailija kirjoitti:
?
Minulla on ollut tuota jo vuosia. Kaikki sydämeen liityvät kokeet on tehty ja kuulemma ihan vaarattomia lisälyöntejä, tosin joku läppä vähän falskaa. Kai joku perheenjäsen ymmärtää soittaa lanssin jos en enää itse kykene.
Kannattaa huolestua, etenkin jos elämäntapasi ovat epäterveelliset. Minulla nuo jäivät, kun lopetin kokonaan alkoholinkäytön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
ja tyhmä ei ymmärrä, tää ei oo mikään lääkäripalsta
Mulla jättää lyöntejä väliin silloin tällöin. Tuntuu inhottavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
ja tyhmä ei ymmärrä, tää ei oo mikään lääkäripalsta
Aina voi kysyä. Oletko sä joku palstakyttä?
Vaarattomia ovat. Kysy kun menet seuraavan kerran työterveyteen.
Soita päivystykseen ja kysy neuvoa. Toisaalta soitin kerran itsekkin, kun oli kummia sydänoireita. Sanoivat vihaisesti, että nyt soitat heti hätäkeskukseen ja ambulanssimiehet sitten tulivat.
Kaikki olikin ok. Myöhemmin kun tutkittiin, oli paha kilpparin vajaatoiminta.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa huolestua, etenkin jos elämäntapasi ovat epäterveelliset. Minulla nuo jäivät, kun lopetin kokonaan alkoholinkäytön.
Mulla on terveet elämäntavat, liikun 4-5x viikossa korkealla sykkeellä, alkoa käytän vähän, 0-2 annosta viikossa.
Beetasalpaaja vois olla paikallaan oireisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on terveet elämäntavat, liikun 4-5x viikossa korkealla sykkeellä, alkoa käytän vähän, 0-2 annosta viikossa.
Oletko mitannut verenpainetta? Mulla joskus heittelehtii verenpaine liian alas ja silloin tulee noita sydämen pumppausvirheitä.
Vierailija kirjoitti:
Vaarattomia ovat. Kysy kun menet seuraavan kerran työterveyteen.
?
Ei ole mitään käyntejä työterveyshuoltoon tulossa. Viimeksi olen käynyt työhöntulotarkastuksessa muutamia vuosia sitten.
Mulla tekee samaa. Paitsi ei puudu käsi. Pulssit 54-62.