Minkä ikäisenä huomasit että ”kysyntä” deittimarkkinoilla heikkeni?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
58 v.
Oman ikäiset ovat varattuja, niin ei ole oikein tarjontaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole deittimarkkinoilla, vaikka olenkin sinkku. Ei mitään tarvetta olla parisuhteessa.
Tämä. Puistattaa olla joku markkinaponi. En käsitä miten joku voi nauttia moisesta, tarkoitan juurikin nettideittikarusellia. Sen verran sitä tuli tsekattua että mikään huomio ei sieltä imartele enkä sitä tarvitse.
Erikseen olen joskus kahvilla tai vastaavassa käynyt, mitenkään alleviivaamatta kumppanin hakua.
Noin se toimiikin. Heti jos tulee olo että toinen tenttaa niin jätän siihen. Ehkä tuo meno on pahimmin pinnallista 20-30 v iässä. Toisaalta nelissäkymmenissä tykkää jo omasta rauhastakin ja tietää mitä ei enää halua kokea.
Ikä ei kerro mitään huomiosta. Sitä huomiota voi vaan olla kovin eritasoista. Ymmärtän tätä joidenkin suomalaisten naisten harmaahiirimäisyyttä, valitaan se mieluummin. Surullistahan se on.
Ei ole koskaan ollut kysyntää joten sitä odotellessa. Missä te tapaatte miehiä??
Vierailija kirjoitti:
Cmon! Ei deittailua pidä ottaa niin vakavasti. Sehän on vaan harmitonta hauskanpitoa.
Tämähän olisi paratiisi jos kaikki pystyisivät suhtautumaan ventovieraan ihmisen tapailuun yhtä luontevasti. Oikeasti, noin sen pitäisi lähteä. Deitistä pitäisi jäädä ihan ok olo, vaikka se lopahtaisikin. Eli tyylillä: olen mikä olen ja viihdyn nahoissani. Koko kulttuuri kuitenkin huutaa että olisi oltava jotain ”enemmän”, ”parempaa” kuin on. Siksi tuo voi oikeasti olla aika puuduttavaa jos tulee toistuvasti olo viallisuudesta.
Huumori on kyllä iso valtti tapailussa. Ja sen hyväksyminen, että jokaisella on oma käsityksensä siitä mikä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei se ole vielä alkanutkaan, että sitä tässä odotellaan. Koskaan ei ole pyydetty treffeille. N31
Niin. Kotona ootellessahan ne miehet ilmestyy. Ja mitään tikkua ristiin ei voida tehdä aloitteen suhteen. On ne naiset sitten hauskoja.
Joku voi toipua vaikka vuosia kotonaan edellisestä suhteestaan. Se on oikeasti fiksuakin kelata ja surra aikansa, eikä rykäistä heti jonkun uuden tyypin syliin. Laastarit voi auttaa mutta sekin on taitolaji. Siinä ei ole mitään vikaa että näkee arvon myös yksinolossa. Sekä suhteiden että yksinolon tulisi palvella itsetuntemuksen kasvua, ei olla pakoa jostakin tai johonkin.
Siinä noin 13 ikävuoden paikkeilla. Eli silloin kun muut alkoivat aloitella ensimmäisiä seurusteluita.
No ehkä tuossa 75 ikävuoden jälkeen. T. Aune 89 v
Tämä kysymys on ilmeisesti ikisinkuille tai niille joiden suhteet kestää aina noin vuoden.
Vaikuttaa sangen absurdilta ainakin näin pitkien parisuhteiden ihmisen näkökulmasta.
En ole huomannut. Enemmän on kysyntää nyt kuin vaikkapa kymmenen vuotta sitten. Tarjonnan laatukin vielä tässä vaiheessa ok.
M35
En ole ikinä ollutkaan deittimarkkinoilla.
Voin ylpeänä ilmoittaa ettei ole heikentynyt. Tasainen 0-viiva se on ollut aina
Ei tarvitse arvuutella, kun asiasta on myös tutkittua tietoa:
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/ilmiot/tutkimuksen-…
Ei ole ollut kysyntää ikinä, joten en ole voinut tällaista muutosta havainnoida.
Vierailija kirjoitti:
Se on vain kiihtynyt vanhetessa.
Miehillä kysyntä tosiaan kasvaa mitä vanhemmaksi tulee ja naisilla toisinpäin.
Miehet eivät kuitenkaan missään vaiheessa pääse edes lähelle naisten kokemaa kysyntähuippua.
Siinä 19-20 kieppeillä oli muutama minuutti jolloin oli kysyntää. Hiljasta ollut sitemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse arvuutella, kun asiasta on myös tutkittua tietoa:
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/ilmiot/tutkimuksen-…
Tutkimustietoa on, mutta jokaisella yksilöllisiä eroja. Nelivitonen fitnesspimu ei näe samaa pudotusta kuin sohvaperuna.
Vierailija kirjoitti:
40 oli itselläni rajapyykki.
Sitä aiemminkin deittailu oli sellaista, että lähinnä suurin osa vonkaajia.
Nyt vielä useammin käy niin, että juttelun jälkeen moni vain häviää, olen ilmeisesti se toiseksi parempi vaihtoehto.
Kun olin Tinderissä minulla oli välillä matseissa roikkumassa joku 42v tosi kivannäköinen nainen. Mutta aina siihen sitten tuli joku 35v kivannäköinen, jolle laitoin viestiä, tavattiin jne ja se 42v roikkui viikosta toiseen. Sitten löysin 28v naisen ja poistin Tinderin. M46
Milloin se kysyntä alkaa? N29