Stefan tilasi Tauskin, koska halusi lauluilla osoittaa rakkautensa Sofiaa kohtaan
Kertoo mm Iltalehti, esim: Tauski vahvistaa Iltalehdelle olleensa esiintymässä Stefan Thermanin järjestämissä seitsemän hengen illanistujaisissa vappuaattona. Tunnelma juhlissa oli hänen mukaansa rauhallinen ja tyylikäs.
– Olin paikalla tilattuna artistina, kokoontuminen on tehtiin koronasääntöjen mukaan. Mistään sikabileistä ei ollut kyse. Stefan ja Sofia olivat molemmat selvinpäin, ja siellä käyttäydyttiin fiksusti ja korrektisti. Stefan halusi järjestää minut laulamaan naisystävälleen, ja he toivoivat tiettyjä lauluja kuultavaksi, kertoo Tauski Iltalehdelle.
– Stefanin kanssa lauloimme yhdessä hänen naisystävälleen Sofialle kappaleita. Oli hyvin tunteellinen ja kiva tilaisuus, josta lähdin yhdentoista aikaan ajamaan kotia kohti, hän kertoo illan kulusta.
Kommentit (1590)
Vierailija kirjoitti:
🎼 TUHKAA TIMANTTEJA SUN KAI KUULUIS SAADA MINÄ ANNOIN TINASORMUKSEN🎤😉
Siteerasit sitten Janne Tulkkia?
Täällä on sekokommentteja. Jonkun mielestä normaalia, että kun erottu, ex naisystävää asuu yhä kuin mitään ei olisi tapahtunut ex poikaystävän landepaikassa. Ööööh kun erotaan, kumpikin asuu sen jälkeen omassa kodissaan, Martinalla on vuokra-asunto ihan muualla. Ei sitä lapsen kanssa se eksä voi enää asua jossain eksänsä talossa sen takia, kun lapsella on enemmän tekemistä! Martina tulee saamaan kyllä kengänkuvaa sieltä takalistoonsa. Se on Stefun paikka plus Stefun uuden tyttöystävän. Siellä on Stefun lapsi Stefun tai Sofian tai Stefun suvun kanssa! Martina voi viedä sinne varmasti lapsen ja ootellakin kun ratsastustunti ohi. Mutta ei takuulla voi asua siellä. Varmasti joutuu keräämään sieltä kamansa ja luovuttamaan avaimen. Luonnollista. Ja kohta koulut alkavat, silloin lapsikin muuttaa taas Hesaan. Eiköhän kesälomaan mennessä huoltosopimus ole tehty, eli joka toinen vko äiti ja toinen vko isä. Stefulla on sukulaisia, jotka pystyvät auttamaan lapsen kanssa plus Sofia. Martina on helvetin röyhkeä sekä vailla piiruakaan omanarvontuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö se ole hyvä, että yrittävät erota sovussa ja Martina pysyy Hangossa lasten kanssa korona-aikana? Stefukin varmaan tyytyväinen, jotta saa rällätä rauhassa pitkin stadia, kun M hoitaa lapset maalla.
Sovussa eläminen ja hyvä vanhemmuus ei edellytä sitä että asustellaan exän kodissa varsinkin kun koti ei ole koskaan ollut yhteinen. Toinen on jo uudessa parisuhteessa ja martinalla uusi koti valmiina. Korona ei liity tähän mitenkään. Ei vain halua luovuttaa. Lapsihan voi olla isällään niin paljon ku haluaa ei se tarkoita että äiti on oltava mukana vai kiristääkö martina stefua että jos en minä saa olla ei oo lapsikaan.
En ainakaan itse jättäisi lasta tuollaiselle isälleen. Ja kyllähän se hanko on parempi paikka lapsille olla että koulussa kun saa harrastaa kin. Vastaavasti stefu ollut martinan nimissä olevassa asunnossa Sofian kanssa
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Kosteat-juhlat-okytalossa-Kohuliikemies-O…
Aika jännä sattuma miten nää Helsingin pikkurikolliset tunteekin kaikki toisensa. En olisi yllättnyt, jos tietoon tulisi jonkun entisen lätkäpuolustajan ja fitnessvaimonsakin pyörivän samoissa kuvioissa. Marbellassa ainakin pyörivät yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä siteerannut, vaan Janne Hurmetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
martinaaitolehtiofficial Kuten tiedätte, mulle nää isot juhlapäivät on enemmän lastenjuhlia kun omaa rälläystä. Tämä Vappu menee maalla urheilun ja hyvän ruoan parissa. Leivotaan Isabellan kanssa munkkeja ja nautitaan elämästä 🎈
Joo, tää vähän nauratti. Eilen oli viihteellä Nannuskan kanssa, ja jo torstaina isntastoriesissa oli video jossa tanssi ja fiilisteli punkkulasi kädessä.
