Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viestisi lähetys keskusteluihin on väliaikaisesti estetty

Vierailija
30.04.2020 |

Viimeisin kommenttini koski insinöörien palkkoja ja oli täysin siivo ja korrekti. Hesarin kommentointioikeus hävisi samalla. En maksa toimimattomasta palvelusta, joten lopetin DigiHesarin tilauksen samantien. Heippa!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliittisesti ”väärät” kommentit on kiellettyjä? Tällainen kuva on tullut, asialliset ketjut poistuvat, kun niihin ei keksitä vasta-argumentteja.

Vierailija
2/17 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseltäni myös blokattu mahdollisuus kirjoittaa kommentteja. En kyllä keksi mitä sääntöä olisin eilen rikkonut. Erikoista toimintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama liittyy peukutusten poistoon. Monesti ”väärät” mielipiteet saivat paljon yläpeukkuja. Se tietysti harmittaa.

Vierailija
4/17 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paina uudestaan lähetä nappulaa.

Vierailija
5/17 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sanoma perheessä oikeudet lähtee myös muista medioista. Myös niistä missä kommentoidaan omilla tunnuksilla. Tämä aika erikoista jos kirjoittaa tänne Vauvaan anonyyminä. Mitenhän nämä on linkitetty???

Vierailija
6/17 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luepa tuo otsikko

Vierailija
7/17 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliittisesti ”väärät” kommentit on kiellettyjä? Tällainen kuva on tullut, asialliset ketjut poistuvat, kun niihin ei keksitä vasta-argumentteja.

Tässä tapauksessä lähti kirjoitusoikeudet Vauvalla ja Hesarissa. Hesarin tilauksen jo peruin...

Vierailija
8/17 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama liittyy peukutusten poistoon. Monesti ”väärät” mielipiteet saivat paljon yläpeukkuja. Se tietysti harmittaa.

Nyt ei ole kyse peukutuksista vaan siitä että Sanoman medioissa on anonyymi kommentointi linkattu toisen Sanoma median asiakastiliin. Onkohän tämä tietoturvalain mukaista toimintaa?

Vierailija
9/17 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee tuo usein, enkä kyllä yhtään tiedä miksi!?

Olen miettinyt, että voiko tykkäys-napin painaminen liian monta kertaa aiheuttaa estot?

Siksi painan, koska ei kerrasta ota. Eikä toisesta. Niin saatan sitten painaa vaikka 5 kertaa että ottaisi. Vai mikähän voisi olla syynä? En mielestäni kirjoita asiattomia.

Vierailija
10/17 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin tuli tässä vauva palstalla tuo teksti, vaikka viesti oli ensimmäinen lähettämäni tänään. Mielestäni olen eilen ja sitä ennen myös käyttäytynyt täällä ihan sääntöjen mukaisesti.. Ehkäpä palvekimessa on jokin virhe? peukutuksetkaan ei minulla näy.

Taas, tuli tuo teksti kun yritin lähettää tätä viestiä. yritän uudestaan.

Vierailija
11/17 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivustolla on joku bugi, ja täällä maalaillaan pää täristen salaliittoteorioita ja peruutellaan lehtitilauksia... :D

Vierailija
12/17 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivustolla on joku bugi, ja täällä maalaillaan pää täristen salaliittoteorioita ja peruutellaan lehtitilauksia... :D

:-DDD Peukutuskin (nuolet, oikeammin) toimii ihan normaalisti ainakin omissa laitteissani.

Mutta ap:lle tiedoksi, että tilaajien menetys on paljon pienempi harmi kuin mainostajien menetys. Ei tilaajien kustannuksella kovin kummoista digilehteä toimitettaisi.

Vierailija
13/17 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:-DDD Peukutuskin (nuolet, oikeammin) toimii ihan normaalisti ainakin omissa laitteissani.

Mutta ap:lle tiedoksi, että tilaajien menetys on paljon pienempi harmi kuin mainostajien menetys. Ei tilaajien kustannuksella kovin kummoista digilehteä toimitettaisi.

Näinpä. En usko myöskään että anonyymin palstalaisen poliittiset näkemykset olisivat niin tulenarkaa tavaraa että millään päättäjällä menisi niiden takia huonot housuun... toki on imartelevaa tuntea itsensä niin merkittäväksi että joutuu "sensuroiduksi"

Vierailija
14/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin lähti Hesarista kommentointioikeudet, vaikka mitään asiatonta en kirjoittanut. Kuvailin kirjoituksessa vaarallista risteystä ja toivoin varovaisuutta liikenteeseen. Ei ole ilmeisesti sitten hs:n agendalla liikenneturvallisuus. Ehkä vielä enemmän risoo se, että hs ei ota yhteyttä millään tavalla ja ohjeista, mikä meni pieleen, vaan tulee vain tyly ilmoitus, että olisi rikkonut jotain sääntöä. Toimin itse asiakaspalvelussa ja meillä pyritään neuvomaan asiakasta myös niissä asioissa, joita hän ei itse ymmärrä kysyä. Meillä on paljon asiakkaita ja pieni tiimi, mutta silti haluamme panostaa asiakkaisiimme. Hs taas on ulkoistanut selvitysvastuun asiakkaalle eli itse pitää ottaa yhteyttä, jos haluaa selvyyttä asiaan. Odotin Hesarilta parempaa. Onneksi työpaikalla saa lukea Hesarin ilmaiseksi, joten taidanpa siirtyä siihen.

Vierailija
15/17 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luepa tuo otsikko

Minulle tuo otsikon viesti tulee nykyään aika usein. Mutta viestin lähetys onnistuu kun painaa uudestaan lähetä nappia

Välillä olen saanut ihan oikeastikin bännit. Silloin ei auta vaikka painaisi kuinka monta kertaa lähellä nappia. Viimeisten viikkojen aikana on kuitenkin ollut tuota, että viestin lähettäminen onnistuu kun vaan yrittää uudestaan.

En tiedä mistä tässä nykyisessä jurussa oikein on kyse

Välillä olen antanut kuvaakin kritiikkiä hallitusta kohtaan, enkä olisi yllättynyt vaikka siitä olisi saanut bännit.

-ohis

Vierailija
16/17 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä ihan paras ja rehellisin palsta, toistaiseksi ainakin. Täältä kun saa vastauksia kysymyksiinsä. Samoin on käynyt mulle. IS laittoi kommentointini poikki. Pian oli mahdotonta enää kommentoida Iltalehdessäkään. Nyt sitten myös HelsinginSanomat laittoi kommentointini pannaan, vaikka asiallisella linjalla olenkin, olen aivan varmaan ”poliittisesti” harmillinen, sillä ei kummoistakaan älyä tarvita huomaamaan ketä näissä kolmessa lehdessä halutaan mustamaalata. Vaan eikö tällainen valtalehden, joka HS on, oma linjaus ole arvelluttava?!

Vierailija
17/17 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Suomessa halutaan estää ihmisten vapaa mielipiteen ilmaisu? Monilla ulkomaisilla keskustelupalstoilla riittää maininta "kommentteja ei ole moderoitu". Luulisi lehdillä olevan suuret kustannukset moderoijien palkkaamisesta vai saavatko ne valtiolta tukea tähänkin muun lehdistötuen lisäksi.