THL halusi koulut auki, jotta saadaan levitettyä koronaa, kertoo Mtv3
Katsokaa juttu Maikkarin sivulta. Thl kirjoitti hallitukselle, koulut auki, jotta korona leviää. Nyt leviää liian hitaasti. Järkkyä..... miksi hallitus ei kertonut oikeaa syytä koulujen avaamiselle????
Kommentit (844)
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä yllätys jollekin?
Minulle tämä ei ollut yllätys. Näin kaiken hallituksen tyyppien naamasta jo eka tiedotustilaisuudessa.
Sen takia osasin varoa. Mietin tilaisuuden aikana vain, että kukahan noita akkoja mahtaa käskyttää?
Eikö heillä itsellään ole kykyä ajatella? En usko että he ovat noin tyhmiä. Pidän tuota ihan tahallisena. Voi miten vihainen olen ollut koko ajan. En osaa selittää miksi näen ihmisistä niin paljon.
THL poikien seikkailut rokotteiden ihmemaassa yliksellä. Lukaiskaa läpi!
Nyt sitten levittämällä levitetään tautia. Muutaman viikon päästä tehdään sitten taar täyskäännös ja yritetään tukahduttaa. Ei tästä pelleilystä tule mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä yllätys jollekin?
Minulle tämä ei ollut yllätys. Näin kaiken hallituksen tyyppien naamasta jo eka tiedotustilaisuudessa.
Sen takia osasin varoa. Mietin tilaisuuden aikana vain, että kukahan noita akkoja mahtaa käskyttää?
Eikö heillä itsellään ole kykyä ajatella? En usko että he ovat noin tyhmiä. Pidän tuota ihan tahallisena. Voi miten vihainen olen ollut koko ajan. En osaa selittää miksi näen ihmisistä niin paljon.
no tämän tilanteen tajuaa sokeakin, ei mitään pienintäkään järkeä. Olen myös niin vihainen että räjähdän varmaan pian.
THL poikien seikkailut rokotteiden ihmemaassa googleen.
Ettekö muka oikeasti tajunneet tätä ihan itse? Syyhän on koko ajan ollut ihan päivänselvä! Kyllä kansa näköjään on helposti huijattavissa. Ajatelkaa itse älkääkä sokeasti uskoko kaikkea mitä virallisilta tahoilta suolletaan.
Kesäkuussa epidemia roihahtaa ja sitten hallitus panikoi ja ollaan heinä- ja elokuu sisätiloissa ulkonaliikkumiskiellossa. Sairaalat täynnä potilaita, osa kuolee ulos Hoitohenkilökunnalta lomat peruttu ja tehdään montaa vuoroa putkeen pienemmällä porukalla, kun iso osa sairaana ... Hyvin meni!👍👍👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki? Sanoiko joku oikeasti näin?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tallaisiin-arvioihin-paatos-kouluje…
Kuka haluaa sairastua koronaan mahdollisimman pian ja osallistua taudinlisäystalkoisiin? Käsiä pystyyn!
Kuka haluaa suojella itseään ja omaisiaan tappavalta taudilta, joka jättää eloonjääneillekin pysyviä keuhkovaurioita?
Nyt pitää ymmärtää katsoa tulevaisuuteen ja tehdä viisaita ratkaisuja.
On selvää, että meille valehdellaan. Niin on tehty alusta pitäen. Covid-19 on vakavin uhka mitä meillä on ollut.
Nyt ollaan lamaantuneita ja shokissa, eikä sitä vielä tajuta.
Kannattaa viitata kintaalla viranomaisten uhkailulle. Mitä joku kuvitteellinen sanktio lasten pitämisestä kotona on siihen verrattuna että henki todennäköisemmin säilyy?
Koulujen avaamisesta tulee tolkuton show.
Monessa perheessä itketään kesäkuussa.
Tässä tilanteessa on yksi lysti mikä arvosana todistuksessa seisoo.
Ministerit ovat jo valmiiksi vapauttaneet itsensä vastuusta, kun käy huonosti.
Se joka ei ota vastuuta ei voi käskeä.
Jos olisin koululainen tai henkilökuntaa olisi sellainen olo että mua käsketään kävelemään lankulle. En suostuisi.
"Emme voineet tietää", sanotaan muutaman kuukauden päästä.
Mikään ei estäisi ottamasta yhteyttä huolilapsiin. Suurin osa voi (tietysti) hyvin kotonaan. Parin viikon koulurumbasta, törmäilemisestä poikkeusoloissa, joissa kenelläkään ei ole kokonaiskuvaa siitä mitä tehdään, ei ole lapsille mitään hyötyä eikä varmaan edes iloa.
1,5 kk oltu turhaan kotona. Lapset olleet sisällä yli 1,5kk... Kaikki IHAN turhaan. Nyt ei enää millään mitään väliä.
Alle kymmenen ihmistä saa kokoontua, muttei saa kokoontua ravintolassa. Yksi syy ravintoloiden tuhoamiseen on ollut lestadiolaistaustaisen Kepun into tuhota koko elinkeino. Miten helposti voi suomalaisia hallita pelolla ja medialla. Itsemääräämisoikeus luovutetaan tuosta noin vain. Täytyy olla joku, joka käskee nöyrää suomalaista.