Öööö, treenivaatteet päällä. Ei varmaan haittaa jos ottaa lasin viiniä ja fiilistelee -vaikka olisikin lapsivappu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä siteerannut, vaan Janne Hurmetta.
Höpsis. Se oli kyllä Lauri Tähkää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö se ole hyvä, että yrittävät erota sovussa ja Martina pysyy Hangossa lasten kanssa korona-aikana? Stefukin varmaan tyytyväinen, jotta saa rällätä rauhassa pitkin stadia, kun M hoitaa lapset maalla.
Sovussa eläminen ja hyvä vanhemmuus ei edellytä sitä että asustellaan exän kodissa varsinkin kun koti ei ole koskaan ollut yhteinen. Toinen on jo uudessa parisuhteessa ja martinalla uusi koti valmiina. Korona ei liity tähän mitenkään. Ei vain halua luovuttaa. Lapsihan voi olla isällään niin paljon ku haluaa ei se tarkoita että äiti on oltava mukana vai kiristääkö martina stefua että jos en minä saa olla ei oo lapsikaan.
En ainakaan itse jättäisi lasta tuollaiselle isälleen. Ja kyllähän se hanko on parempi paikka lapsille olla että koulussa kun saa harrastaa kin. Vastaavasti stefu ollut martinan nimissä olevassa asunnossa Sofian kanssa
No jos lapsen isä on niin epäkelpo niin sitä suuremmalla syyllä asuisin ihan omaa kotia lapsen kans. Äkkiäkös tuonne hurauttaa käymään kun ratsastamaan haluaa. Onhan se selvää että tuommonen paikka mukavuuksineen peittoaa kerrostalo asunnon mutta ei se nyt vaan niin mene että exän kotiin jäädään siksi että ku kivemmat puitteet.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ” hyvinvointivalmentajia”, terveet elämäntavat ammatinharjoittajia.
Martinalla ja Nannalla on puhdas ja hyvä julkisuuskuva. Ja menestyvät ammateissaan, eivätkä tarvitse elättäjää. Puolisoiden päihdeongelmat eivät liity heihin. Ja melkeinpä vahvempinakin sen johdosta näyttäytyvät.
Mä olen tästä eri mieltä. Näen ison ristiriidan siinä, että nämä hyvinvointi-ihmiset päätyvät parisuhteisiin miesten kanssa, joista näkee otsallaankin, että ovat haastavia ongelmatapauksia. Jotenkin ajattelisin, että aidosti hyvinvoiva ihminen haluaa lisääntyä kumppanin kanssa, jolla on suht normaali parisuhdehistoria, ei päihdetaustaa ja muutenkin tasapainoinen elämä. Kumppanin valinta kertoo aika paljon ihmisestä. Ei tulisi mieleenkään valita parisuhteeseen miestä, jolla säätöä siellä täällä, ryyppyreissuja, kyvyttömyyttä ja haluttomuutta huolehtia edellisen suhteen lapsista jne. Miksi hyvinvointiammattilainen on näin pihalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asunto Martinan nimissä mutta onhan se varma että stefu maksanu viulut. Ei kai Martinan muuten olis tarvinnu muuttaa uuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos lapsen isä on niin epäkelpo niin sitä suuremmalla syyllä asuisin ihan omaa kotia lapsen kans. Äkkiäkös tuonne hurauttaa käymään kun ratsastamaan haluaa. Onhan se selvää että tuommonen paikka mukavuuksineen peittoaa kerrostalo asunnon mutta ei se nyt vaan niin mene että exän kotiin jäädään siksi että ku kivemmat puitteet.
Toisaalta, jos Stefanin mielestä tämä järjestely on tällä hetkellä toimiva, miksi näin eivät voisi tehdä? Ei se varmaan sinulta ole pois, jos siellä Hangossa vielä viettävät aikaa. Ensi syksynä tilanne on taatusti jo toisin, mutta toistaiseksi tehkööt, kuten heille sopii. Mun mielestä lapsen kannalta on parempi, eteti tehdä kerralla ihan älyttömän suuria muutoksia, mutta tämä on vain mun mielipide eronneena äitinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ” hyvinvointivalmentajia”, terveet elämäntavat ammatinharjoittajia.
Martinalla ja Nannalla on puhdas ja hyvä julkisuuskuva. Ja menestyvät ammateissaan, eivätkä tarvitse elättäjää. Puolisoiden päihdeongelmat eivät liity heihin. Ja melkeinpä vahvempinakin sen johdosta näyttäytyvät.
