Kiitos sinulle joka varastit kauppakassini tänään
Itiksen Cittarista. Toivottavasti siitä on sinulle paljon iloa. N.45€ ruokakassi.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se tapahtui?
Unohdin kassin siihen pakkaustasolle hetkeksi. Kävelin jo 50 metriä poispäin kun sitten huomasin että multahan puuttuu yksi kassi ja olin menossa hakemaan sitä, ei sitä enää siellä ollut. Kassakaan ei ollut sitä ottanut syrjään. Joku oli siinä hetkessä sen sitten ottanut itselleen. Kauppa oli aika täynnä porukkaa ja oli pikku paniikki päällä. Taidan tästä lähtien suosia pikkukauppoja.
Just.
Itse jättää kassinsa lojumaan ja sen katoaminen on sitten jonkun muun syytä : D..
No yleensä aikuinen ihminen tietää että kyseessä on jonkun toisen omaisuutta. Joku ymmärtämätön pikkulapsi saattaa ehkä ajatella että löytäjä saa pitää.
Miten edes voi jättää yhden kassin 😂🤣😅
Ei taida olla ekakerta kun "tavara"hävinnyt....
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä kukaan varastanut vaan itse jätit muiden tielle ja joku korjasi pois.
Korjasi ihan kotiinsa asti. Ei sitä siellä ollut missään enää.
Vierailija kirjoitti:
Yksi tuttu kertoi, että sen kauppakassista varastettiin pari pakettia vaippoja, kerrostalon rappukäytävässä.
Nykyisin ei kannata jättää mitään vartioimatta mihinkään. Varsinkin jos samassa rapussa asuu puikulapäitä niin ne vievät kaiken minkä irti saavat.
Tätä on haluttu. Ennen suomessa pystyi melko hyvin luottamaan ettei kukaan varasta vaikka unohtaisit lompakon mutta ei enää.
Eipä mitään. Kiitos hyvistä sapuskoista. Näillä pärjään vähän aikaa. Tulen jatkossakin katsomaan, josko sinulla olisi jotain napattavaa.
Ei hitto tajusin vasta nyt että vois ruveta varastelemaan ihmisten kauppakasseja
Lähi-itäkeskuksessa tapahtuu. Kassisi on luultavimmin kuskattu bulvaanien toimesta rajan yli Lähi-itään, sitä enemmän tarvitseville. Kuka kantis ylipäätään käy tuolla enää. Kas kun etkäynyt Puhoksessa ostoksilla.
Kerran, ennen koronaa, alkoi pariskunnan mies pakkailemaan minun ostoksiani, rouvan pakatessa heidän ostoksiaan vieressä. Onneksi havaitsin ajoissa, sillä panin heidät merkille kun ostoksiaan maksoivat. Äännähdin jotain ja mies palautti ostokseni kaukaloon.
Kiitos kiitoksesta. Ikävä, että et viitsinyt ostaa laatutuotteita. Halvinta moskaa. Suurimman osan jouduin heittämään roskiin.
Näkemisiin.
Itsellenikin on tapahtunut ostosten pöllimisyritys joulu aikaan.
Olin Turussa länsikeskuksen cittarissa viikonloppu ostoksilla. Kassan jälkeen kärryissä noin 5 ostoskassia ruokaa ym. (4 henk perhe). Pysähdyin kassan jälkeiseen kukkakauppaan hakemaan kukkasia pöydälle. Jätin kärryt siihen kukkakaupan eteen näkyville ja valikoin kukkia.
Huomasin kun keski-ikäinen nainen tuli siihen jostain ja tarttui kärryjen kahvoihin ja alkoi työntää niitä ulospäin. Nappasin 10m kävelyn jälkeen kiinni kärryistä ja ilmoitin niiden olevan minun ostoksia.
Nainen vain vilkaisi minuun ja sanoi "oho, otin varmaan väärät kärryt", tämän jälkeen käveli kuitenkin suoraan pääovesta ulos etsimättäkään mitään omia kärryjä. Oli varmaan tarkoitus napata ilmaiset ostokset huomaamatta, kun olin kukkakaupassa.
Ei sitä kukaan varastanut vaan itse jätit muiden tielle ja joku korjasi pois.