Kyllä, koulut avataan ja niin tulisi avata kaikki muukin. Talouden tuhoamalla tuhotaan niin lasten kuin muidenkin tulevaisuus.
Mitä ihmettä teidän palstamammojen päissä oikein liikkuu, jos liikkuu oikein mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö muka oikeasti tajunneet tätä ihan itse? Syyhän on koko ajan ollut ihan päivänselvä! Kyllä kansa näköjään on helposti huijattavissa. Ajatelkaa itse älkääkä sokeasti uskoko kaikkea mitä virallisilta tahoilta suolletaan.
Ne haluaa uskoa, ketkä näitä naisia äänesti. Eivät halua myöntää itselleen, että tekivät virheen.
Pakko sen epidemian on vaan antaa levitä, hallitusti toki. Nyt se leviää kertakaikkiaan liian hitaasti. Osassa maata se on käytännössä pysähtynyt. Näin jos jatkettaisiin, tautihuippu olisi todellakin vasta joskus syksyllä. Eli yhteiskuntaa on PAKKO avata. Itse esim. olen sellaisella alalla, että minun työt jatkuvat vasta sitten, kun korona on kokonaan ohi. Nyt olen lomautettuna, ja näyttää lomautus jatkuvan pitkään, kun tauti ei etene yhtään. Ja minun "kohtalontovereita" on Suomessa kymmeniätuhanisia. Tätä ei nyt vaan kaikki tunnu vieläkään ymmärtävän.
Vierailija kirjoitti:
Alle kymmenen ihmistä saa kokoontua, muttei saa kokoontua ravintolassa. Yksi syy ravintoloiden tuhoamiseen on ollut lestadiolaistaustaisen Kepun into tuhota koko elinkeino. Miten helposti voi suomalaisia hallita pelolla ja medialla. Itsemääräämisoikeus luovutetaan tuosta noin vain. Täytyy olla joku, joka käskee nöyrää suomalaista.
Kyllä, koulut avataan ja niin tulisi avata kaikki muukin. Talouden tuhoamalla tuhotaan niin lasten kuin muidenkin tulevaisuus.
Mitä ihmettä teidän palstamammojen päissä oikein liikkuu, jos liikkuu oikein mitään.
Miksi ihmeessä kepu haluaisi tuhota ravintola-alan. Meinaatko, että Sipilä johtaa vielä keskustaa, kuten Rinne SDP:tä? Kai Sipiläkin Suomen haluaa pelastaa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Tuo tauti kiertää 70-80 prossaa porukasta kuitenkin. Joskushan se on sairastettava.
Tuolle ei ole mitään perustetta. Tartuntojen määrä voitaisiin pitää paljon pienempänä. Matkustamista joudutaan joka tapauksessa rajoittamaan rokotteeseen asti.
Vierailija kirjoitti:
Pakko sen epidemian on vaan antaa levitä, hallitusti toki. Nyt se leviää kertakaikkiaan liian hitaasti. Osassa maata se on käytännössä pysähtynyt. Näin jos jatkettaisiin, tautihuippu olisi todellakin vasta joskus syksyllä. Eli yhteiskuntaa on PAKKO avata. Itse esim. olen sellaisella alalla, että minun työt jatkuvat vasta sitten, kun korona on kokonaan ohi. Nyt olen lomautettuna, ja näyttää lomautus jatkuvan pitkään, kun tauti ei etene yhtään. Ja minun "kohtalontovereita" on Suomessa kymmeniätuhanisia. Tätä ei nyt vaan kaikki tunnu vieläkään ymmärtävän.
Pysähtymisen pitäisi olla ainoastaan positiivinen asia. Sehän kertoo, että taudin voisi pysäyttää eikä sitä ole mikään PAKKOPAKKO sairastaa, josta ei minkään todisteiden valossa ole edes hyötyä.
Ei ihme että ministeriä virnuilutti infossa, ei tainnut itsekään uskoa bullshittiin jota joutui viran puolesta luikuroimaan.
Kahden kouluviikon takia pilataan lopullisesti kaikkien kesä. Syksyllä olisi parempi olla ulkonaliikkumiskiellon takia sisällä, mutta näillä päätöksillä romahdus tulee jo kesällä. Kesähelteille tarvitaan ilmeisesti ne ruumiskontit.
Kaikki kotonaolo on tehty ihan turhaan. Kaikesta saavutetusta luovutaan kahden kouluviikon takia!
Vierailija kirjoitti:
Miten niin on pakko? Koska THL pakottaa? Koska Tegnell pakottaa? Koska hallitus pakottaa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä teidän palstamammojen päissä oikein liikkuu, jos liikkuu oikein mitään.[/Montako lasta sulla on?
Älä viitsi jutella tuollaista vitsillä. Joku ääliö aina ottaa sen tosissaan. Ihan riittävästi on niitäkin, jotka oikeasti kuvittelevat voivansa olla tuota mieltä. Onhan meille niin paljon jankutettu huoltosuhteesta, kun todellisuudessa ongelma on se, että rahat joilla siitäkin olisi selvitty valuvat maasta ulos kuin vesi hanhen selästä.