Erosin 15v suhteesta ja ex-miehellä tinder jo viikon sisällä
Ystäväni kertoi. Ei sitten mies meinannut surra ollenkaan vaan heti uutta matoa koukkuun. Sika..
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin minäkin heti eron jälkeen samana iltana tinderissä. Olin niin shokissa erosta, ja halusin vain huomiota, lohtua ja hyväksyntää miehiltä. En todellakaan olisi ollut valmis uuteen suhteeseen.
Olit siis täysi sika
Miten ihminen voi olla täysi sika, jos eron jälkeen on tinderissä tai vastaavassa? Eron jälkeenhän on vapaa tekemään mitä haluaa...
Varmaan riippuu siitä, mitä siellä tekee. Jos etsii kevyttä seuraa ihmisistä. joka etsii samanlaista seuraa, niin ookoo. Jos ei käsittele eroaan ja päätyy loukkaamaan toista ihmistä sekoiluillaan, ei ookoo.
Kerros nyt miten se ero käsitellään ja miten sekoilulla toista loukataan? Kauan tuohon käsittelyyn mm. menee?
Puhumalla, miettimällä, ajattelemalla. Korjaamalla omaa toimintaa, jos siinä on korjattavaa. Toista loukataan esimerkiksi silloin, jos hakeudutaan tämän kanssa suhteeseen, vaikka ei olla vielä tunnetasolla irti exästä (ajatellaan tätä, kaivataan tätä, vihataan tätä tmv.). Käsittelyyn menevä aika riippuu ihmisestä, aiemman suhteen kestosta ja eroamisen tavasta, muun muassa .
Sama juttu muuten, paitsi että olen mies ja olin vaimoni kanssa 10 v. Mutta parempi näin, etten enää tuhlaa enempää aikaani tunne-elämältään pinnallisen ihmisen kanssa, joka osasi rakastaa vain omia mielitekojaan.
Miehet tekevät noin ja kyllä yleistän koska se on totta. Ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa sureeko tai mitä tunteita hänellä on mihinkin suuntaan.
Miehet nyt toimii noin. Voin kuvitella että varsinkin pitkän suhteen jälkeen haluaa testata markkina-arvoaan.
Ja ole tyytyväinen, tiesitkö että useat ovat tinderissä jo suhteessa ollessaan?
Hän halua vaan pitkästä aikaa hyvää seksiä. Mitä pahaa siinä on?
Entä jos ei sure eroa ja oli jo valmistautunut siihen vuosia?
Toivorikkaana mies luulee, että saisi naisia Tinderistä.
Jos tätä palstaa on uskominen, se ei tule olemaan helppoa tavalliselle, eronneelle keski-ikäiselle miehelle, vaan hänelle jää käteen.. no, oma luu.
Jos sä laittaisit profiilin Tinderiin sen sijaan ja etsisit irtopanoja, saisit jonon ovelle.
Mun on vähän vaikea käsittää, että miten asia kuuluu sulle jos olette kerran eronneet? Et voi yhtä aikaa syödä kakkua ja säästää sitä.
Minäkin olin eron jälkeen aika pian nettideittipalstalla, katsoin että kun eropaperit on viety asia on lopullinen ja olen vapaa hakemaan itselleni uutta seuraa jos niin haluan. Ero tuli exäni aloitteesta. Mitä ihmettä olisin hänelle ollut velkaa, että en olisi saanut deittailla?
On aika eri asia mennä sinne Tinderiin jo ennen eroa, kun eron jälkeen.
Itse toimin noin. En hakenut uutta kumppania tai edes petiseuraa, vaan halusin jotain muuta ajateltavaa ja syyn lähteä kotoa. Tein silloin vielä kotona töitä, joten elinpiiri oli aika rajoittunut. Perheelliset ja parisuhteelliset kaverit pääsevät tai haluavat lähteä huonosti minnekään, joten tinder avasi helpon tien lähteä vaikka kahville tai yksille jonkun kanssa. Toinen vaihtoehto oli jäädä kotiin miettimään perjantaina, että noinkohan olen maanantaina avaamassa työkannettavaa vai olisiko nyt se viikonloppu kun teen lopullisen ratkaisun.
Miehet hyötyvät parisuhteesta enemmän kuin naiset.
Näinhän se on todettu, joten tottakai miehillä on kova kiiru metsästää seuraavaa kodinhengetärtä, arkea pyörittämään ja sosiaalisia tapahtumia rakentamaan ympärilleen. Tyhmähän se mies olis joka ei tätä turvais ja helpottais elämäänsä jatkossakin. (Äiti, mummi, tyttöystävä, vaimo, rakastaja, avokki = ruoka, pyykit, siivous, kauppa, bileet, perhejuhlat, lastenhoito, uutuudenviehätys, jännite, egontsemppaus, nuoruudenkaipuu ).
Naiset kykenevämpiä pyörittämään arkea ilman miestä. Parisuhteeseen ajautuminen täyttää muita tarpeita naisen kohdalla; hoivavietti, romanttiset mielikuvat parisuhteen ihanuudesta.
Ei nainen ole oikeastaan ehkä varsinaisesti edes tätä miestä elämäänsä halunnut/tarvinnut, vaan syynä on turvallinen ja tarmokas anoppi, avosylin vastaanottavainen miehen perhe/suku.
Eli kysymys aloittajalle itselleen : mahdollistitko 15v. miehen helpon elämän omien vaaleanpunaisten lasiesi vuoksi ja unohdit itsesi siinä sivussa ?
Palaa ihan back basics ja mieti mitkä elukat tällä pallolla on yksiavioisia ?
Ihminen yksiavioinen = no ei todellakaan;,)
Hanki tyttö elämäs takas ja tee itselles hyvää, meillä pimuillakin on terveet kädet;)
Ratki riemukasta Vappua sinulle, ja eiku exät virtuaali-kaarnalautalle ja työnnä pois käsistäsi tosielämänkoskiin menemään. Tää uusi loppuelämä on vain sua varten ja sun hyvänolon vuoksi.
Ps. Jos mina en kestäisi omaa elämääni itseni kanssa, niin miten ihmeessä kukaan toinenkaan jaksaisi kärvistellä siinä pientä hetkeä.
Vahvuus löytyy minusta itsestäni, siihen minun paisteeseen on kyllä varjoista tunkua.
Minä olen oman elämäni sankari, priimus motor.
Yksin tai yhdessä, whatever it takes (Imagine Dragons).
Et siis antanut hänelle seksiä. Turha itkeä nyt perään, kun mies pokaa nuorempia, kauniimpia ja himokkaampia misuja joka viikonloppu pelehtimään. Miehelle näet rakkaus osoitetaan seksillä ja jos sitä ei oma emäntä anna, loppuu se miehen rakkaus. Oma siis on vikas.
Miehillä on ne tarpeensa. Varsinkin jos ex-eukko on pihdannut. Totta maar heti uutta matoa koukkuun ja ehkä löytyy nuorempi, nätimpi ja kiihkeempi. Unohtoo ex-eukko sekunnin sadasosassa.
M49
Itsellä menee niin, että puran surua ja ahdistusta helposti seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Toivorikkaana mies luulee, että saisi naisia Tinderistä.
Jos tätä palstaa on uskominen, se ei tule olemaan helppoa tavalliselle, eronneelle keski-ikäiselle miehelle, vaan hänelle jää käteen.. no, oma luu.
Jos sä laittaisit profiilin Tinderiin sen sijaan ja etsisit irtopanoja, saisit jonon ovelle.Tämän vuoksi osa miehistä pyrkii hankkimaan ja moni onnistuukin hankkimaan uuden suhteen ennen kuin aiempi tai aiemman suhteet on edes saaneet "virallsita päätöstä" - Koska phinta mitä miehet uskovat, että heille voisi tapahtua on, että joku olettaisi heidän elävän vastentahtosiesti selibaatissa eli tutummin pitäsi heitä incelina. - Moni nainen onkin valmiimpi ja halukkaampi tällaisen viriilin miehen kumppaniski kuin miehen, jonka tiedetään olleen sinkkuna pidemmän aikaa. Ksoka hei kaikki parhaat ovat aina varattuja!
MItä sitten? Miehen asiat ei enää kuulu sinulle. Mene eteenpäin.
Sellaista se on. Mies on aina pippeli tanassa panemassa uusia naisia, usein jopa suhteen aikana. Ei kannattaisi olla tekemisissä heidän kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on ne tarpeensa. Varsinkin jos ex-eukko on pihdannut. Totta maar heti uutta matoa koukkuun ja ehkä löytyy nuorempi, nätimpi ja kiihkeempi. Unohtoo ex-eukko sekunnin sadasosassa.
M49
Tuskin.
Julminta tässä on se, ettei ap voi enää jättää tuota sikaa.
Eli nainenko tässä on jotenkin uhri?