Teinien vanhemmat. Aiotko päästää lapsesi vapun viettoon?
Kommentit (8)
Aion, itse oon hoitaja, kontaktit noin 50/ päivä. En voi lapselta vaatia kotona pysymään.
Vastasin jo siihen aiempaan vastaavaan ketjuun, että nuori itse päätti ettei lähde minnekään ja ota riskiä, että tartuttaisi riskiryhmään kuuluvan vanhemman.
Aion päästää. Eipä tuo ole ollut missään karanteenissa muutenkaan.
Eivät halua mennä mihinkään, kaveritkin pysyvät kotona.
Kyllä. Meillä saavat muutenkin liikkua tänä aikana (vaikka ei olisikaan vappu) kavereiden kanssa. Kyseessä todella pieni paikkakunta kylläkin. Saavat mennä vaikkapa autoilla ajelemaan porukalla tuonne kylille ja tehdä muitakin autoilureissuja, mutta ei mieluusti esim. mihinkään bileisiin muille paikkakunille joissa on enemmän ihmisiä.
Ovat fiksuja nuoria ja heidän on elettävä sitä nuoruuttaan etenkin kun meillä keskimmäinenkin juuri pari viikkoa sitten sai autokortin. Emme todellakaan aio kahlita noita kotiin. Tiedän, että tästä on paljon eriäviä mielipiteitä, mutta mielestäni luotettavien kavereiden kanssa autoilu yms. ei ole iso riski.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Meillä saavat muutenkin liikkua tänä aikana (vaikka ei olisikaan vappu) kavereiden kanssa. Kyseessä todella pieni paikkakunta kylläkin. Saavat mennä vaikkapa autoilla ajelemaan porukalla tuonne kylille ja tehdä muitakin autoilureissuja, mutta ei mieluusti esim. mihinkään bileisiin muille paikkakunille joissa on enemmän ihmisiä.
Ovat fiksuja nuoria ja heidän on elettävä sitä nuoruuttaan etenkin kun meillä keskimmäinenkin juuri pari viikkoa sitten sai autokortin. Emme todellakaan aio kahlita noita kotiin. Tiedän, että tästä on paljon eriäviä mielipiteitä, mutta mielestäni luotettavien kavereiden kanssa autoilu yms. ei ole iso riski.
Tuokin hupi viedään parin kuukauden päästä:
Vierailija kirjoitti:
Eivät halua mennä mihinkään, kaveritkin pysyvät kotona.
Sama täällä. Onneksi meillä on fiksut lapset👍
Teini on tavannut kavereitaan ulkona eristyksen aikana muutenkin. Vappuna sama juttu.