Virallinen treffiketju 2020
Tällainen ketju oli täällä jo aiemmin ja siihen tuli mukavasti keskustelua, nyt uusi yritys.
Kertokaa minkälaisia olette+sijainti ja muut voivat kommentoida jos kyseinen henkilö kiinnostaa.
Anonyymin spostin tekemiseen menee 5 minuuttia aikaa eli niitä voi laittaa ketjuun.
Kommentit (32)
Millä nimellä se aikaisempi ketju oli?
Vierailija kirjoitti:
”N31. Työtön, en harrasta mitään. Soita jos kiinnostuit!”
M45. Mistä päin? Olen työtön myös, mutta harrastan lukemista ja kitaran soittoa. Numero ois kiva.
Vierailija kirjoitti:
En löytänyt sitä haulla enää mutta siinä oli satoja vastauksia. Varmaan poistunut jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En löytänyt sitä haulla enää mutta siinä oli satoja vastauksia. Varmaan poistunut jo.
Jos siellä oli sähköpostiosoitteita, niin olen ymmärtänyt, että sellaiset ketjut saattavat poistua aika nopeasti. Koska periaatteessahan ne voisivat olla jonkun muun kuin kommentoijien s-postiosoitteita, kun täällä voi kirjoitella anonyymina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos siellä oli sähköpostiosoitteita, niin olen ymmärtänyt, että sellaiset ketjut saattavat poistua aika nopeasti. Koska periaatteessahan ne voisivat olla jonkun muun kuin kommentoijien s-postiosoitteita, kun täällä voi kirjoitella anonyymina.
Tämän takia en laittanut omaa spostiani tänne. Säännöissä sitä ei kai kielletä, mutta en halunnut ketjun poistuvan sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia en laittanut omaa spostiani tänne. Säännöissä sitä ei kai kielletä, mutta en halunnut ketjun poistuvan sen takia.
No pakkohan se on tänne laittaa jos aikomuksena on tutustua.
Toisena vaihtoehtona on käyttää kännykässä kik messengeriä jolloin toiseen saa yhteyden pelkän tilin nimen perusteella jonka saa itse päättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pakkohan se on tänne laittaa jos aikomuksena on tutustua.
Toisena vaihtoehtona on käyttää kännykässä kik messengeriä jolloin toiseen saa yhteyden pelkän tilin nimen perusteella jonka saa itse päättää.
Ajattelin silloin, että voisin laittaa sen myöhemmin, silloin kun ketju olisi ehtinyt jo olla jonkin aikaa. Että olisi ehtinyt tulla enemmän keskustelua ja ilmoituksia. Mutta aika rauhallista täällä taitaa edelleen olla :D
Mies, 45, pitkäaikaistyötön. Ihan suht fiksu ja tumma, pitkä & komee. Noukkikaa pois kuleksimasta. Osaan hoitaa kodin, paljon muu ei sitten onnistukaan. Eläinrakas.
Ei oikein ottanut ketju tuulta alleen
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein ottanut ketju tuulta alleen
Miksiköhän? Esimerkiksi jodel-keskustelusovelluksessa on tosi aktiivinen treffikanava vaikka ihan samalla tavoin siellä jutellaan ilman kuvaa.
Ihanaa kun saatais joku av-romanssi tulille!