Olin 23 vuotta sitten ekaa kertaa kännissä 13-vuotiaana. Aika järkkyä.
En vois kuvitella että mun siskon tai veljenpojat riipasis kolmetoista kesäsenä kännit! Onneks ei poliisit nähnyt kun hoipertelin 8km umpi tinnelissa kotiin.
Kommentit (31)
Mäkin join 13-vuotiaana ekat kännit, ja sillointuntui että oli jo ”kiire” olla iso ja tehdä kaikkea mitä psyyke ei sitten kestänytkään. Tahdoin olla tosi sekaisin. Nykyään olen absolutisti.
Ekat kännit kasiluokan alussa, olin 14. Mukavat muistot jäi, oli hauskaa. Kaverin kanssa oltiin.
Sen jälkeen tuli juotua keskimäärin ehkä kerran kuukaudessa, riippui vähän, oliko mitään nuorisotapahtumia vai ei.
Näin jälkeenpäin kun miettii, niin aika hyvässä turvassa sai olla, mutta asuinkin maalla ja oma ulkonäkö ja tyyli sen verran erikoinen, ettei ahdistelijoita tarvinnut juurikaan pelätä. Ihan lapsiahan me oltiin, huh.
Itse olin 12v aiiivan kännissä oksentelmassa kaivarissa kun ekaa kertaa join. Oli ala-asteen päätösjuhlat ja en vaan tiennyt miten vähästä voi tällainen hoikka tyttölapsi mennä hirveään kuntoon. Joku oli onnistunut saamaan käsiinsä viinapullon ja minulla oli yksi lonkero. Niitä sit jaettiin viiden tytön kesken, pidettiin nenästä kiinni ja nieltiin nopeasti sitä hirveeltä maistuvaa leijonaa :(
Voin hyvin kuvitella että edelleen 12-13 vuotiaat tekee samaa.. ei meilläkään ollut tarkoitus vetää räkäkännejä, mutta ei ollut osaamista tai tietoa muustakaan. Puoliksi vahinko. Ja olin vielä tosi kiltti ja ujo ja luokan hikke, jota ei yleensä mihinkään juhliin edes kutsuttu..
Itse en ole ollut kännissä vielä kertaakaan, vaikka olen jo 25-vuotias. Ehkä sekin on silti vähän "outoa" toisaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatella että Dianakin oli silloin vielä hengissä ja Charles Barkley pelas korista. Niin se aika rientää.
Mikä ihme juttu tämä Charles Barkley oikein on:D Mä en puolvuotta sitten edes tiennyt kuka Barkley on ennen kun oli pakko googlata kun hänen nimensä rupes ilmestymään täällä vähän ketjuun kun ketjuun.
Minä pistin paremmaksi ja tylsyyttäni menin youtubeen kuuntelemaan hänen haastattelujaan kun joku häntä täällä palstalla niin kehui:DD On oikeasti niin nokkela ja hauska kaveri että luulin ensin että hän varmaan näyttelijä tai koomikko ja yllätyin että hän onkin alkujaan urheilija.
Oliko ap 23vuotta sitten katala olo?
Samoin 13-vuotiaana ekat kännit. 21 vuotta sitten. Paljon tuli pyörittää ties kenen kanssa ja kotona monesti vasta aamuyöstä. Ihme tosiaan että selvisin hengissä ja vain yksi tapaus sattui, joka olisi näin aikuisen silmin katsottuna ollut seksuaalista hyväksikäyttöä. Rikos on varmasti jo vanhentunut, joten turhaa kai sitä olisi enää selvitellä. Kaikesta huolimatta minusta tuli kunnon kansalainen, joka siemailee vain hiukan viiniä työviikon jälkeen lasten mentyä nukkumaan.
Minä olin 13 vuotiaana jo rapajuoppo. M38
Minäkin olin 14. Hoiperreltiin keskellä yötä jossain ison kaupungin kaduilla. Aika karua kun nyt mietin sitä mutta olihan se sillon hauskaa ja jännää. Paljon siellä oli kyllä nuoria joiden perään ei kukaan kattonu