Erosin 15v suhteesta ja ex-miehellä tinder jo viikon sisällä
Ystäväni kertoi. Ei sitten mies meinannut surra ollenkaan vaan heti uutta matoa koukkuun. Sika..
Kommentit (97)
Jos eroaisin tästä 12 v avioliitosta, niin menisin Tinderiin tai ainakin baariin heti. Miksi pitäisi odottaa viikko?
N50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen aloitteesta erositte? Jos sinun, miksi ihmeessä valitat? Semmoisessa tilanteessa sinun pitäisi tuntea hyvää oloa, pitäisi lievittää omantunnontuskiasi, että mies ainakin yrittää.
Hän jätti avioerohakemuksen. Koska olen muka nalkuttaja, lihonnut ja epähaluttava.
Yksi assi alkoi itkeä myöhemmin muille naisille kuinka ex löysi varakkaamman, kun ensin eron yhteydessä laihtui. Oli hyvin katkera. Ja ulkonäön takia oli eronnut. Ei yhtään sytyttänyt miten pinnallinen ja vaikea luonteensa liittyi asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selviämiskeino.
Hänen on vaikea kohdata epäonnistumistaan ja kompensoi sitä selaamalla satojen naisten kuvia.
Omat exät ei kaikesta huolimatta ole sieltä mitään irti saaneet ja siellä selaavat edelleen kuulemma.
Mene sinä elämässäsi eteenpäin. Ensi kerralla valitse tarkemmin.Eli nainenko tässä on jotenkin uhri?
Töh täh?
Tosiaan noilla vasta eronneilla on yleensä pari roolia, mitä vetävät. Joko se on se "vihdoin pilluaaaaaaa pimppa pimppa pimppa pimppa pimppa pimppa pimppa pimppa pimppa pimppa pimppa".
Tällainen mies saa naisen ottamilla kuvilla ehkä 1-2 paskaa panoa ja sitten jääkin yksin tumputtelemaan.
Toinen on sitten se, missä tämä mies etsii eroterapeuttia ja vihaa eksää. Näillä on itse asiassa varmaan suurempi pariutumistodennäköisyys, mutta se nainen joka lähtee tuollaiseen mukaan, on useimmiten melko hirviö itsekin. Vampyyrin ja vampyyrin suhde ei toimi, vaan se vaatii aina jonkun ulkopuolisen, ketä vampiroida. Jos eksä pysyy näistä erossa, tuokin suhde hajoaa usein omaan mahdottomuuteensa.
Pitäähän se nyt tuoretta pimpukkaa saada, kun vihdoin on taas tilaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen aloitteesta erositte? Jos sinun, miksi ihmeessä valitat? Semmoisessa tilanteessa sinun pitäisi tuntea hyvää oloa, pitäisi lievittää omantunnontuskiasi, että mies ainakin yrittää.
Hän jätti avioerohakemuksen. Koska olen muka nalkuttaja, lihonnut ja epähaluttava.
Yksi assi alkoi itkeä myöhemmin muille naisille kuinka ex löysi varakkaamman, kun ensin eron yhteydessä laihtui. Oli hyvin katkera. Ja ulkonäön takia oli eronnut. Ei yhtään sytyttänyt miten pinnallinen ja vaikea luonteensa liittyi asiaan.
Naisille ero on yleensä glow upin paikka, sillä mieheen tuhrattu huomio ja rakkaus pääsee kohdistumaan takaisin itseen.
Ylipäätään jos nainen lihoo suhteessa, suhde on todennäköisesti väkivaltainen, ja nainen etsii lohtua ruuasta.
Sinä erosit ja nyt itket kun mies ei erakoitunutkaan? Olet outo.
Vierailija kirjoitti:
Miehet tekevät noin ja kyllä yleistän koska se on totta. Ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa sureeko tai mitä tunteita hänellä on mihinkin suuntaan.
Miehet pakenee ongelmiaan ja tuohan on pettäjien naisille rangaistus teoistaan kun mies edelleen ajattelee exää
Vierailija kirjoitti:
Ap, älä eroa, jos haluat kuitenkin pitää miehen etkä päästää irti! Mun miehen ex jätti mieheni ja sitten suuttui kun mies ei jäänytkään itkemään perään vaan liittyi Tinderiin. Sattumalta sitten törmättiin siellä ja nyt ollaan oltu jo kymmenen vuotta yhdessä. Muuten on ollut ihanat kymmenen vuotta, mutta suhteen alkua varjosti roikkuva ex-vaimo. Erosta huolimatta olisi pitänyt ex-vaimon pillin mukaan hyppiä.
Sinä huolehdit omat suremisesi ja ex miehensä omansa eikä se sinulle kuulu.
Oiskohan tämä asia jo hoidettu? 5v vanha aloitus kuitenkin.
Näinhän se menee monesti. Elämässä eteenpäin vaan. Mutta monesti kuitenkin tulee se romahduskin jossain vaiheessa.
Mun miehellä se tuli 5 kk kuluttua erosta. Oli silloin seurustellut jo yli 4 kk uuden kanssa, kunnes tajusi mitä oikeasti on elämässä tapahtunut. Alkoi puhua yhteenpaluusta ym, eikä tajunnut etten edes puhu asiasta jos seurustelee. Siltä seisomalta soitti uudelle ja lopetti suhteen.
Laastareitahan nämä.
Ap, sun exälläs oli jo Tinderi ennenku te erositte.
Monet siellä pyörivät ovat suhteessa.
Oma exäni oli ahkera zTinderissä jo ennen eroa.
Mulle selvis pettäminen niin erottiin.
