Erosin 15v suhteesta ja ex-miehellä tinder jo viikon sisällä
Ystäväni kertoi. Ei sitten mies meinannut surra ollenkaan vaan heti uutta matoa koukkuun. Sika..
Kommentit (97)
Etsii nuoria mimmejä.
Niin tekisin minäkin jos ei olisi niin paljon mahaa.
Tutkittu juttu. Miehet etsii uutta kumppania heti, mutta lopulta toipuvat erosta hitaammin kuin naiset. Naiset käsittelee eron ennen kuin ryhtyvät uuteen suhteeseen, mutta ajallisesti toipuvat erosta silti nopeammin. Keskimäärin näin.
Eiköhän mies ole jo pohtinut eroa pidempään tai osannut jotenkin aavistella sitä. On siis käsitellyt jo asiaa. Voi myös testata markkina-arvoaan.
Eikö tuossa pidä juhlia huonon suhteen päättymistä eikä surra sitä? Eiköhän ne surut ole jo käsitelty sen suhteen loppuvaiheessa.
No mitä sitten? Ei tuo kerro yhtään, että sureeko ja onko päässyt yli. Ihmiset reagoi ja käyttäytyy eri tavoin eri tilanteissa. Ehkä kaipaa seuraa, jos tuntee olonsa yksinäiseksi.
Keskity sinä omaan elämääsi ja erosta selviämiseen.
On minullakin ollut. Katselin tarjontaa ja kulutin aikaa. Minkäänlaista uutta viritystä ei silti ollut yli vuoteen, ei vaan kiinnostanut.
Voi toki olla kyse siitä, että haluaa näpäyttää tai toki voi etsiä panoseuraa. Erosta ylipääsemiseen on monia eri tapoja.
Kohta lätisee miehesi lakanoissa.
Reijo67 kirjoitti:
Etsii nuoria mimmejä.
Niin tekisin minäkin jos ei olisi niin paljon mahaa.
Niinpä. Tiedätkö mikä ero on siinä kun keski-ikäinen nainen menee Ti deriin, vaikka mahakas-ei tarvitse etsiä, jos haluaa nuorten miesten seuraa-ne nimittäin tarjoaa sitä ihan itse
Etkö ole eronnut, joten mitä se sulle kuuluu kenen kanssa ex on ja koska.
Ja mies on ollut 15 vuoden suhteessa noin 10 vuotta täysin kypsä mätisäkkiin.
En ole mätisäkki! Nuorekas 38v. Nainen😋
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sikamies.
Miksi? Hän on eronnut ja saa tehdä nyt mitä lystää. Mitä sikamaistas hän on tässä tehnyt?
Oli varmaan kunnon panoa vailla? Sinänsä sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sikamies.
Miksi? Hän on eronnut ja saa tehdä nyt mitä lystää. Mitä sikamaistas hän on tässä tehnyt?
Kun ei sure noin pitkän parisuhteen päättymistä.
Olin minäkin heti eron jälkeen samana iltana tinderissä. Olin niin shokissa erosta, ja halusin vain huomiota, lohtua ja hyväksyntää miehiltä. En todellakaan olisi ollut valmis uuteen suhteeseen.
Exäsi ei vaan halua missata hetkeäkään eikä halua olla ilman.