Virallinen treffiketju 2020
Tällainen ketju oli täällä jo aiemmin ja siihen tuli mukavasti keskustelua, nyt uusi yritys.
Kertokaa minkälaisia olette+sijainti ja muut voivat kommentoida jos kyseinen henkilö kiinnostaa.
Anonyymin spostin tekemiseen menee 5 minuuttia aikaa eli niitä voi laittaa ketjuun.
Kommentit (32)
Keski-Suomi, ei koolla pilattu mies. Tyynysota, auringonlaskut ja teenjuonti kiinnostavat.
Pienimunainen, tylsä ja erkoitunut mies ikä 62 vuotta etsii naista 20.
Kypsempi mamma etelästä. Voin ottaa nuo pojat tuosta.
Liian realisti uskoakseen löytävänsä paria täältä. Niin, ja pääkaupunkiseudulta yh-isä 50v. odottaa yhteydenottoja, saa soittaakin...
Ei ole vielä kovin vakuuttavia ilmoituksia..
Olen 28-vuotias heteronainen Pirkanmaalta. Olen ystävällinen, syvällinen ja fiksu. Tykkään keskustella paljon. Laitan ruokaa mielelläni (kaikki ruokavaliot onnistuu), mutta joku muu saa tiskata :) Etsin vakavaa suhdetta. Parta on plussaa, mutta ei pakollinen. Hauskaa vappua kaikille!
Up noniin vähän vappusutinaa itse kullekin!
”N31. Työtön, en harrasta mitään. Soita jos kiinnostuit!”
Vierailija kirjoitti:
Miksi tää on lainausmerkeissä
Vierailija kirjoitti:
Olen 28-vuotias heteronainen Pirkanmaalta. Olen ystävällinen, syvällinen ja fiksu. Tykkään keskustella paljon. Laitan ruokaa mielelläni (kaikki ruokavaliot onnistuu), mutta joku muu saa tiskata :) Etsin vakavaa suhdetta. Parta on plussaa, mutta ei pakollinen. Hauskaa vappua kaikille!
Hyvä ilmoitus, mutta itse olen pk-seudulla ja en omista partaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee sinäkin pk-seutulainen oma ilmoituksesi! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee sinäkin pk-seutulainen oma ilmoituksesi! :)
No kokeillaan, eihän siinä mitään menetä :)
Olen 34v mies pk-seudulta jolle urheilu ja terveelliset elämäntavat on se elämän suola. Treenejä tulee viikossa 4-6 kappaletta ja toivoisin, että myös sinusta saisi treeniseuraa. Olen mukava, huomaavainen, luotettava ja avoin. Enemmän rauhallinen koti-ihminen kuin jatkuvasti menossa. Toiveissa olisi parisuhde.
Juoksunsa juossut pitkänmatkanjuoksija etsii loppuelämän valmentajaa ja huoltajaa.
T. Juoksunsa juossut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tää on lainausmerkeissä
Mietin "ääneen" miltä oma ilmoitus kuulostaisi. Ei kauhean myyvä. :D
Olen 40-vuotias nainen Helsingistä. Harrastukset taide ja liikunta. Tykkään kulkea luonnossa ja mökkeily on parasta. Matkustelu ja uudet kulttuurit kiehtovat (kunhan epidemia rauhoittuu). Yksi lapsi on. Etsin fiksua, komeaa, omillaan toimeentulevaa rauhallista miestä, joka olisi kiinnostunut perhe-elämästä. Liikunnalliset harrastukset plussaa.
26-vuotias, pitkä, pullukka nainen Helsingistä. Hiukset tummanvaaleat ja pitkät, silmät turkoosit/vaaleanvihreät. Tykkään rock-musiikista, maalaamisesta, elokuvista ja sarjoista (fantasia, rikos, draama). Olen aika ujo, enkä kovin puhelias. Pidän kuitenkin läheisyydestä ja yhdessä tekemisestä.
Jos mies on urheilullinen, niin tulisin mielelläni mukaan, ehkä saisin liikakilot pois vihdoin.
Etsin omaa Kylo Reniä, löytyisikö täältä?
Mikä tästä tekee virallisen?