Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ikinä päässyt kiinni opiskelijaelämään. Haalarit, juopottelut, pakkohauska jne ei avautunut.

Vierailija
30.04.2020 |

Ns. opiskelijariennot tuntuivat lähinnä kiusallisilta.

:(

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä opiskelen amkissa viimeistä vuotta ja valmistun viimeistään joulukuussa. Fuksiaisissa kävin :DD Ei vaan kiinnosta. Siitä huolimatta meidän luokalla on mahtava yhteishenki ja lähdetään esim. koko porukalla vuokramökille viikonlopuksi kesän loppupuolella.

Vierailija
42/49 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin suoraan lukiosta yliopistoon vuonna 2010. Valmistuin helmikuussa 2015, 0 päivää työttömänä, eli suoraan töihin. En ikinä käynyt opiskelijabileissä, mutta sain ystäviä opiskelujen ohessa.

Nyt kaverini pikkusisko opiskelee samassa yliopistossa samaa alaa, ja vuosikurssini pahimmat bilehileet opiskelevat siellä vieläkin. Minulla on omistusasunto mieheni kanssa ja ihana vakityö. En todellakaan kadehdi heitä, mutta jokainen eläköön tavallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän kaikkien tarvitse niistä tykätäkään! Mä oli hikari ja bilettäjä yhtä aikaa. Paahdoin kahdessa tiedekunnassa ja osallistuin lisäksi opiskelija-elämään. Oli hienot vuodet ja jäi elinikäisiä ystäviä! Jopa mieheeni tutustuin yhden opiskelukaverin kautta.

Elinikäisiä ystäviä ja puolison sain opiskelutovereista  aivan osallistumatta opiskelija-elämään. En kuulunut ainejärjestöön enkä osakuntaan. Tämähän ei tarkoita sitä etteikö olisi  opiskelun lisäksi tekemisissä kenenkään kanssa.

Joo, ei tietenkään tarkoita! Jokainen tekee niinkuin haluaa. Häiritsee vaan se vastakkainasettelu, että joko biletät tai opiskelet (kunnottomat vs. kunnolliset), kun ihan hyvin voi tehdä molempia, JOS niin itse haluaa.

Vierailija
44/49 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TKK olisi ollut paikkani. Örvellys ei kiinnostanut. Valitsin Yliopiston enkä kadu.

Vierailija
45/49 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minä olin ahkerastu opiskelijabileissä fuksivuoden, kun muutin maakunnasta Helsinkiin. Sitten olin jo tutustunut muihinkin ihmisiin ja pikkuhiljaa vapaa-aika opiskelukuvioissa väheni. Ihan normaalia nähdäkseni.

Vierailija
46/49 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmetytti tyypit, jotka normisti oli (ja huppelissakin) huumorittomia ja takakireitä.

Sit se haalari päällä oli lupa olla "hauska".

Vierailija
47/49 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä osallistunut haalaririentoihin tai vastaaviin. Haalarin laitoin päälle kokeeksi 1-2 kertaa koko opiskeluaikana. terv. DI

Vierailija
48/49 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä osallistunut haalaririentoihin tai vastaaviin. Haalarin laitoin päälle kokeeksi 1-2 kertaa koko opiskeluaikana. terv. DI

Ja teekkarilakin kävi ostamassa joskus myöhemmin vain kaupasta. Sitäkään en tykkää pitää kun se tupsu häiritsee sivulla, normaali yo-lakki paljon parempi. Teekkarilakkia olen pitänyt pari kertaa.

Vierailija
49/49 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäkommentteja?