Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AU PAIRIT Uudessa-Seelannissa WIRALLINEN

Vierailija
29.04.2020 |

Uusi kausi alkaa toukokuussa!

Kommentit (508)

Vierailija
181/508 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku pösilö täällä väitti että Sini oli treffeillä AASIALAIStaustaisen miehen kanssa...Ettekö nyt näe, että kyse maoritaustaisesta tyypistä eikä mistään kiinalaisesta!

No olipas emämoka, höh.

Vierailija
182/508 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku pösilö täällä väitti että Sini oli treffeillä AASIALAIStaustaisen miehen kanssa...Ettekö nyt näe, että kyse maoritaustaisesta tyypistä eikä mistään kiinalaisesta!

No olipas emämoka, höh.

Sini itse luuli myös olevansa aasialaisen kanssa treffeillä...Vaikka oli juuri ollut tutustumassa maorikulttuuriin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/508 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kettu tota Emelin kännykänkäyttöä.... Ei oppinut siis mitään siitä, että jo kertaalleen sai potkut. Myös Ada vaikuttaa todella idiootilta. Yrittää iskeä Jussin, joka on varattu. Onpa kivaa.

Sini vaikuttaa näistä mukavimmalta ihmiseltä.

Yrittää iskeä Jussia ensin "vitsailtuaan" että hän näyttää homolta. Jep.

Kyllä sai taas facepalmata D:

Vierailija
184/508 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viera9ilija kirjoitti:

Saa taas hävetä näitä suominuoria...Se Emel näytti ihan joltain seksinukelta huuli pyöreenä kun perhe sanoi että saa kenkää. Adalla nenänpää kullanvärinen kun pitää meikata kuin instassa oltaisiin kokoajan. Ja "äijiä" etsitään heti, eli panoseuraa. Ja se Sini...Oooooohhh...veriiii pjuuuttiiifuull haus, veriii pjuuutttifulll...

Suomalaiset nuoret ei tajua ettei tuolta voi näyttää ainakaan monessa maassa, ilman että antaa itsestään täysin tyhjäpäisen ja halvan vaikutelman.

Mutta nyt on kyseessä Uusi-Seelanti eikä mikään Lähi-Itä ja ihan samaa tyyliä näyttää nuoret siellä olevan katukuvassa kuin nämä meidän au pairit.

Vierailija
185/508 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella törkeää se käytös siellä viinitilalla. Eikö noilla ole mitään käytöstapoja.

Vierailija
186/508 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella törkeää se käytös siellä viinitilalla. Eikö noilla ole mitään käytöstapoja.

Samaa katsoin... toki retki oli järjestetty heille tuotannon puolesta mutta kiva olla viiniesittelijänä tuollaisille epäkohteliaille kakaroille jotka puhuu pelkästään suomea keskenään, naureskelee ja vääntelee naamaa kun ei viini maistu

Vierailija
187/508 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa katsoin... toki retki oli järjestetty heille tuotannon puolesta mutta kiva olla viiniesittelijänä tuollaisille epäkohteliaille kakaroille jotka puhuu pelkästään suomea keskenään, naureskelee ja vääntelee naamaa kun ei viini maistu

Ja kun miettii millaisen prosessin ja vaivan kautta viini tehty ja nää prinsessat kaataa sen viemäriin.

Vierailija
188/508 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä ohjelmassa he puhuivat aasialaistaustaisesta

Vierailija
189/508 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei tykkää "mammaviineistä" eli kalliista viineistä vaan juo vaan "kyykkyviinejä"...Nolous.

Vierailija
190/508 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tyngäksi jäi ei edes kerrottu miten ada lemppas sen säätönsä yms.

Vierailija
191/508 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Ada on niin jännittynyt koko ajan että vaivaannuttaa katsoa. Siinäkin kun se perheen äiti yrittää jutella sen kanssa sen uskonnosta tms. ja Ada sanoo sen jälkeen kuinka voi olla rennosti kun ei ole mormoneita koko ajan ympärillä. Siitä rentoudesta ei ole kyllä merkkiäkään. Ilmeetön ja jotenkin robottimainen koko olemus.

Vierailija
192/508 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Ada on niin jännittynyt koko ajan että vaivaannuttaa katsoa. Siinäkin kun se perheen äiti yrittää jutella sen kanssa sen uskonnosta tms. ja Ada sanoo sen jälkeen kuinka voi olla rennosti kun ei ole mormoneita koko ajan ympärillä. Siitä rentoudesta ei ole kyllä merkkiäkään. Ilmeetön ja jotenkin robottimainen koko olemus.

Jos en tietäisi Adaa suomalaiseksi, niin laittaisin oikopäätä venäläiseksi. Just venäläismisukoille tyypillinen klassisen tympeä ja nirppainen presence. Vähän vois relata (ja meikata vähemmän).

Repesin alkuksekustelussa jonkun bongaamalle camel toelle :o))).

Vierailija
193/508 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusallista kun tuon Sinin pitää koko ajan selostaa ettei alkoholi kiinnosta ja ei juo koska ei halua. Eikö kieltäytyminen riitä? Enpä ole koskaan kellekään alkanut selostaa miksi en itse ota alkoholia vaikka muut ympärillä joisi.

- "Otatko viiniä?"

- "Ei kiitos, olisiko joku alkoholiton vaihtoehto?"

Vs.

"Ei mä en juo ollenkaan. En halua eikä kiinnosta."

Joo pisti sama korvaan. Toisaalta ymmärrän, että nuo tilanteet voi olla hankalia, missä juodaan alkoholia ja itse haluaa vaan päästä mahdollisimman nopeasti eroon siitä ns. ilmoituksesta. Mietin kuitenkin, että eikö voisi vaikka sanoa: "En juo alkoholia, mutta olisiko teillä alkoholiton vaihtoehto?" Nykyään kuitenkin saa monia holittomia vaihtoehtoja (mocktailit, kuohuviinit, siiderit, oluet...) ja baareissakin saa kahvia, teetä, limuja, vissyjä yms. Tosin Sini taisi mainita olevansa nirso, ettei ehkä sit tykkää muusta kuin siitä vedestä.

Taidatte kumpikin olla pihalla.

En oikeastaan juo ollenkaan. Jos sanoo vaan "ei kiitos", niin hyyyvin usein vastaus on joku näistä:

- ootko raskaana?

- no mikset juo?

- ota nyt yksi, ei se haittaa tee

- onko lääkekuuri päällä vai?

- ootko kuskina?

- aamulla töitä?

😫😫😫

Kolme ekaa yleisimmät.

Ööh luitko ollenkaan viestiäni? Minähän sanoin, että voi sanoa "en käytä ollenkaan alkoholia, mutta voin ottaa mielelläni teetä/kaakaota/kahvia/limua/holtittoman version yms. En puhunut mistään "ei kiitos" -vastauksesta. Hirveä puolstelu täällä, kun miettii, miten voisi selviytyä sulavasti ja kohteliaasti noista tilanteista.

Vierailija
194/508 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana tuo homppeliperhe!!! Jos tietäisin pääseväni vastaavaan, lähtisin viivana aupairiksi :o)).

T: Tero 19 v

Vierailija
195/508 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olipas emämoka, höh.

Sini itse luuli myös olevansa aasialaisen kanssa treffeillä...Vaikka oli juuri ollut tutustumassa maorikulttuuriin...

Yhtä kaikki, Sini vaikutti rassistilta tuossa tilanteessa, kun ei suostunut edes suutelemaan aasialais/maorin kanssa. Olisi nyt voinut huulille suudella, mutta ei kelvannut neidille.

Vierailija
196/508 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Ja voi vaikka lisätä sen "en ole ikinä käyttänyt alkoholia, mutta ottaisin mielelläni *jotain holtitonta juotavaa* kuten vaikka limua" Jos joku alkaa kyselemään enemmän, voi vastata sen "ei halua eikä kiinnosta" tai mitä nyt haluaa antaa vastaukseksi. Itse olen tällä selviytynyt mainiosti näistä tilanteista. Mutta kai mä vissiin sit oon niin pihalla.

Vierailija
197/508 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun analyysit tyypeistä

Emel:

Tykkäsin, rehdin olonen vaikka tykkääkin selkeesti juoruta. Nauratti se kun se täräytti sille perheenisälle pihatöissä suoraa et oot kuulemma ollu tyytymätön ja äijä meni ihan puihin ja vaimokin lurkki hiljaa peräkärryn äärelle tyttärensä kanssa. Vaikutti muuten jotenkin alistetulta ihmiseltä se vaimo, ja Emelkin viittasi johonkin "perheen yksityisasiaan" jota oli todistanut ja jonka johdosta ei tahtonut jäädä. Lisäksi oli hieno huomata, että vaikka tunteet kuumeni niin Emel osasi heti rauhoituttuaan nöyrtyä; anteeksi, mä olin lapsellinen ja ylireagoin. Harva osaa tota taitoa

Jussi: Hauskan olonen. Mukavasti osas olla lasten kanssa, tuntui tulevan luonnostaan kun on itsekkin hyvin lapsenmielinen vielä. Selkeästi flirttasi Adan kanssa, ja lyön vetoa että olisi ylittänyt rajan jos Emel ei olisi nostanut tapausta varjoist päivänvaloon.

Sini: Nuori, itsekuva tuntuu rakentuvan roolien varaan. (Olen köyhästä perheestä, absolutisti, neitsyt, olen sitä olen tätä) Kyllähän me kaikki tätä tehdään mutta varsinkin nuorena itseään etsiessä takertuu helposti turhankin hanakkaan niihin lokeroihin missä on turvallinen olla. Tosi symppis ja rohkea.

Ada: Ei kukaan huvikseen piiloudu maskin taa. Ada kiinnostui Jussista kun kohtasi tämän tyttöystävän. Ada jäi tilanteessa kakkoseksi toiselle naiselle eli periaatteessa "ei kelvannyt Jussille"-> täytyy saada Jussin hyväksyntä ja tätä myötä omantunnonarvo. Tällainen käytös ei tule kivasta paikasta, joten sanoisin että käytös voi olla 'Bitch' mutta tuskin ihminen itse.

Jane: Ei sanoja, öykkäri. Tuskin tulee koskaan kohtaamaan itseään ja tarkastelemaan tekojaan.

Vierailija
198/508 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan selkeåsti tossa ohjelmassa haluttu nostaa toi Sinin juomattomuus noin esille. Ei hän itse sitä varmaan haluais korostaa erityisesti. Esim. Toi viinin maistelu - tilaisuus host-isien kotona käsikirjoitettua ja pitäny laittaa Sini hankalaan tilanteeseen, kun itse ei juo. Huoh.

Minä taas luulen, että Sini itse halusi koko ajan korostaa juomattomuuttaan koska kuvittelee, että se tekee hänestä jotenkin erikoisemman persoonan. Kun ei ainakaan kittiläläisyydellä voi päteä suuressa maailmassa LOL. 

Vierailija
199/508 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olipas emämoka, höh.

Yhtä kaikki, Sini vaikutti rassistilta tuossa tilanteessa, kun ei suostunut edes suutelemaan aasialais/maorin kanssa. Olisi nyt voinut huulille suudella, mutta ei kelvannut neidille.

Miten? Sini tuskin olisi suudellut ketään ensitreffeillä, oli sen verran lukossa ja uusi tilanne hänelle, aikamoinen harppaus olettaa että johtui miehen etnisestä taustasta.

Vierailija
200/508 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana tuo homppeliperhe!!! Jos tietäisin pääseväni vastaavaan, lähtisin viivana aupairiksi :o)).

T: Tero 19 v

Hah hah... voi voi kun tietäisit :o))). Taidat itse olla homopelkuri perähikiältä. Oikeasti heittämällä rennoin ja mukavin perhe koko sarjassa. Kannattais hiukan löysätä pipoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän