Moottoripyöräily ja seksi
Oletko kokenut mielihyvää moottoripyörän kyydissä, tai tehnyt sellaista intohimoista hierontaa edessä istuvalle ajon aikana?
Eräs viime kesän ajokokemus oli aivan ihana, eikä unohdu mielestäni koskaan.
Kertokaa kokemuksistanne. Tiedän että moottoripyörä on monelle salainen intohimo.
Kommentit (78)
Tiukka nahkainen musta ajopuku kiihottaa minua miestä. Naisten nahkahousut ovat minun fetissini. Ja onhan moottoripyöräily muutenkin seksikästä.
Kyllähän tuo nuorten kloppien rällääminen täyttä kiimaa on, ei sitä vinguttamista muuten voi selittää. Mitenkä ne saisi harrastamaan tuota masturbaatiotaan pois asutuksen liepeiltä?
Vierailija kirjoitti:
Tiukka nahkainen musta ajopuku kiihottaa minua miestä. Naisten nahkahousut ovat minun fetissini. Ja onhan moottoripyöräily muutenkin seksikästä.
Vaimoni sanoo,että nahkapuvussa moottoripyörän päällä istuminen saa hänet kostumaan. Olen itsekin sen huomannut, kun illalla ajopäivän jälkeen ryhdymme panopuuhiin. Ihanan tuoksuva märkä pillu! Sellaista on kiva nuolla ja naida. Pillunesteet,pissa ja nahkahousuissa hikoilu yhdessä. Mitkä aromit!
Moottoripyöräily on seksikäs laji. Moottorin värinä tuntuu hyvältä ja nahkaiset seksikkäät ajoasut lisäävät seksikkyyttä. Ei ihme,että ajon jälkeen panettaa.
Viime kesänä mökille mennessä vaimo alkoi hiplata kaluani ajaessa. Viimeiset kilometrit oli aika hösseliä, kun vaimo painautui selkääni kiinni, ja runkkasi minua kaksin käsin housun vyötärön välistä. Lisäksi kiusoitteli ja avasi kypäräni hihnankin ajon aikana.
Hieno kokemus joka toistuu varmasti.
Mun nykyinen pyörä, Ducati Monster, on aika ihana tässäkin mielessä. Siinä on satula laitettu ihan alas mua varten, ja kun painan jalkovälin tiukasti tankkia vasten ja kiihdytän, niin se värisee, tärisee ja tutisee juuri oikein. Harva arvaa syytä miksi tykkään kiihdytellä ;P
Vierailija kirjoitti:
Mun nykyinen pyörä, Ducati Monster, on aika ihana tässäkin mielessä. Siinä on satula laitettu ihan alas mua varten, ja kun painan jalkovälin tiukasti tankkia vasten ja kiihdytän, niin se värisee, tärisee ja tutisee juuri oikein. Harva arvaa syytä miksi tykkään kiihdytellä ;P
Itselläni sama pyörä, ja voin sanoa, että tod.näk. tuntuu lähes yhtä hyvältä näin miehestäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni sama pyörä, ja voin sanoa, että tod.näk. tuntuu lähes yhtä hyvältä näin miehestäkin.
Vielä parempi kun asentaa tekopimperon siihen tankkiin..
Meillä vaimon kanssa pieni kisa aina siitä, kumpi paskoo nopeammin housuunsa moottoripyörän selässä.
Vierailija kirjoitti:
Viime kesänä mökille mennessä vaimo alkoi hiplata kaluani ajaessa. Viimeiset kilometrit oli aika hösseliä, kun vaimo painautui selkääni kiinni, ja runkkasi minua kaksin käsin housun vyötärön välistä. Lisäksi kiusoitteli ja avasi kypäräni hihnankin ajon aikana.
Hieno kokemus joka toistuu varmasti.
Ei kylläkään kovin turvallista!
Harrastin aikoinaan rata-ajoa omaksi iloksi katupyörällä. Yleensä noiden ratapäiväsesdioiden jälkeen olin niin kiimainen ettei oloa voi oikein käsittää. Harmi että yövyin aika usein yksin hotellissa...
Nykyisen vaimon, silloisen tyttöystävän, kanssa on vietetty kiihkeitä öitä prätkäreissuilla. Osasyynä on ollu prätkällä ajo. Jopa sillon kun vaimo oli katsomassa minun rata-ajoa illalla myös hänen meno oli villimpää kuin normaalisti.
Testasin tyttöystäni kanssa,että kiihottaako moottoripyöräily. Nahkaiset ajopuvut päälle ja noin tunnin ajo ja sitten kotiin. Minulla seisoi jo ajaessa. Riisuin tyttöystäväni ajopuvun ja työnsin sormeni pimpsaan ja myöhemmin kieleni. Oli erittäin kosteaa! Sellaiseen märkään koloon oli mahtava työntää kivikova elimeni. Kyllä moottoripyöräilyssa on jotain seksuaalista. Mitenkän urheiluautossa? Ei ole tilaisuutta kokeilin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt en saa tuota mielikuvaa pois mielestäni silloin kun näen naisen ajavan moottoripyörää..
Vierailija kirjoitti:
Meillä vaimon kanssa pieni kisa aina siitä, kumpi paskoo nopeammin housuunsa moottoripyörän selässä.
Vai sellaiset ajelut teillä :D
Mun mieleen lähinnä tulee moottoripyörät = keski-ikä ja impotenssi. Nainen siinä nahka-asussa näyttää lähinnä lesbolta ja EI silleen hyvällä tavalla ja sit vielä jos niiden vaatteiden alla haisee p i l l u ja ku si 🙄 johan on kattaus.
Noiden kyykkypyörien kyydissä näkee välillä mahtavia peppuja. Tossa hetki sitten tulin liikennevaloissa sellaisen perään omalla pyörällä ja kyydissä istui mahtavan upeen perän omaava daami nahkaisissa freddy housuissa. Siitä mentiin samaa matkaa noin 20km 80 alueella ja voin sanoa, että ajelin aika lähellä. Tietäjät tietää, että niissä istutaan aikas lailla pylly pystyssä ja minä perässä muna pystyssä😅
Seuraaviin valoihin mentiin eri kaistoille vierekkäin ja pyörää ajoikin nainen. Mieli teki sanoa, että kiitos peesistä, oli mukava näky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääkääpä kotiin masturboimaan niin on muilla turvallisempaa liikenteessä.
Custom Mopoilija35 kirjoitti:
Noiden kyykkypyörien kyydissä näkee välillä mahtavia peppuja. Tossa hetki sitten tulin liikennevaloissa sellaisen perään omalla pyörällä ja kyydissä istui mahtavan upeen perän omaava daami nahkaisissa freddy housuissa. Siitä mentiin samaa matkaa noin 20km 80 alueella ja voin sanoa, että ajelin aika lähellä. Tietäjät tietää, että niissä istutaan aikas lailla pylly pystyssä ja minä perässä muna pystyssä😅
Seuraaviin valoihin mentiin eri kaistoille vierekkäin ja pyörää ajoikin nainen. Mieli teki sanoa, että kiitos peesistä, oli mukava näky.
"Pyörää ajoikin nainen". Eli sulla oli oletuksena että se on mies ja ajelit tiiviisti perässä muna pystyssä? Ei siinäkään mitään vikaa, mutta harvemmin miehillä näkee nahkaisia freddyjä, ei ole mulle ainakaan vastaan tullut.
Moottoripyöräily on kyl ihanaa. Ja oman rakkaan kanssa vielä ihanampaa.