auttakaa palkkatoiveen päättämisessä.....
heippa,
auttakaa pls palkkatoiveen keksimisessä, en haluaisi ylihinnoitella mutta en myöskään alihinnoitella itseäni...
olen taloushallinnon töissä tällä hetkellä, työkokemusta n 7 vuotta ( miinus yksi äityisloma) olen hoitanut sekä osto että myyntireskontria, tehnyt kirjauksia, tilien täsmäytyksia, kassat, karhunnut asiakkaita yms valtaosa asiakkaista on ollut ulkomaisia joten englanti on ollut pää osin työkielenä.
nyt haluaisin vaihtaa työpaikkaa paremman palkan toivossa, mikä olisi kohtalainen palkkatoive haettaessa taloushallinnon työpaikkaan ( talous assari/reskontran hoitaja/kirjanpitäjä ( ei tosin tilinpäätöstaitoinen ainakaan vielä...) tms?)
Kommentit (6)
Kyseessähän ei ole palvelualan ammatti, jossa joutuisit tyytymään 1300-1700:aan.
ja töitä saa todellakin tehdä, eli saan nykyään n 1700,00 eur kuukaudessa, ja haluaisin todellakin lisää jo tuolla työkokemuksella!
itse olin ajatellut että hinnoittelebn itSE§
Huomioiden, että tekisit kuitenkin aika perushommia, et asu I-kalleusluokan alueella ja koulutuksesi vain keskiasteen, kauhean paljon enempää en lähtisi pyytämään. Miltä kuulostaa nykyiseen tulotasoosi nähden?
2
ja tienaan hieman yli viisi tonnia kuussa, tosin pääkaupunkiseudulla.