Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies vertailee entiseen vaimoonsa nyt kun meillä on lapsi, esim. "Kaisa kyllä laittautui päivittäin vaikka *Aada olikin vielä ihan pieni"

Vierailija
30.04.2020 |

Mies on kyllä masentunut ja turhautunut näin lomautettuna, mutta purkaa sen arvostelemalla minua ja vertaa eksään.

Esimerkiksi Ex kuulemma laittautui päivittäin ja kävi vaunulenkeilläkin korkkareissa, minä "laahustan nakit silmillä" niin että saa hävetä. Itse ei kuitenkaan vauvan kanssa ulkoile. *Kaisa myös jaksoi ajaa posliiniksi ja huolehti ettei tule ällöä sänkeä.

Minä olen kuolemanväsynyt koliikkivauvan kanssa ja 90% ajasta hoidan vauvaa yksin. Mies ei ota enempää vastuuta, koska kyllähän *Kaisakin pärjäsi ilman häntä. Lähtee järki päästä pian.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko tämä aloitus olla totta?

No ei tietenkään.

Todellakin voi olla totta. Itsellä kokemusta samasta aiheesta.

Niin mutta mitä tapahtuu niiden pisteiden välillä kun 1) tapaa ihmisen 2) on sen ihmisen lapsen äiti ja kuuntelee vertailua exään? Silmät kiinni ja sinne? Siis miten päätyy noin kiinteään suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa joka kohtelee huonosti?

Vierailija
22/27 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sille, että kaisa kuulostaa niin tehokkaalta loistotyypiltä, että sinä potkaiset ukon ulos ja otat kaisan hänen tilalleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko tämä aloitus olla totta?

No ei tietenkään.

Todellakin voi olla totta. Itsellä kokemusta samasta aiheesta.

Ap on tehnyt saman aloituksen vuosien varrella moneen kertaan, nyt oli vain korona uutta.

Sinun miehesi vaatii sinulta korkokenkien käyttämistä? Niinkö? 

Vierailija
24/27 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siriina kirjoitti:

Ottakoon Kaisan takaisin. Ai ei oo tulossa?

Eräs mies sanoi, että exänsä teki parempia jauhelihapihvejä. Togtesin, että nämä onkin sitten viimeiset jauhelihapihvit mitä tässä taloudessa kokkaan.

Kannattaisi ennemmin todeta olevansa paska kokki marttyroinnin ja aggression sijasta 

Miksi? Jos osaa tehdä hyvää ruokaa, niin miksi siinä pitää itseään haukkua, jos vika on syöjän makuaistissa. "Hyi, tässähän on sipulia" on yksi arvostelijoiden perusteluista.

Vierailija
25/27 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro sille, että kaisa kuulostaa niin tehokkaalta loistotyypiltä, että sinä potkaiset ukon ulos ja otat kaisan hänen tilalleen.

Tämä voisi olla oikein toimiva ratkaisu :D

Vierailija
26/27 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve, vaimo/exvaimotrolli!

Vaihdoit roolia? Sori, mutta olet yhä

täysin epäuskottava, ja yhä niin tyhmä että esität itsesi hölmönä.

Vierailija
27/27 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa aloituksessa on niin erikoista, että pitää keksityksi väittää? Veljen vaimo kertoi kerran minulle, että hänen miehensä vertasi häntä aina samanikäiseen naisserkkuunsa. "Pirjo sitä ja Pirjo tätä, Pirjo tekee noin ja näin", Pirjo osasi kaiken paljon paremmin mitä hänen vaimonsa. Pirjo itse oli autuaan tietämätön asiasta ja miehen veli oli hyvin lähellä avioeroa ennen kuin tajusi.