Olen viime päivinä tutustunut erään surullisenkuuluisan lauta-foorumin elämään. Eihän se olekaan niin paha kuin luulisi.
Siellähän on ihan normaalia, fiksua ja jopa syvällistäkin keskustelua. Toki jonkin verran joutuu suodattelemaan ylilyöntejä, mutta enemmän täällä tuntuu riehuvan täysin maaniset häiriköt joka ikisessä topikissa. Siellä ne pysyy sentään vain tietyissä aiheissa.
Kommentit (7)
Vieläkö siellä jauhetaan värikäs elämäni-blogista, kuten muutama vuosi sitten, kun viimeksi siellä kävin. Siis blogin, tubettamisen, instan lopettamisen jälkeen juttu vaan jatkui niistä.
Ylilaudalla ku joskus kävin nii siellä oli jotain eri osioita mihin pääs menemää ja se spektri oli laajempi jotenkin. Täällä kun käyn välillä niin täällä aihepiiri mistä porukka "juttelee" on ihan helvetin kapea, tuntuu että joutuu sullomaan itsensä sellaseen pieneen koloon missä ei ymmärretä mistää mitää eikä haluta edes ymmärtää
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö siellä jauhetaan värikäs elämäni-blogista, kuten muutama vuosi sitten, kun viimeksi siellä kävin. Siis blogin, tubettamisen, instan lopettamisen jälkeen juttu vaan jatkui niistä.
Tosi paljon on juttua tubettajista ja striimamisesta. Siellä on niille ihan oma, aktiivinen osiokin ja kaikenlaisia nimiä siellä vilisee. ap
Vierailija kirjoitti:
Ylilaudalla ku joskus kävin nii siellä oli jotain eri osioita mihin pääs menemää ja se spektri oli laajempi jotenkin. Täällä kun käyn välillä niin täällä aihepiiri mistä porukka "juttelee" on ihan helvetin kapea, tuntuu että joutuu sullomaan itsensä sellaseen pieneen koloon missä ei ymmärretä mistää mitää eikä haluta edes ymmärtää
Saman huomasin että tosi laaja kirjo aiheita ja aihepiirejä, joissa vielä kohtuu hyvin pysytäänkin. Vain tuo sota-aihepiiri tuntuu, ylläri ylläri, olevan jatkuvan trollaamisen kohde. ap
Onhan se loppujen lopuksi järkevämpi paikka kuin tämä.
Siellä on sitä paskaa, mutta vastapainoksi on myös paljon järkevää ja asiallista keskustelua joka täältä puuttuu.
Tämä palsta on mennyt laadullisesti pohjalle. Täällä käy liikaa mt ongelmaisia ja muuten katkeroituneita ihmisiä jotka sylkevät tänne kaiken turhautumisensa.
Moderoinnin ulkoistaminen ilmiantojen varaan pilasi viimeistään tämän.
Ylis alkoi jutkuttamaan niillä helvetin kultatileillään. Sitä ennen se oli... sanotaanko siedettävä.
hyvä tietää, jos, täällä meno äityy liikaa