En ymmärrä, miksi pitäisi pyhittää erosurulle kuukausia. Varsinkin, jos on ollut eroaikeissa jo jonkin aikaa, on jo käynyt prosessin läpi. Ei Tinderiin meno hänestä huonoa ihmistä tee. Millaista seuraa ja miksi etsii ei kuulu muille. Mielestäni moiset "liian nopeasti uuteen suhteeseen" -asenteet voi heittää romukoppaan. Elämää täällä eletään eikä mitään prosessia. Vanhana ei muistele sitä, kuinka kärsivällisesti kävi läpi itsetutkiskelua ja prosessoi surua, vaan kaiken hauskan ja katuu sitä, mitä ei tehnyt.
Sinuakin voisi piristää hauskanpito surussa vellomisen sijaan, teet vain itsellesi hallaa synkistelemällä. Tilanne ei siitä miksikään muutu suremalla, mutta mielelle voi tehdä hyvää deittailla tai ainakin käymällä ihmisten ilmoilla ja pitämällä ovet auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, älä eroa, jos haluat kuitenkin pitää miehen etkä päästää irti! Mun miehen ex jätti mieheni ja sitten suuttui kun mies ei jäänytkään itkemään perään vaan liittyi Tinderiin. Sattumalta sitten törmättiin siellä ja nyt ollaan oltu jo kymmenen vuotta yhdessä. Muuten on ollut ihanat kymmenen vuotta, mutta suhteen alkua varjosti roikkuva ex-vaimo. Erosta huolimatta olisi pitänyt ex-vaimon pillin mukaan hyppiä.
Sinä huolehdit omat suremisesi ja ex miehensä omansa eikä se sinulle kuulu.Oiskohan tämä asia jo hoidettu? 5v vanha aloitus kuitenkin.
Ei ole. Aloittaja on itkenyt kotonaan 5 vuotta koska mies ei muuttunutkaan katkeraksi alkoholistiksi.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee monesti. Elämässä eteenpäin vaan. Mutta monesti kuitenkin tulee se romahduskin jossain vaiheessa.
Mun miehellä se tuli 5 kk kuluttua erosta. Oli silloin seurustellut jo yli 4 kk uuden kanssa, kunnes tajusi mitä oikeasti on elämässä tapahtunut. Alkoi puhua yhteenpaluusta ym, eikä tajunnut etten edes puhu asiasta jos seurustelee. Siltä seisomalta soitti uudelle ja lopetti suhteen.
Laastareitahan nämä.
Ettekai mennyt yhteen uudelleen? Arvostahan vähä itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä huolehdit omat suremisesi ja ex miehensä omansa eikä se sinulle kuulu.Oiskohan tämä asia jo hoidettu? 5v vanha aloitus kuitenkin.
Ei ole. Aloittaja on itkenyt kotonaan 5 vuotta koska mies ei muuttunutkaan katkeraksi alkoholistiksi.
Moni alkoholisti on katkera ilman eroakin.
Jos se on exä, niin se on sitä syystä. Miksi sen tekemiset enää kiinnostaa? Eikö noin epäkypsän miehen kannata antaa mennä ja nauraa perään. Minua harmittaisi ainoastaan niiden naisten puolesta, jotka lähtevät juuri eronneen miehen mukaan. Miehet ei yleensä osaa olla yksin, sääli niitä tulevia suhteita.
Mies oli selkeästi odottanut eron hetkeä!
Vierailija kirjoitti:
Jos se on exä, niin se on sitä syystä. Miksi sen tekemiset enää kiinnostaa? Eikö noin epäkypsän miehen kannata antaa mennä ja nauraa perään. Minua harmittaisi ainoastaan niiden naisten puolesta, jotka lähtevät juuri eronneen miehen mukaan. Miehet ei yleensä osaa olla yksin, sääli niitä tulevia suhteita.
Elintaso voi olla liian iso houkutus
Vierailija kirjoitti:
Miehet nyt toimii noin. Voin kuvitella että varsinkin pitkän suhteen jälkeen haluaa testata markkina-arvoaan.
Ja ole tyytyväinen, tiesitkö että useat ovat tinderissä jo suhteessa ollessaan?
Todennäkösesti apn exäkin.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi pitäisi pyhittää erosurulle kuukausia. Varsinkin, jos on ollut eroaikeissa jo jonkin aikaa, on jo käynyt prosessin läpi. Ei Tinderiin meno hänestä huonoa ihmistä tee. Millaista seuraa ja miksi etsii ei kuulu muille. Mielestäni moiset "liian nopeasti uuteen suhteeseen" -asenteet voi heittää romukoppaan. Elämää täällä eletään eikä mitään prosessia. Vanhana ei muistele sitä, kuinka kärsivällisesti kävi läpi itsetutkiskelua ja prosessoi surua, vaan kaiken hauskan ja katuu sitä, mitä ei tehnyt.
Sinuakin voisi piristää hauskanpito surussa vellomisen sijaan, teet vain itsellesi hallaa synkistelemällä. Tilanne ei siitä miksikään muutu suremalla, mutta mielelle voi tehdä hyvää deittailla tai ainakin käymällä ihmisten ilmoilla ja pitämällä ovet auki.
Ehkä niitä deittikumppaneita ei innosta tällainen 'erojuhlija', joka pitää hauskaa ympäriinsä. Ainakin kannattaa tehdä selväksi muille, millä mielellä on liikenteessä. Itse en koskisi pitkällä tikullakaan juuri eronneeseen. Eroprosessi on eroprosessi, sitä voi tehdä jo etukäteen, mutta sitä joutuu tekemään myös jälkikäteen. Tämä sinun versiosi kuulostaa kieltämiseltä ja näitä tyyppejä tulee vastaan jatkuvasti.
Sinä huolehdit omat suremisesi ja ex miehensä omansa eikä se sinulle kuulu.