Jos koulut avataan, niin meidän perheemme lähtee Ullanlinnanmäelle juhlistamaan vappua.
Kommentit (29)
En ymmärrä asiayhteyttä näiden välillä? Eikö sinne linnanmäelle pääse jos ei koulut aukea vai mikä juttu tämä on?
Ap ja perhe taitaa vihata isovanhempia...
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä asiayhteyttä näiden välillä? Eikö sinne linnanmäelle pääse jos ei koulut aukea vai mikä juttu tämä on?
Etkö? Minä taas näen. Jos koulut aukeavat,niin miksi kukaan enää noudattaisi muita rajoituksia? Koulussa on oppilaita yli 500, eli siinä menee jo yksi rajoitus. Turvavälejä ei koulussa saada noudatettava, siinä meno taas yksi rajoitus jne.
Vaikka koulut avattaisiinkin, lapset voivat jäädä vanhempien päätöksellä kotiin. Jos teistä koulujen avaaminen on ennenaikainen ja hätiköity päätös, niin miten siinä auttaa toimia itse yhtä typerästi ja hätiköidysti.
Vierailija kirjoitti:
Jos äiti ei anna mulle karkkii ni muutan mummon luo.
Jos et leiki mun kanssa, mä rikon sun ämpärin.
Jos teidän perhe menee Ullanlinnanmäelle minä lähden kouluun. Ihan yhtä loogista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö? Minä taas näen. Jos koulut aukeavat,niin miksi kukaan enää noudattaisi muita rajoituksia? Koulussa on oppilaita yli 500, eli siinä menee jo yksi rajoitus. Turvavälejä ei koulussa saada noudatettava, siinä meno taas yksi rajoitus jne.
Jos et anna minulle tuota lapiota, mä rikon sun hiekkalinnan. JA SITTEN sua harmittaa.
Täysin kypsää argumentointia aikuiselta.
Jos koulut aukeaa, mennään piknikille JA SITTEN NIITÄ harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mielestäsi jos joku kävelee punaisia päin niin on sitten ihan sama rikkoa kaikkia muitakin lakeja? Okei, mutta saisinko vielä jonkun täysjärkisen ihmisen kommentin tuohon kysymykseeni?
Jos äiti ei anna mulle karkkii ni muutan mummon luo.