Unohdin hakea melatoniinia, millä mä nyt pääsen nukkuun?
Voi helkkarin helkkari. Miten saisin unta illalla ilman?
Kommentit (22)
Onko antihistamiinia? Se nukuttaa hyvin. Toinen vaihtoehto on pari palaa suklaata, lasi maitoa ja banaani.
Ruudut kiinni heti ja kaikki valot pois, niin sun elimistö voi edes teoriassa hoksata valmistaa melatoniinia.
Mullakin on loppu nukahtamislääkkeet.
Hätävarana on Ketipinoria enkä sitä kyllä syö koska seuraava päivä menee sitten pilalle.
Sitten on Atarax ja siitä tulee taas tosi kiukkuinen olo myöhemmin.
Kumpaa ottaisin?
Nää on siis äärimmäinen hätävara. Stillnoch on mulle toimiva koska nukahtaa heti ja aamulla ei ole väsynyt mutta sitä ei nyt ole.
Känni päälle. Unen laatu ei ole hyvä mutta nukahdat kyllä.
Relaxor Forte, paras luontainen uni- ja rauhoittumislääke ikinä!
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on loppu nukahtamislääkkeet.
Hätävarana on Ketipinoria enkä sitä kyllä syö koska seuraava päivä menee sitten pilalle.
Sitten on Atarax ja siitä tulee taas tosi kiukkuinen olo myöhemmin.
Kumpaa ottaisin?
Nää on siis äärimmäinen hätävara. Stillnoch on mulle toimiva koska nukahtaa heti ja aamulla ei ole väsynyt mutta sitä ei nyt ole.
Mulla on Sirdaludia ja mietin, jos sitä ottaisi 1-2 kpl. Ennen käytin kans tota Stilnoctia ja oli itselleni myös hyvä, mutta nyt en sitä ole jaksanut edes pyytää, reseptin uusimisesta lähetin pyynnön joskus eikä uusittu, vaikka ei ole mitään huumetaustaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko antihistamiinia? Se nukuttaa hyvin. Toinen vaihtoehto on pari palaa suklaata, lasi maitoa ja banaani.
Ei taida olla kuin telfastia allergiaan, mitä ostin juuri siksi että se ei väsytä! Banaania on ja magnesium-tabut kans voi kai rentouttaa? Kiitoksia vinkistä. Ap
AP, eikö mikään kauppa ole enää auki että voisit hakea melatoniinia?
Tutkittu totuus on se ettei alle 5 mg annos melatoniinia auta yhtään.
Jenkeissä myydään 10 mg melatoniinia ruokakaupoissa! Se oikeasti auttoi, ostin sitä aikaeron vuoksi jotta saisin nukuttua.
Ostin Suomesta 2 mg melatoniinin, ei mitään vaikutusta nukahtamiseen. Maksoi 5 kertaa enemmän kuin Jenkeissä toi purkillinen 10 mg.
Menet sänkyyn ja laitat silmät kiinni. Sitä ennen olet tietysti ollut ilman ruutujen valoa vähintään tunnin. Ei tarvita pillereitä.
Mä en myöskään nuku silmällistäkään ilman mun lääkecocktailia + melatoniinia, kunpa joskus vielä elämässä voisi nukahtaa normaalisti 😔
Mene sänkyyn ja laita kuuluville Alastalon salissa äänikirjana. Uni taattu alle minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Tutkittu totuus on se ettei alle 5 mg annos melatoniinia auta yhtään.
Jenkeissä myydään 10 mg melatoniinia ruokakaupoissa! Se oikeasti auttoi, ostin sitä aikaeron vuoksi jotta saisin nukuttua.
Ostin Suomesta 2 mg melatoniinin, ei mitään vaikutusta nukahtamiseen. Maksoi 5 kertaa enemmän kuin Jenkeissä toi purkillinen 10 mg.
Jaa, mulla kyllä auttaa 3 mg. Täytyy vaan olla sitkeä sen kanssa. Lääkäri sanoi että menee 4-6 vkoa ennen kuin saa täyden tehon (elimistö tottuu) ja piti kyllä paikkansa. Monelta olen kuullut, että ovat syöneet parina iltana - pari viikkoa ja jättäneet pois kun ei auttanut.
Kuuntele hallituksen selityksiä, uni tulee hetkessä.
Vispaat lettua raivokkaasti eri asennoissa.
Kuuntele unisatua .