Miksi... vanhemmat... ihmiset... kirjoittavat... näin..?
Kommentit (61)
En ole ikinä nähnyt tuollaista aiemmin....
Jotkut !! Kirjoittavat !! Myös !! Näin !!
Tai sitten? Jokaisen lauseen? Perään tulee kysymysmerkki? Vaikka ei edes kysytä mitää?
Eikä edes vain vanhemmat ihmiset. Tuon välin ja kaksi huutomerkkiä lauseen loppuun kirjoittaa eräs 35-40-vuotias Fb-tuttu.
Joku tuota selitti niin, että he tuumailevat. Niin kuin ihmiset saattavat normaalipuheessakin miettiä ja pitää taukoja. He sitten haluavat kirjoittaa nämä tuumaustauot kolmella pisteellä.
olen myös huomannut tämän kirjoitus tyylin missä ei ole mitään väli merkkejä yhdys sanat kirjoitetaan erikseen luulisi että edes alkeellinen kirjoitus taito olisi opittu kansa koulussa
Olin tulossa vastaamaan, mutta en ole vielä tarpeeksi vanha vasta kuusikymppisenä.
Yleisesti kolme pistettä kertovat, että jotain jätetään sanomatta. Tarina jatkuu eikä pisteitä välilyönnin sijasta käytetä.
Ehkä se on vain ap:n omien vanhempien outo tapa.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten? Jokaisen lauseen? Perään tulee kysymysmerkki? Vaikka ei edes kysytä mitää?Eikä edes vain vanhemmat ihmiset. Tuon välin ja kaksi huutomerkkiä lauseen loppuun kirjoittaa eräs 35-40-vuotias Fb-tuttu.
Ahahaa sehän kertoo persoonasta, ylempi on raivohullu rähisijä!!!! Alempi epävarma kyselijä???? Pistehullu on salaperäinen epäilijä, eikö olekin....... päätteleppä ite.............
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten? Jokaisen lauseen? Perään tulee kysymysmerkki? Vaikka ei edes kysytä mitää?Eikä edes vain vanhemmat ihmiset. Tuon välin ja kaksi huutomerkkiä lauseen loppuun kirjoittaa eräs 35-40-vuotias Fb-tuttu.
Ahahaa sehän kertoo persoonasta, ylempi on raivohullu rähisijä!!!! Alempi epävarma kyselijä???? Pistehullu on salaperäinen epäilijä, eikö olekin....... päätteleppä ite.............
Näin just !! Ja loppuun vielä ”Ugh! Olen puhunut!” ...
Vierailija kirjoitti:
Olin tulossa vastaamaan, mutta en ole vielä tarpeeksi vanha vasta kuusikymppisenä.
Yleisesti kolme pistettä kertovat, että jotain jätetään sanomatta. Tarina jatkuu eikä pisteitä välilyönnin sijasta käytetä.
Ehkä se on vain ap:n omien vanhempien outo tapa.
Ap:n vanhemmat eivät ole somessa. Siellä tämä hyvinkin yleistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
olen myös huomannut tämän kirjoitus tyylin missä ei ole mitään väli merkkejä yhdys sanat kirjoitetaan erikseen luulisi että edes alkeellinen kirjoitus taito olisi opittu kansa koulussa
tää on niin raivostuttava tapa kaikki yhteen pötköön vaan eikä mitään väli merkkejä paitsi välillä!!! ja jostain syystä...isoja alku kirjaimia ei osata käyttää ja elämän koulua ihaillaan koska sydämmen sivistys on tärkeämpää kuin kirjoitus taito mitä se sulle kuuluu muutenkaan!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin just !! Ja loppuun vielä ”Ugh! Olen puhunut!” ...
Ja piste
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa tuossa on, että tuo väli + kaksi huutomerkkiä -tyyppi kertoo yleensä ihan rauhallisesti päivistään tyyliin: ”Käytiin tänään lasten kanssa puistossa !! Oli tosi kivaa !! Ekat jätskit ostettiin !! Xxx valitsi vaniljan !! Sorsiakin nähtiin !! Nyt jo täällä köllötellään päiväunilla ja mietin mitä tekis ruuaksi !!”
Ei siis mitään raivohullun tekstiä vaan vain hänen tyylinsä. Ehkä se vaan näyttää hänestä paremmalle kuin tylsä normaali tyyli...??!!!,,,,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tää on niin raivostuttava tapa kaikki yhteen pötköön vaan eikä mitään väli merkkejä paitsi välillä!!! ja jostain syystä...isoja alku kirjaimia ei osata käyttää ja elämän koulua ihaillaan koska sydämmen sivistys on tärkeämpää kuin kirjoitus taito mitä se sulle kuuluu muutenkaan!!!!
Sit täällä on se joka kirjoittaa näin että pisteen.väliin.ei.tule.väliä.tyyppi
Ja
Sitten😄tämä🤭tyyppi🤪joka🤐laittaa🤯emoji🤮oksennuksia🤢
Se,on,,niin,,että...tuota...kun,,kirjoittaa...painavaa,asiaa,,niin,,,ei,pidä pitää....mitään,,kiirettä...
Myös,,, kolme,,, pilkkua,,, tyyppejä,,, näkyy,,, joskus,,,
Enpä ole ikinä nähnyt ap:n esittelemää kirjoitustapaa. Mutta pakkohan se aloituksen aihe oli jostain repia.
Elämäm koulun oppimissuunnitelmaan kuuluu myös kommunikointi- ja kirjoitustavat inttervepissä.
En tiedä! Aina toi "..." joka asian perään :D