Mä olen tästä eri mieltä. Näen ison ristiriidan siinä, että nämä hyvinvointi-ihmiset päätyvät parisuhteisiin miesten kanssa, joista näkee otsallaankin, että ovat haastavia ongelmatapauksia. Jotenkin ajattelisin, että aidosti hyvinvoiva ihminen haluaa lisääntyä kumppanin kanssa, jolla on suht normaali parisuhdehistoria, ei päihdetaustaa ja muutenkin tasapainoinen elämä. Kumppanin valinta kertoo aika paljon ihmisestä. Ei tulisi mieleenkään valita parisuhteeseen miestä, jolla säätöä siellä täällä, ryyppyreissuja, kyvyttömyyttä ja haluttomuutta huolehtia edellisen suhteen lapsista jne. Miksi hyvinvointiammattilainen on näin pihalla?
Kai se on joku "jännän elämän masokistinen kaipuu". En ole tätä koskaan ymmärtänyt naisissa., kuten niissä, jotka rakastuvat johonkin massamurhaaja linnakundiin, jota eivät ennestään tunne, ja uskovat "parantavansa hänet rakkaudella". Aikoinaan hyvin pärjännyt lukiokaveri rakastui palavasti eteläkarjalaisen kaupungin huumemyyjään, joka tappeli ja hakkasi. Lopulta kuoli ammuttuna kotiovelleen, koska oli vetänyt ohi huumerahoja. Sillä lailla, mutta kun "mies niiiiiin ihq"
No saiko se Marski miestä isolla m.llä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo joka päivä hurautellaan Helsingistä Hankoon, pari tuntia kulutetaan aikaa kentän reunalla ja takaisin Helsinkiin. Mieti nyt vähän mitä kirjoitat. Eikä erotessa lasta niin vain viedä isältä pois ennen kuin huoltajuusasiat on sovittu. Voi olla niinkin, että isä vaikka vaatii yksinhuoltajuutta vaikken tässä tapauksessa sitä pidäkään todennäköisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
martinaaitolehtiofficial Kuten tiedätte, mulle nää isot juhlapäivät on enemmän lastenjuhlia kun omaa rälläystä. Tämä Vappu menee maalla urheilun ja hyvän ruoan parissa. Leivotaan Isabellan kanssa munkkeja ja nautitaan elämästä 🎈
Vapunaattona Mara joi punaviiniä ja eilen oli dokaamassa Nannan kanssa. Kunnon kusettaja tuo eukko.
Eli josmuki kädessä autossa dokataan🤣😅😂
Stooryssa näyttivät kävelevän käsillään ettei ainakaan hirveesti juoneet😯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tää vähän nauratti. Eilen oli viihteellä Nannuskan kanssa, ja jo torstaina isntastoriesissa oli video jossa tanssi ja fiilisteli punkkulasi kädessä.
Öööö, treenivaatteet päällä. Ei varmaan haittaa jos ottaa lasin viiniä ja fiilistelee -vaikka olisikin lapsivappu.
Lasi viiniä lapsiviikonloppuna on varmaan rapajuopolle mahdoton asia, mutta ei normaalille aikuiselle. En nyt sitten kuitenkaan sano, mihin kategoriaan M oikeasti kuuluu, mutta ei minun mielestäni kyllä niihin rapajuoppoihinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta, jos Stefanin mielestä tämä järjestely on tällä hetkellä toimiva, miksi näin eivät voisi tehdä? Ei se varmaan sinulta ole pois, jos siellä Hangossa vielä viettävät aikaa. Ensi syksynä tilanne on taatusti jo toisin, mutta toistaiseksi tehkööt, kuten heille sopii. Mun mielestä lapsen kannalta on parempi, eteti tehdä kerralla ihan älyttömän suuria muutoksia, mutta tämä on vain mun mielipide eronneena äitinä.
No ei ole minulta pois ei. Tekee tietenkin niinkuin haluaa. Lähinnä tulee kuitenkin tunne että ei halua luopua mukavuuksista tai miehestä ja käyttää lasta osittain tekosyynä. Exiähän on moneen lähtöön eikä kaikki todella mieti lapsen parasta vaan omaansa. Itse eroperheen lapsena voin kertoa että silloin kun vanhemmat eroaa se on lapselle täyttä totta ihan sama miten sitä silotellaan ei se asia miksikään muutu. Kyllä tärkeintä on silloin välittävät vanhemmat ei mikään muu. Mutta mehän ei todellisuudessa heidän elämästä totuutta tiedetä kukaan.
Vilauttiko Tauno privaattipippaloissa?