Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi... vanhemmat... ihmiset... kirjoittavat... näin..?

Vierailija
30.04.2020 |

Eivätkö... osaa... käyttää... välilyöntiä?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen myös huomannut tämän kirjoitus tyylin missä ei ole mitään väli merkkejä yhdys sanat kirjoitetaan erikseen luulisi että edes alkeellinen kirjoitus taito olisi opittu kansa koulussa

tää on niin raivostuttava tapa kaikki yhteen pötköön vaan eikä mitään väli merkkejä paitsi välillä!!! ja jostain syystä...isoja alku kirjaimia ei osata käyttää ja elämän koulua ihaillaan koska sydämmen sivistys on tärkeämpää kuin kirjoitus taito mitä se sulle kuuluu muutenkaan!!!!

Sit täällä on se joka kirjoittaa näin että pisteen.väliin.ei.tule.väliä.tyyppi

Ja

Sitten😄tämä🤭tyyppi🤪joka🤐laittaa🤯emoji🤮oksennuksia🤢

Yööökkkk! Inhoan emoji-tyyppejä. Mun oli pakko lopettaa yhden faceryhmän seuraaminen, kun pari päivittäjää kertoi aina asiansa lähestulkoon pelkillä emojilla. Eräs rohkea siitä mainitsi, niin hänet kivitettiin siihen paikkaan.

Vierailija
22/61 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen myös huomannut tämän kirjoitus tyylin missä ei ole mitään väli merkkejä yhdys sanat kirjoitetaan erikseen luulisi että edes alkeellinen kirjoitus taito olisi opittu kansa koulussa

tää on niin raivostuttava tapa kaikki yhteen pötköön vaan eikä mitään väli merkkejä paitsi välillä!!! ja jostain syystä...isoja alku kirjaimia ei osata käyttää ja elämän koulua ihaillaan koska sydämmen sivistys on tärkeämpää kuin kirjoitus taito mitä se sulle kuuluu muutenkaan!!!!

tai, sitten isot Kirjaimet. Laitetaan. Vaan johonkin satunnaiseen sanaan ja Samoin väli merkkejä lykitään sinne tänne. Mutta ei. Sinne mihin ne Kuuluisi !!!!????!?!???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut !! Kirjoittavat !! Myös !! Näin !!

Tai sitten? Jokaisen lauseen? Perään tulee kysymysmerkki? Vaikka ei edes kysytä mitää?

Eikä edes vain vanhemmat ihmiset. Tuon välin ja kaksi huutomerkkiä lauseen loppuun kirjoittaa eräs 35-40-vuotias Fb-tuttu.

FAKTAHAN ON , että joskus kysymysmerkkiä käytettiin huutomerkkinä , ja myös päinvastoin.

Vierailija
24/61 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken voi kirjoittaa myös pienellä.pelkillä pisteillä.ilman välilyöntejä lauseiden välissä.tapansa kullakin.

Vierailija
25/61 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten? Jokaisen lauseen? Perään tulee kysymysmerkki? Vaikka ei edes kysytä mitää?

Eikä edes vain vanhemmat ihmiset. Tuon välin ja kaksi huutomerkkiä lauseen loppuun kirjoittaa eräs 35-40-vuotias Fb-tuttu.

FAKTAHAN ON , että joskus kysymysmerkkiä käytettiin huutomerkkinä , ja myös päinvastoin.

Jotkut kirjoittaa sitten , noin kuten Fakta , joka laittaa pilkun eteen välin ja pilkun jälkeen, ja

Vierailija
26/61 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä he noin kirjoittavat? Mä olen vanhempi ihminen mutta en kirjoita noin.

Vierailija
27/61 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloinkas tätä on tapahtunut? Milloin oli tämä joskus?

Vierailija
28/61 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tuttu Sanoi että kirjottaa näin koska se on Luonnollista ja yhdys sanat erikseen koska ei tiedä miten ne pitää Kirjoittaa niin kaikki erikseen ettei tulee moka se olisi paha juttu töissä kn joskus huomautettu mutta ei se Haittaa kun ei tarvitse raporttia kirjottaa eikä muutenkaan .

