Satasen elvytysseteli? Röyhkeää. Mieluummin ei mitään
Jotkut saavat satatonnia, muut satasen. Mitä satasella edes tekee? Säästäkööt satasensa. Aivan älyvapaa ehdotus.
Kommentit (117)
Jaa no, mulle kelpaa teidänkin sataset.
Miksi tämä vappusatanen kuulostaa jotenkin tutulta ajatukselta?
Sähän voit lahjoittaa oman satasesi jollekin toiselle.
En lämmennyt minäkään tälle. Ja äänestän sentään vasemmistoa. Äänestin. Nyt koronan myötä olen niin syvästi pettynyt vastuun väistelyyn ja kaikkeen, että lakkaan äänestämästä. Ei ole enää ketään, jonka haluaisin sinne. Lähden Suomesta, jos se on mahdollista. Avoin korruptio olisi sekin rehellisempää.
Parempi ettei. Esimerkiksi meille on satanen on aivan yksi lysti. Pistäkää toimeentulotukeen oikeasti köyhille. Li Andersson on osoittautunut hallitusvastuussa pelkäksi halvaksi populistiksi.
”Turmelin lapsesi terveyden mutta ota tosta satanen”
Ja tuosta satasesta menee arvatenkin jonkun valtakunnan vero..
Itse voin myös ottaa sun satasen, jos ei kelpaa, kun on liian vähän. Itselle se on minimieläkeläisenä iso raha ja saisin hankittua puuttuvia asioita.
Samaa mieltä, ap. Ennemmin satanen pois tililtä.
Minä kun luulin, että työttömillä on oikeasti tiukkaa.
Ei näköjään ole, kun satanen ei kelpaa.
Arvatenkin pitäisi saada urheilu-Tesla, koska hyvinvointivaltio ja tasa-arvo.
Kyllä mulle kelpaa. Ja voin ottaa teidän muidenkin sataset! :D
Kiva kun Kulmuni sanoo, että älkää hakeko tukia te, ketkä ette tarvitse ja Andersson lupaa ihan kaikille elvytyssatasia.
Jos Anderssonin vappusataselle käy samoin kuin Rinteen vappusataselle, kukaan ei saa penniäkään mutta kaikkia verotetaan vähän aiempaa enemmän.
Li yrittää päästä takaisin suosioon. Muutama lapsi ja vanhempi saattaa kuolla koulujen avaamisen myötä, mutta kyllä satanen lohduttaa!
Vierailija kirjoitti:
Li yrittää päästä takaisin suosioon. Muutama lapsi ja vanhempi saattaa kuolla koulujen avaamisen myötä, mutta kyllä satanen lohduttaa!
Jep. Tämä tuli mullekin mieleen.
Aika karmivaa sen ajatuksenjuoksu. Ihan kuin terveys olisi satasella myytävissä.
Ei ole todellista! Suomi on velkaa kauheat määrät ja huonommaksi talous menossa. Ja kaikille pitäisi jakaa satku, hah! En tunne yhtään köyhää enkä työtöntä, ei todellakaan kaikki tarvi jotain satasia. Onneksi en noita äänestä.
ei kyllä tarvii antaa lisää rahaa puliukoille
Vasemmistoliitto esittää, yhtenä elvytyskeinona, että kaikille suomalaisille jaetaan esimerkiksi sadan euron “elvytysseteli”, joka olisi käytettävissä kulttuuri- ja palvelualoilla, kuten kivijalkakaupoissa, keikkapaikoilla, ravintoloissa ja parturi-kampaamoissa. Tämä olisi kaikki suomalaiset huomioiva tapa vauhdittaa palvelualojen elpymistä siinä vaiheessa, kun rajoitustoimia voidaan laajemmin purkaa.
Tarkoituksena on siis palvelualojen elpymisen vauhditus, ei suinkaan se, että köyhät saisivat jotain ekstraa leivän päälle.
Vai onko tarkoituksena sittenkin viruksen etenemisen vauhditus? Kaikki joukolla kampaamoihin ja ravintoloihin heti kun rajoituksia puretaan?
Eikä kaikkien tulot ole pudonneet koronasta huolimatta.
Satanen kuussa olisi jo jotain.