Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stalkkerini ei herätä enää mitään tunteita minussa

Vierailija
30.04.2020 |

Siinä se taas seisoi. Katsoin, että jaa, ole siinä sitten jos ei sulla elämässä ole muuta sisältöä kuin minä. Säälin tietenkin vähän, olenko outo?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, noin sitä pitää. Hyvä juttu, pelätä ei ainakaan kannata, saisi vaan lisää vettä myllyyn.

Vierailija
2/29 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun perässä on suuri joukko stalkkereita. Mikä tekee minusta niin kiehtovan henkilön, että niin montaa ihmistä kiinnostaa minun elämään tunkeutuminen väkisin? Miksi olen niin suuri pakkomielteen kohde niin monelle ihmiselle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman tapaukseni stalkkeri/hakkeri ei herättänyt koskaan muuta, kuin pelkoa, inhoa ja myötähäpeää.

Olen kai liian hyvä ihminen, kun en ymmärrä, että miksi noin mätiä ihmisiä edes on.

Vierailija
4/29 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa taas Stalker herättää kauhunsekaisia tunteita. Varsinkin tönöttäessään vastaantulevan poliisiauton kojelaudan päällä.

Vierailija
5/29 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun perässä on suuri joukko stalkkereita. Mikä tekee minusta niin kiehtovan henkilön, että niin montaa ihmistä kiinnostaa minun elämään tunkeutuminen väkisin? Miksi olen niin suuri pakkomielteen kohde niin monelle ihmiselle?

Jaa, mulla on vain tämä yksi. Joku vastasi ettei pidä pelätä. En ole koskaan pelännyt, se on vähän reppana eikä siitä ole fyysisesti vaaraa, sitä ei naiset kiinnosta kuin stalkkausmielessä.

Ap

Vierailija
6/29 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkeri/hakkeri ei herätä minussa mitään tunteita. Se kävi joskus mielessä, että pitääpä tuon olla oikein harvinaisen tylsä ihminen.

Vierailija
7/29 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, mulla on vain tämä yksi. Joku vastasi ettei pidä pelätä. En ole koskaan pelännyt, se on vähän reppana eikä siitä ole fyysisesti vaaraa, sitä ei naiset kiinnosta kuin stalkkausmielessä.

Ap

Voihan se olla bi?

Vierailija
8/29 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman tapaukseni stalkkeri/hakkeri ei herättänyt koskaan muuta, kuin pelkoa, inhoa ja myötähäpeää.

Olen kai liian hyvä ihminen, kun en ymmärrä, että miksi noin mätiä ihmisiä edes on.

Noin mätiä ihmisiä on, ja niitä on paljon enemmän kuin minäkään osasin ennen kuvitellakaan. Niin paljon, että ne tekee joskus tuollaista isolla joukolla yhdessä. Joukossa tyhmyys tiivistyy, varsinkin stalkkerihenkisten ihmisten joukossa.

Vierailija
9/29 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene stalkkerisi kanssa terapiaan, kuten Siskonpedin sketsissä. Ehkä saatte suhteeseenne jälleen jännävaiheen päälle.

Vierailija
10/29 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidit sitten aiheellisena tunkea toisen avaukseen kääntämään keskustelu itseesi?

Vierailija
11/29 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut jo vuosikausia sama surkea stalkkeri. Kaupassa tulee viereen seisomaan, ei puhu mitään, tuijottaa vain. Välillä seisoo kaupan pihassa autoni vieressä, en kiinnitä häneen huomiota vaan menen autoon sisään. Ajelee myös usein taloni ohi. Harmiton mutta kiusallinen. Kun olen mieheni kanssa liikenteessä, ei uskalla tulla viereen vaan katselee kauempaa kädet taskuissa.

Vierailija
12/29 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota.. Mun elämäni on tätä nykyä niin tyhjää, että jopa stalkkerin saaminen kuulostaa kiehtovalta vaihtoehdolta. Kaipaisin jotain säpinää, mutta olen täysin kyvytön sitä itse järjestämään. Joo, tiedän: ail get mi kout.

Vierailija
13/29 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut jo vuosikausia sama surkea stalkkeri. Kaupassa tulee viereen seisomaan, ei puhu mitään, tuijottaa vain. Välillä seisoo kaupan pihassa autoni vieressä, en kiinnitä häneen huomiota vaan menen autoon sisään. Ajelee myös usein taloni ohi. Harmiton mutta kiusallinen. Kun olen mieheni kanssa liikenteessä, ei uskalla tulla viereen vaan katselee kauempaa kädet taskuissa.

Mullekin on kuin kaluste nykyään. Tuossa se on, vanha tuttu, arkeen kuuluva :). Ap

Vierailija
14/29 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että se on oikeasti olemassa?

Vierailija
15/29 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köhhöhm. Ei varsinaisesti taskuissa.

Vierailija
16/29 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on vaimo ja jälkikasvua. Haluaisin kysyä miksei saa miestään pidettyä tyytyväisenä. Eihän se vaimon vika tietenkään ole jos mies on hieman...

Ap

Vierailija
17/29 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että se on oikeasti olemassa?

Olen, en ole mielenterveysongelmainen enkä näe harhoja. Ei mieheni myöskään.

Vierailija
18/29 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on vaimo ja jälkikasvua. Haluaisin kysyä miksei saa miestään pidettyä tyytyväisenä. Eihän se vaimon vika tietenkään ole jos mies on hieman...

Ap

Laita tuntomerkkejä!

Vierailija
19/29 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Laita tuntomerkkejä!

Vaimo on vaalea. Ap

Vierailija
20/29 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten seisoi yöllä pihalla tuijottamassa asuntooni päin. Ei ihan kaikki inkkarit kanootissa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän