Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AU PAIRIT Uudessa-Seelannissa WIRALLINEN

Vierailija
29.04.2020 |

Uusi kausi alkaa toukokuussa!

Kommentit (508)

Vierailija
201/508 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana tuo homppeliperhe!!! Jos tietäisin pääseväni vastaavaan, lähtisin viivana aupairiksi :o)).

T: Tero 19 v

Hah hah... voi voi kun tietäisit :o))). Taidat itse olla homopelkuri perähikiältä. Oikeasti heittämällä rennoin ja mukavin perhe koko sarjassa. Kannattais hiukan löysätä pipoa!

Rennoin? Nehän ei päästäneet poikia mihinkään muualle kuin kouluun, eivät saaneet tehdä kotona mitään, eivät edes somettaa.

Jos tuo on sun mielestä rentoa niin en edes halua tietää millaista sun kotona on ollut

Vierailija
202/508 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten te jotkut oikein katotte näitä ja sitten "muistelette" mitä joku sanoo, täysin väärin?

Täällä joku puhui ivallisesti miten Sini on nii outo kun sanoi että haluais olla Jussin makuuhuoneessa näkemässä mitä tyttöystävän kans tapahtuu.

Sinihän vaan sanoi, että haluais kuulla miten tyttöystävä reagoi siihen kun kuulee et Jussi on strippiklubilla ottanut bodyshotin, kun on jo valmiiksi ollut mustasukkaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/508 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kehuu täällä Jussin tyttöystävää. Ok, kyllähän se on paljon hotimpi kuin kukaan noista ns. aupaireista, mutta jos Jussi on kusi sukassa jostain nännin nuolemisesta tai baari-illasta, niin ei taida olla kaikki ihan kohdallaan.

Vierailija
204/508 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan selkeåsti tossa ohjelmassa haluttu nostaa toi Sinin juomattomuus noin esille. Ei hän itse sitä varmaan haluais korostaa erityisesti. Esim. Toi viinin maistelu - tilaisuus host-isien kotona käsikirjoitettua ja pitäny laittaa Sini hankalaan tilanteeseen, kun itse ei juo. Huoh.

Minä taas luulen, että Sini itse halusi koko ajan korostaa juomattomuuttaan koska kuvittelee, että se tekee hänestä jotenkin erikoisemman persoonan. Kun ei ainakaan kittiläläisyydellä voi päteä suuressa maailmassa LOL. 

Minä taas luulen, ettei Sini ollut hirveän perillä/kiinnostunut koko pätemiskulttuurista? Se juomattomuuden korostaminen voi mennä myös jännityksen piikkiin.

Vierailija
205/508 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kehuu täällä Jussin tyttöystävää. Ok, kyllähän se on paljon hotimpi kuin kukaan noista ns. aupaireista, mutta jos Jussi on kusi sukassa jostain nännin nuolemisesta tai baari-illasta, niin ei taida olla kaikki ihan kohdallaan.

Ne on melkein teinejä, etäsuhteessa, tapahtumat näytetään telkkarissa. On se varmasti siinä vaiheessa iso juttu. Eihän se tyttöystävä Jussia jättänyt, ja ainakin tuntui että Jussin arvosyus tyttöystävää kohtaan vain kasvoi.

Vierailija
206/508 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sun tyttöystävä lipoo toisia miehiä ollessaan toisella puolella maailmaa, ja se on vain ilmoitusluontoinen asia, hyvä näin.

Vierailija
207/508 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana tuo homppeliperhe!!! Jos tietäisin pääseväni vastaavaan, lähtisin viivana aupairiksi :o)).

Hah hah... voi voi kun tietäisit :o))). Taidat itse olla homopelkuri perähikiältä. Oikeasti heittämällä rennoin ja mukavin perhe koko sarjassa. Kannattais hiukan löysätä pipoa!

Rennoin? Nehän ei päästäneet poikia mihinkään muualle kuin kouluun, eivät saaneet tehdä kotona mitään, eivät edes somettaa.

Jos tuo on sun mielestä rentoa niin en edes halua tietää millaista sun kotona on ollut

Niin nykyäänhän kurin ja järjestyksen ja auktoriteetin käsite on täysin kadonnut suomalaisesta lasten kasvatuksesta. Ennen oli ihan normaalia, että lapsilla oli sääntöjä ja näin näyttää  - onneksi - olevan vielä jossain päin maailmaa. Kai se sitten tuntuu jonkun mielestä julmalta.... voi nääs nääs.

Vierailija
208/508 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on melkein teinejä, etäsuhteessa, tapahtumat näytetään telkkarissa. On se varmasti siinä vaiheessa iso juttu. Eihän se tyttöystävä Jussia jättänyt, ja ainakin tuntui että Jussin arvosyus tyttöystävää kohtaan vain kasvoi.

Hyvin omituista oli se, miten Jussi loppukohtauksessa rapsutti tyttöystävänsä päätä. Omituinen "rakkauden" osoitus. Osaako Jussi rakastaa?

Vierailija
209/508 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä mielenkiintoista olla mukana tositv-ohjelmassa siinä mielessä, että unohtuuko ne kamerat oikeasti. Luulis että ois joku filtteri päällä ku kuvataan, eikä esim ainakaan koko kansan edessä kaatais viinejä viemäriin tai puhuis muista rumasti.

Vähän itsereflektiota peliin, niin hyvä tulee! Tsempit somekommenttejen lukemiseen, olette rohkeita kun uskallatte tommoseen!

Ihailin sitä, että ongelmat aina lopulta kohdattiin ja osattiin pyytää anteeksi.

Vierailija
210/508 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää suomalaisten tapa puhua englantia ja tunkea like sana joka vtun väliin. Miksi?

Vierailija
211/508 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin nykyäänhän kurin ja järjestyksen ja auktoriteetin käsite on täysin kadonnut suomalaisesta lasten kasvatuksesta. Ennen oli ihan normaalia, että lapsilla oli sääntöjä ja näin näyttää  - onneksi - olevan vielä jossain päin maailmaa. Kai se sitten tuntuu jonkun mielestä julmalta.... voi nääs nääs.

No kyllä sitä silloin ennen vanhaankin lapset sai leikkiä kavereiden kanssa, vaikka kuri ja järjestys olikin. Idioottimaista pitää lähes teini-ikäiset lapset neljän seinän sisällä pelaamassa. 

Vierailija
212/508 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku pösilö täällä väitti että Sini oli treffeillä AASIALAIStaustaisen miehen kanssa...Ettekö nyt näe, että kyse maoritaustaisesta tyypistä eikä mistään kiinalaisesta!

No olipas emämoka, höh.

Sini itse luuli myös olevansa aasialaisen kanssa treffeillä...Vaikka oli juuri ollut tutustumassa maorikulttuuriin...

Yhtä kaikki, Sini vaikutti rassistilta tuossa tilanteessa, kun ei suostunut edes suutelemaan aasialais/maorin kanssa. Olisi nyt voinut huulille suudella, mutta ei kelvannut neidille.

Miten? Sini tuskin olisi suudellut ketään ensitreffeillä, oli sen verran lukossa ja uusi tilanne hänelle, aikamoinen harppaus olettaa että johtui miehen etnisestä taustasta.

Taitaa olla nyt keskusteluun eksynyt kittilän juntteja Siniä haukkumaan. 

Vierailija
213/508 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusallista kun tuon Sinin pitää koko ajan selostaa ettei alkoholi kiinnosta ja ei juo koska ei halua. Eikö kieltäytyminen riitä? Enpä ole koskaan kellekään alkanut selostaa miksi en itse ota alkoholia vaikka muut ympärillä joisi.

- "Otatko viiniä?"

- "Ei kiitos, olisiko joku alkoholiton vaihtoehto?"

Vs.

"Ei mä en juo ollenkaan. En halua eikä kiinnosta."

Joo pisti sama korvaan. Toisaalta ymmärrän, että nuo tilanteet voi olla hankalia, missä juodaan alkoholia ja itse haluaa vaan päästä mahdollisimman nopeasti eroon siitä ns. ilmoituksesta. Mietin kuitenkin, että eikö voisi vaikka sanoa: "En juo alkoholia, mutta olisiko teillä alkoholiton vaihtoehto?" Nykyään kuitenkin saa monia holittomia vaihtoehtoja (mocktailit, kuohuviinit, siiderit, oluet...) ja baareissakin saa kahvia, teetä, limuja, vissyjä yms. Tosin Sini taisi mainita olevansa nirso, ettei ehkä sit tykkää muusta kuin siitä vedestä.

Taidatte kumpikin olla pihalla.

En oikeastaan juo ollenkaan. Jos sanoo vaan "ei kiitos", niin hyyyvin usein vastaus on joku näistä:

- ootko raskaana?

- no mikset juo?

- ota nyt yksi, ei se haittaa tee

- onko lääkekuuri päällä vai?

- ootko kuskina?

- aamulla töitä?

😫😫😫

Kolme ekaa yleisimmät.

Ööh luitko ollenkaan viestiäni? Minähän sanoin, että voi sanoa "en käytä ollenkaan alkoholia, mutta voin ottaa mielelläni teetä/kaakaota/kahvia/limua/holtittoman version yms. En puhunut mistään "ei kiitos" -vastauksesta. Hirveä puolstelu täällä, kun miettii, miten voisi selviytyä sulavasti ja kohteliaasti noista tilanteista.

Helppohan sitä on täällä omassa rauhassa pohdiskella, että miten sen asian voisi esittää mahdollisimman sulavasti. Useimmilla kuitenkin on ymmärrystä sille, että Sini on vasta tosi nuori, tilanne oli kiusallinen ja jännittävä eikä hänen kielitaitonsa ei välttämättä taivu mihinkään hirveän hienovireiseen kommunikointiin. Mutta voit toki nyt vain pitää itseäsi meitä kaikkia muita pätevämpänä.

