Ystäväpariskunnan häälahjalista tuli postissa kutsun mukana, ja...
siinä listassa ei ole mitään, mikä maksaisi alle 80 euroa! Suurin osa yli 100 euron tavaroita..Mietinpä vaan, että saattaa tulla hääpari pettymään, sillä tuskinpa kovin moni ostaa noin kalliita lahjoja.
Kommentit (10)
Porukalla mäkin ostasin, mitä hemmettiä se kellekkää kuuluu, edes sille morsiammelle, että montako euroo siihen lahjaan meni..
Älä välitä ap sen morsiammen jutuista! Mä en ees ymmärrä et miten jotku viittii laittaa tuommosia toivomuksia.. Musta törkeetä.
Hyvä ystävä ja vaikka kimppalahja ei huonompi idea. Ei mitään omaa omaa tekelettä...
varsinkaan kun morsian on vihjannut, että ei itse kehtaisi viedä kenenkään häihin mitään " rupulahjaa" (alle 100¿ arvoista)...Ap
niin siitä tulee nuppia kohden " vain" 25-30¿.
miksi aina parjataan hääparien lahjalistoja. Mikä on helpompaa vieraanakin, kuin katsoa listalta mahdollinen sopiva ja jos tuntuu kalliilta, niin sitten otetaan isompi porukka lahjaan mukaan. Ja jos ei tämä onnistu, niin sitten ostetaan/viedään mitä halutaan. Lahjalista on vain vinkkinä hääparin toiveista! Minusta lahjalista on kaikkien etu, hääparin ja vieraiden.
Mitä, jos antaisit meille rahaa vaikkapa 50e? Kyllä sekin käy.
Lahjan hinnaksi tulee 20 euroa perhe.
Anna morsmaikun laskea vaan. Omapahan on mokansa kun laittaa niin halvat toiveet. Eihän siinä listassa mitään sanota että, yksi henkilö maksaa 80 euroa? Käsitin että tuli lahjatoive-lista.
Kerätkää porukka kasaan vaan. Ei siinä mitään ihmeellistä ole, näin on aina toimittu. Miksi pitää tehdä vaikeata noin yksinkertaisesta asiasta. Ei varmasti mieti hääpari kuka mitäkin on maksanut (on heillä varmasti parempaakin miettimistä aloittaessaan yhteistä taivaltaan avioparina??!) ; ovat onnellisia kun osallistuitte läsnäolollanne heidän elämänsä onnellisimpaan päivään ja toissijaisesti ovat iloisia siitä että saavat toivomansa lahjan. Jos ette tunne muita häihinvieraita joilta kysyä osallistumaan, antakaa sitten lahja pankkishekkinä, voivat itse ostaa mitä tarvitsevat.