Minkälainen mies hylkää oman lapsensa?
Jos mies on itse halunnut lapsen, ja omalla pelleilyllään pilannut suhteensa lapsen äitiin (vaikka ei sitä myönnäkään), niin onhan tuo outoa. Kun ei pystynytkään hyppyyttää tätä äitiä, niin hylkää lapsensakin koska on kuulemma niin rankkaa menettää tämä lapsi. Vähän nurinkurista ja selittelyn makua. Minkälainen ihminen toimii noin?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä taustoja, mutta jos on halunnut lapsen pitäisi myös kantaa vastuu hänestä.Hyppyyttämisestä en tiedä,rankkaa menettää lapsi? Outoa? Ehkä ei ollut valmis isäksi.Näin käy usein.
Niin pitäisi. Tällä isällä on toinenkin lapsi, tosin vastuuta kasvattamisesta ei ole kantanut. Tämän uuden lapsen äidistä erosi. Olisi halunnut tapailla äitiä ja muita tämän jälkeen, äiti ei halunnut jatkaa niin. Nyt katkaisi kaikki yhteydet lapseenkin tuolla liian rankkaa -perusteella. Kuulemma kun ei voi olla lapsen elämässä kunnolla mukana niin ei halua olla ollenkaan kun menettäminen oli liian rankkaa. Kuulostaa mielestäni ennemminkin kiristykseltä.
Kuka tekee lapsen miehelle, joka ei ole huolehtinut edellisistäkään?
Mies ei kertonut asioita totuudenmukaisesti vanhemmasta lapsesta. Tiedän ettei äiti olisi lähtenyt koko juttuun jos olisi tiennyt kaiken. Mies painosti lapsen hankintaan. (Tunnen kummatkin osapuolet.)
Mitä ap saa tästä miesvihan lietsomisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä taustoja, mutta jos on halunnut lapsen pitäisi myös kantaa vastuu hänestä.Hyppyyttämisestä en tiedä,rankkaa menettää lapsi? Outoa? Ehkä ei ollut valmis isäksi.Näin käy usein.
Niin pitäisi. Tällä isällä on toinenkin lapsi, tosin vastuuta kasvattamisesta ei ole kantanut. Tämän uuden lapsen äidistä erosi. Olisi halunnut tapailla äitiä ja muita tämän jälkeen, äiti ei halunnut jatkaa niin. Nyt katkaisi kaikki yhteydet lapseenkin tuolla liian rankkaa -perusteella. Kuulemma kun ei voi olla lapsen elämässä kunnolla mukana niin ei halua olla ollenkaan kun menettäminen oli liian rankkaa. Kuulostaa mielestäni ennemminkin kiristykseltä.
Raukkis joka koittaa päästä kaikesta helpommalla .Ei tarvitse kantaa vastuuta mistään voi vain käydä tapaamassa kun hänelle sopii.Anteeksi että sanon älä ole tekemisissä hänen kanssaan jos voit ja toivottavasti myös uusi/ nyt entinen ei ole.Turha mies.Löydätte kyllä paremmat.Älkääkä kuunnelko moista manipuloijaa enenpää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ap saa tästä miesvihan lietsomisesta?
Tämä ei kohdistu miehIIn vaan miehEEn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen mies, jonka nainen on onnistunut raivostuttamaan kunnolla.
Mitään vikaahan naisissa ei koskaan ole omasta mielestään. Viattomia uhriparkoja kaikki.
Tässä oli kyllä mies se joka munasi. Sitä paitsi syytön se lapsi siihen on. Tuollaisten ei pitäisi hankkia lapsia.
Toki naisten yksipuoliset kertomukset on aina puolueettomia ja mies on aina syyllinen.
Hohhoijaa. Rinkirunkatkaa vähän vielä lisää tällä miesvihapalstalla
Löysit sitten taas yhden ketjun jossa mainitaan sana "mies" ja pääsit huutamaan lempifraasejasi. "Miesvihaaaaaaaaaaaaa!" :D Vttu olet naurettava pelle.
Ja sinä roikut jokaisessa miesvihaketjussa roplaamassa orkkuja itsellesi.
Ihmetyttää naiset jotka ovat suhteessa lapsensa hylänneen miehen kanssa. Varsinkin naiset joilla omia lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen mies, jonka nainen on onnistunut raivostuttamaan kunnolla.
Mitään vikaahan naisissa ei koskaan ole omasta mielestään. Viattomia uhriparkoja kaikki.
Tällainen, itsekäs ja selkärangaton ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää naiset jotka ovat suhteessa lapsensa hylänneen miehen kanssa. Varsinkin naiset joilla omia lapsia.
Itsekkäälle kelpaa itsekäs ja tunneälyltään matalatasoinen ihminen. Sopivat varmasti hyvin yhteen.
Itse olen hyvin pahoillani tämän äidin puolesta. Isä painosti lapsen hankintaan ja painosti vaihtamaan paikkakuntaa ja muuttamaan kanssaan yhteen. Äidillä oli hyvin vaikeaa kun koko elämä meni kertarysäyksellä uusiksi. Oli vähän itkuinen ja ahdistunut jo vauvan synnyttyä. Isä syytteli äitiä ettei äiti muka halua asua hänen kanssaan kun ei ole onnellinen. Sitten tämä mies käänsi kelkkansa, riehui, heitti ulos ja hylkäsi äidin kahden vauvan kanssa. Äiti joutui vaihtamaan takaisin entiselle paikkakunnalle, järjesti muuton kolmen päivän aikana. Nyt äiti on ymmärretysti ollut itkuinen ja ahdistunut, ja näen kuinka kovilla hän on. Ei vaan ymmärrystä jaksa herua tämän miehen tempuille. Kuka tekee tämmöistä?
Ap
Meillä juuri sellanen tilanne jossa ex mies perustanut uusioperheen naisen kanssa jolla yksi oma lapsi. Omat lapset mies on kokonaan unohtanut. Todella sairasta. Mut niin ovat varmasti ex ja uusikkokin, molemmat omalla tavallaan.
Mä oon ihmetelly et miks tuttava mies tapaa toista lasta ja toista ei ollenkaan.
Lapsen pitäisi olla etusijalla, ja jos niin ei pysty toimimaan niin parempi että isä pysyykin pois. Pelkkä biologia ei tee isää.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen hyvin pahoillani tämän äidin puolesta. Isä painosti lapsen hankintaan ja painosti vaihtamaan paikkakuntaa ja muuttamaan kanssaan yhteen. Äidillä oli hyvin vaikeaa kun koko elämä meni kertarysäyksellä uusiksi. Oli vähän itkuinen ja ahdistunut jo vauvan synnyttyä. Isä syytteli äitiä ettei äiti muka halua asua hänen kanssaan kun ei ole onnellinen. Sitten tämä mies käänsi kelkkansa, riehui, heitti ulos ja hylkäsi äidin kahden vauvan kanssa. Äiti joutui vaihtamaan takaisin entiselle paikkakunnalle, järjesti muuton kolmen päivän aikana. Nyt äiti on ymmärretysti ollut itkuinen ja ahdistunut, ja näen kuinka kovilla hän on. Ei vaan ymmärrystä jaksa herua tämän miehen tempuille. Kuka tekee tämmöistä?
Ap
Ja sinä lietsot miesvihaa naisen yksipuolisen kertomuksen perusteella.
Mistä sinä tiedät yhtään mitään, mitä tämä nainen on tehnyt miehelle?
Nainen on aina uhri, wyääääääääääääää
Mulla lapsensa hylänneitä isiä on jo ainakin neljässä sukupolvessa. Isäni isän isä karkasi Ruotsiin. Isäni isä oli rapajuoppo. Oma isäni jätti minut ja kaksi siskoani meidän ollessa pieniä. Ja oman lapseni isä häipyi lapsen ollessa 5kk.
Että sillee
Vierailija kirjoitti:
Mulla lapsensa hylänneitä isiä on jo ainakin neljässä sukupolvessa. Isäni isän isä karkasi Ruotsiin. Isäni isä oli rapajuoppo. Oma isäni jätti minut ja kaksi siskoani meidän ollessa pieniä. Ja oman lapseni isä häipyi lapsen ollessa 5kk.
Että sillee
Ja sukusi naisissa ei ole mitään vikaa? Huutista. Etsi sinäkin sitä jännintä mahdollista
Toki varmasti, kaikissa meissä on.
Tämä kyseinen mies vain taitaa olla luonteeltaan sellainen. Tuuliviiri, kasanoova, joka haksahtaa ja "rakastuu" uudestaan ja uudestaan. Ei osaa kantaa teoistaan vastuuta ja oikeuttaa omat tekemisensä ja tekemättä jättämisensä hyvin. Keskenkasvuiseksi jäänyt ihminen, joka kuvittelee itsestään vaikka ja mitä, kuitenkin väistellen omaa epävarmuuttaan.
Koettu on. Isäni on tätä sorttia. (sen vähän mitä häntä tunnen) Yhdestäkään lapsestaan ei ole kantanut vastuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApJa sinä lietsot miesvihaa naisen yksipuolisen kertomuksen perusteella.
Mistä sinä tiedät yhtään mitään, mitä tämä nainen on tehnyt miehelle?
Nainen on aina uhri, wyääääääääääääää
En lietso, puhun vain tästä kyseisestä tapauksesta. Tunnen molemmat, myös isän puolen olen kuullut, ja samaa sanoo. On liian rankkaa kuulemma, eikä tiedä mitä tehdä, joten hylkää lapsen.
Löysit sitten taas yhden ketjun jossa mainitaan sana "mies" ja pääsit huutamaan lempifraasejasi. "Miesvihaaaaaaaaaaaaa!" :D Vttu olet naurettava pelle.