Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Stalkkerini ei herätä enää mitään tunteita minussa

Vierailija
30.04.2020 |

Siinä se taas seisoi. Katsoin, että jaa, ole siinä sitten jos ei sulla elämässä ole muuta sisältöä kuin minä. Säälin tietenkin vähän, olenko outo?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut jo vuosikausia sama surkea stalkkeri. Kaupassa tulee viereen seisomaan, ei puhu mitään, tuijottaa vain. Välillä seisoo kaupan pihassa autoni vieressä, en kiinnitä häneen huomiota vaan menen autoon sisään. Ajelee myös usein taloni ohi. Harmiton mutta kiusallinen. Kun olen mieheni kanssa liikenteessä, ei uskalla tulla viereen vaan katselee kauempaa kädet taskuissa.

Nämä ovat outoja tapauksia, ilmeisesti ei tarvita edes puhekontaktia saadakseen tälläisen peräänsä, kehittävät mielessään jonkun suuren romanssin taysin tuntemattoman ihmisen kanssa. Surullista, säälittävää, ällöttävää ja pelottavaa.

Vierailija
22/29 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman tapaukseni stalkkeri/hakkeri ei herättänyt koskaan muuta, kuin pelkoa, inhoa ja myötähäpeää.

Olen kai liian hyvä ihminen, kun en ymmärrä, että miksi noin mätiä ihmisiä edes on.

Noin mätiä ihmisiä on, ja niitä on paljon enemmän kuin minäkään osasin ennen kuvitellakaan. Niin paljon, että ne tekee joskus tuollaista isolla joukolla yhdessä. Joukossa tyhmyys tiivistyy, varsinkin stalkkerihenkisten ihmisten joukossa.

Voiko näin tylsiä ihmisiä edes oikeasti olla olemassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on vaimon nimi?

Vierailija
24/29 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on vaimon nimi?

Niin....sanoisinko?

Vierailija
25/29 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä stalkkerille kukkahattumainen papatus yksipuolisen kiinnostuksen vaikutuksesta elämän kapeutumiseen ja mielenterveysongelmien pahentumiseen.

Vierailija
26/29 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta!

Vierailija
27/29 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sukulaismies tuijottamaan häntä joka paikassa intensiivisesti. Oman lääkkeensä maistaminen ja itsensä näkeminen ulkopuolelta voi opettaa nopeastikin, vaikka olisi jäänyt lapsen tasolle kuten usein.

Vierailija
28/29 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootsä ottanu sen kotiisi seisoskeleen?

Vierailija
29/29 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"enää"