Suvi Riggs Hansin matkassa
Olipa tuo Suvi Riggs MAAILMAN TYLSIN haastateltava ja SURKEA valinta vieraaksi Michelin-kokin ruokamatkaohjelmaan. Suvilla ei selkeästikään ollut mitään tietoa Losin ruokamaailmasta eikä edes näyttänyt nauttivan syömisestä, kun kiertelivät pitkin Losin pizzerioita. Ja herranjestas, kenen älynväläys oli keskittyä pizzatarjontaan kun ohjelman kuvauskohteena on Los Angeles?! Siis niin surkea jakso. Suvi ei tuonut mitään lisäarvoa koko jaksoon ja haastattelupätkät oli kiusallisia, kun Hansilla ja Suvilla ei synkannut, ei sit yhtään. Niin joo, ja Suvin mies Tyler näyttäytyi ainakin jakson lopussa, sanoi kaksi sanaa ”hyvää pizzaa”. Sellainen seuramies hänkin :D
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea hintaluokka:
Children are priceless, but in the United States, giving birth to one is far from free. ... The average doctor charges for a vaginal delivery with no complications in the U.S. is $3,035, according to data from FAIR Health, a health care nonprofit that keeps a national database of insurance claims
Tämä lienee se itse maksettava osuus, jos on vakuutus. 10-30 000 $ lienee se laskussa oleva summa, varsinkin jos otetaan itse synnytystapahtumaa edeltävät lääkärikäynnit ym. huomioon. Pienikin komplikaatio ja summaan 50 000 $. Kaikki tikeistä, särkylääkkeistä, aamupalasta ja lääkäristä lähtien laskutetaan erikseen, joten 3 000 $ kuulostaa kyllä tosi pieneltä, ellei ole se ole se vakuutuksen jälkeen itse maksettava summa.
Lienee ja lienee. Opettele kirjoittamaan USAn rahayksikko oikein, $3000. Ei koskaan 3000 $.
Ei kannattaisi hymyilla kuvissa kun on tuollaiset hampaat.
Juniper (Kataja) ei kylla ole mikaan "amerikkalainen" lapsen nimi.