Vierailija
29/61 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten on se tapa, mitä varsinkin nuoret "runolliset" naiset suosii.

eli laitetaan jokainen lause tälleen erikseen eikä isoja alkukirjaimia!

kun mä oon tällainen tosi luova ja erikoinen tyyppi, niin se saa myös näkyä!

en oo koskaan ymmärtäny ihmisiä ketkä nillittää jostain kieliopista...

tärkeitä on se mitä sä sanot eikä se et miten sä sen sanot. nii!

pus!

Vierailija
30/61 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä he noin kirjoittavat? Mä olen vanhempi ihminen mutta en kirjoita noin.

Tietyissä ketjuissa ja provo aloituksissa on tämä kirjoitustyyli, et sitten kuulu ikäryhmään tai sitten sinulla on ikänäkö ja lasit unohtuivat kenties?

Vierailija
31/61 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sitten on se tapa, mitä varsinkin nuoret "runolliset" naiset suosii.

eli laitetaan jokainen lause tälleen erikseen eikä isoja alkukirjaimia!

kun mä oon tällainen tosi luova ja erikoinen tyyppi, niin se saa myös näkyä!

en oo koskaan ymmärtäny ihmisiä ketkä nillittää jostain kieliopista...

tärkeitä on se mitä sä sanot eikä se et miten sä sen sanot. nii!

pus!

joo

olen niin herkkä ja eteerinen runotyttö

tänään join aamukahvia

linnut laulaa pihalla

hetki

kevyt

hauras ja haavoittuva

paskahätä iski ja lähden vessaan.

Vierailija
32/61 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks tuttu Sanoi että kirjottaa näin koska se on Luonnollista ja yhdys sanat erikseen koska ei tiedä miten ne pitää Kirjoittaa niin kaikki erikseen ettei tulee moka se olisi paha juttu töissä kn joskus huomautettu mutta ei se Haittaa kun ei tarvitse raporttia kirjottaa eikä muutenkaan .

Taitaa olla pikemminkin niin päin, että aina kun epäilyttää niin kannattaa kirjoittaa yhteen. Tulee enemmän onnistumisia. Tai sitten miettii että miltä se rako sanojen välissä kuulostaisi puhuttuna. Sanotko "herne (tauko) keitto", vai sanotko "hernekeitto"?

Vierailija
33/61 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh...totaa...mä olen 26v.

😂❤👍💪🙌😍

👅

Vierailija
34/61 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla pikemminkin niin päin, että aina kun epäilyttää niin kannattaa kirjoittaa yhteen. Tulee enemmän onnistumisia. Tai sitten miettii että miltä se rako sanojen välissä kuulostaisi puhuttuna. Sanotko "herne (tauko) keitto", vai sanotko "hernekeitto"?

Minä kyllä tauotan hernekeiton kun puhun.

Onkotämäsittenparempi? Nytselvisisyymiksi tätäkinnäkee.

Vierailija
35/61 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävintä,,,,,,,tämä tapa,, jolloin ei tiedä,,,, onko kirjoittaja psykoosissa vai tyhmä kun en osaa tulkita tälläistä tekstiä,,,,?

,,,Elämämkoulu,

Vierailija
36/61 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää,,,siltä..että,,,,olisivat....kännissä

Vierailija
37/61 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole ikinä nähnyt ap:n esittelemää kirjoitustapaa. Mutta pakkohan se aloituksen aihe oli jostain repia.

Haha, taisi osua aika pahasti kohdalle :D :D

Vierailija
38/61 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tämä kirjoitus t apa . Että pidetään välilyöntiä pohjassa sen sijaan että vain napautetaan sitä .

Vierailija
39/61 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten tämä kirjoitus t apa . Että pidetään välilyöntiä pohjassa sen sijaan että vain napautetaan sitä .

Ai se ei näy tässä. Mutta siis nuo välit on eri pituisia ja jotkut tosi pitkiä

Vierailija
40/61 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se on ärsyttävä tapa. Se on myös ärsyttävää, että ei käytetä pisteitä ollenkaan, vaan korvataan se piste emojilla.