Vierailija
214/508 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ada: voi tyttö, miten olisi kasvamista. Se, että on nähnyt lapsen ei tee lastenhoitajaa. Näytti, ettei kontaktia ottanut lapsiin ollenkaan. Myöhemmin ei näytetty. Jokaiseen vastaantulijaan ei kannata ihastua. Kuvitelmat ja unelmat, niitä nuorilla toki on. Tämän näkyi kilometrien päähän. Pakkelia käytetään korjaamiseen. Jos on kerran hyvännäköinen, ei tarvitse korjata. Kasvaa pitää ja paljon tämän neidon. Mitä Ada sanoi kauden aikana? Ei oikeastaan mitään. Emel: puhuu toista, tekee toista. Suuttuu ja leppyy. Kännykkä kasvanut käteen kiinni!

Sini: asiallinen. Tuon ikäisellä ei tarvitsekaan olla suurta miestaustaa. Ensimmäisillä puistotreffeillä jonkun vieraan kanssa ei tarvitse pussailla. Suoraselkäinen ihminen. Kaikkea hyvää Sinille! Onnea opintohaaveisiin opettajaksi. Jussi: pakkoko aina on ryypätä niin, ettei oikein tiedä mitä tekee? Kivoja juttuja teki selvinpäin. Perheessä pärjäsi hienosti. Jane: oli kuin opas muille miten pitää toimia, vahvat mielipiteet ja maneerit joka asiassa. Itse totesi, ettei oikein tiedä, mitä haluaisi elämältään. Perhe totesi lopuksi, että sopisi näyttelijäksi. Kova kuori määrätä, mutta silti isä tekee äänestyspäätöksen ja ei lähes uskalla tositilanteessa hypätä uhonkaan jälkeen.

Vierailija
215/508 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin se homoperhe tarvii aupairia kun lapset on noin 18-vuotiaita koosta päätellen? Ja edelleen pitävät kädestä kiinni poikia ollessaan jossain messuilla...näytti siltä kuin olisi pariskunta eikä isä ja lapsi kyseessä. Siihen vielä yksi Lapin pygmi mukaan niin jo on ihmisillä ihmeteltävää

Tuli kyllä ikävät vibat niistä läskeistä. Ihme, etteivät olleet teljenneet lapsia kellariin kaltereiden taakse. Kunpa niille ei vaan tapahtuisi mitään....

Läskiksi haukkuminen ei ole fiksua, mutta kyllä minunkin mielestäni nuo isät olivat todella omituisia. Aluksi olivat huolissaan, miten lappilainen sopeutuu monirotuiseen sateenkaariperheeseen, mutta kyllä tuossa perheessä ongelma oli jossain ihan muualla. Tuo poikien vapauden rajoittaminen oli kyllä niin outoa, lakeja muka. Ei kai mikään laki kiellä yhteydenpitoa kavereihin. Ja vähävaraisessa perheessä kasvaneena itseäni kyllä häiritsisi todella paljon, että yhdelle aterialle tehdään ruokaa älyttömät määrät ja yli jäävät sitten heitetään vain surutta pois. En ole koskaan pitänyt itseäni minään ympäristöaktivistina, mutta kyllä tuollainen elämäntapa sattuu sydämeen paljon. 

Vierailija
216/508 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää suomalaisten tapa puhua englantia ja tunkea like sana joka vtun väliin. Miksi?

Kamalan kuuloista. Jenkkiteinit puhui noin 20 vuotta sitten. Sama homma tällä 90 päivää morsiamena Jasminilla, ihan hirveän kuuloista.

Vierailija
217/508 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalan kuuloista. Jenkkiteinit puhui noin 20 vuotta sitten. Sama homma tällä 90 päivää morsiamena Jasminilla, ihan hirveän kuuloista.

Juu, Jasminillakin minulla särähti korvaan tuo like. En ole koskaan kuullut, miten englanninkieliset tuota sanaa käyttävät. ymmärtävätkö edes, tuollaista täytesanaa. 

Vierailija
218/508 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuo liken viljeleminen on raskasta kuunneltavaa. Mutta tavallaan ymmärrän, antaahan se sellaisen pienen miettimistauon. Mun mielestä olisi silti parempi ottaa aikaa ja miettiä sanoja ja lauseenmuodostamisia ihan rauhassa.

Vierailija
219/508 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi like kuin kiroilu

Vierailija
220/508 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jäi harmittamaan, ettei au pairit käyneet yhdessä maan suosituimmista turistipaikoista eli Hobittilassa. Taisi olla tuotannolla rahat vähissä, kun aktiviteetiksi keksittiin sen sijaan lammasfarmiin tutustumista :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi