Miksi kukaan tapailisi miestä jolla on kissa?
Tuntuu että saan olla kolmas pyörä tässä suhteessa ja jään kakkoseksi kissalle. Siksi ainakin itse päätin että suhteemme on tässä ja lopetan seurustelun.
Kommentit (15)
Nykynuoret ei osaa hoitaa suhdetta, pitää olla kiva ja silittää. Kissat on geneettisesti valmistettu sitä varten.
En haluaisi kissamiestä. Siedän kissaamme lapsen takia, joku lemmikki pitää olla. Mutta kissamies - ei kiitos. Mitää lepertelijää tai rapauttajaa en kaipaa.
Kieltämättä tunnen katkeruutta joskus kun kolli makaa miehen päällä ja mies silittelee vain häntä. No, toisaalta naisvaltaisessa huushollissa miehillä on oltava miesten jutut.
Olen kissamies ja huutistelen naisille joiden kehno itsetunto ei kestä edes miehen kissaa.
Kissamiehissä ei mielestäni ole mitään muuta vikaa, kuin se että heidän sylinsä on usein varattuna :D
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi kissamiestä. Siedän kissaamme lapsen takia, joku lemmikki pitää olla. Mutta kissamies - ei kiitos. Mitää lepertelijää tai rapauttajaa en kaipaa.
Ei minun kissalleni ainakaan edes voi leperrellä tai se katsoo kuin idioottia tai sähisee epäilevänä. On meinaan eräät naiset koittaneet sille lässyttää ja leperrellä, mutta se ei ole mitenkään villakopassa kasvatettu vaan aito metsästysviettinen kova katti.
Nii joo, nykypäivän minä minä tyypit ei kestä jos eivät ole 100% ajasta keskipisteenä. Opetelkaa olemaan itsenäisiä ettekä riippakiviä.
Ja kyllä, meillä on kissoja joista myös on mieheni pitää ja rapsuttaa enemmän kuin minä. Mutta ei lun tarvitse olla mustasukkainen kissalle 😂
Olen eronnut ja minulla on kissa, se ei tee minusta kissamiestä...kai. Itse asiassa tykkään koirista enemmän, mutta näillä mennään. Lapset halusivat eron jälkeen kotieläimen eikä koiraan ollut mahdollisuuksia ihan lenkittämisen suhteen. Olen oppinut tykkäämään kissoista matkan varrella, ehkä olen siis kissamies, mutta ei sen väliä, näillä mennään silloinkin.
Mulle kävis kissamies (ja koiramies, ja vuohimies...)
Exällä otti kanssa kissa itsetunnon päälle, jouduin vaihtamaan kultakalaan. Ei sekään kyllä vihaisilta katseilta aina säästynyt.
Mä varmaan tapailisin vähän vähemmänkin kiinnostavaa miestä jos se olisi tarpeeksi ihana kissa.
kyl on niin puolesta ja vastaan että huh huh
ok