Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosin 15v suhteesta ja ex-miehellä tinder jo viikon sisällä

Vierailija
28.04.2020 |

Ystäväni kertoi. Ei sitten mies meinannut surra ollenkaan vaan heti uutta matoa koukkuun. Sika..

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitää se nyt 40v kokeilla teinien sovellusta jos vaikka sais säälipimppppiä

Vierailija
22/97 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen aloitteesta erositte? Jos sinun, miksi ihmeessä valitat? Semmoisessa tilanteessa sinun pitäisi tuntea hyvää oloa, pitäisi lievittää omantunnontuskiasi, että mies ainakin yrittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sikamies.

Miksi? Hän on eronnut ja saa tehdä nyt mitä lystää. Mitä sikamaistas hän on tässä tehnyt?

Kun ei sure noin pitkän parisuhteen päättymistä.

Hän on jo surrut sen parisuhteen aikana, kuten minäkin tein. Lopulta ero oli yhtä juhlaa, vapautta ja aituutta.  

Vierailija
24/97 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen aloitteesta erositte? Jos sinun, miksi ihmeessä valitat? Semmoisessa tilanteessa sinun pitäisi tuntea hyvää oloa, pitäisi lievittää omantunnontuskiasi, että mies ainakin yrittää.

Hän jätti avioerohakemuksen. Koska olen muka nalkuttaja, lihonnut ja epähaluttava.

Vierailija
25/97 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin minäkin heti eron jälkeen samana iltana tinderissä. Olin niin shokissa erosta, ja halusin vain huomiota, lohtua ja hyväksyntää miehiltä. En todellakaan olisi ollut valmis uuteen suhteeseen. 

Minä menin heti Tinderiin, että saisin viimeinkin pitkästä aikaa kunnon seksiä. Ja sainkin!

Vierailija
26/97 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä. Ei pysty/ kestä olla yksin.

Todennäköisesti joku naisparka saa sydänsuruja sit ton takia ku ei ymmärrä käsitellä eroaan. Surkeeta.

Vierailija
27/97 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti joku naisparka saa sydänsuruja sit ton takia ku ei ymmärrä käsitellä eroaan. Surkeeta.

Tuskin mies suree

Vierailija
28/97 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkittu juttu. Miehet etsii uutta kumppania heti, mutta lopulta toipuvat erosta hitaammin kuin naiset. Naiset käsittelee eron ennen kuin ryhtyvät uuteen suhteeseen, mutta ajallisesti toipuvat erosta silti nopeammin. Keskimäärin näin.

Sori kun en usko. Kaksi pitkää suhdetta meni samalla kaavalla. Nainen oli ensin löytänyt uuden ja sinne jäi entinen jätkä. Ensimmäisen aikaan ei vielä ollut netti käytössä. Tinderissä en ole koskaan kokeillut. Eikä siinä olisi mitään pointtia. En kuulu ns. karkkikaupan miehiin. Livenä joskus onnistuu. Mies kun olen niin erosta ei aina ihan kokonaan toivu ikinä. Jos on sattunut se ruma sana r niin joskus sitä miettii että entä jos???

Vierailija
29/97 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sen miehen pitäisi tehdä? Puketua mustiin vuoden ajan ja nyyhkyttää kotona yksin ex vaimon alttarin edessä? Kyllä minäkin yrittäisin päästä pukille mahdollisimman nopeasti. Eihän se liity suremiseen mitenkään, seksi on seksiä. Ja eipä tässä aloituksessa juurikaan kerrota erosta tietoja. Jos mies on jättänyt niin luultavasti on ehtinyt jo valmistautumaan asiaan henkisesti pidempään.

Itsekin meinaan vaimon jättää 13 vuoden avioliiton jälkeen kunhan tämä korona juttu on ohi. Nyt on sen verran heikko tilanne asuntomarkkinoilla, että ei viitsi nyt tehdä peliliikkeitä. Piti kesällä jo alunperin toimittaa paperit maistraattiin, mutta tämä tilanne nyt vähän muuttui. Vuoden ajan olen tähän jo valmistautunut ja olen todellakin sinut asian kanssa.

Vierailija
30/97 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap ole loppujen lopuksi ihan hyvä, jos pääsit tuollaisesta miehestä eroon?

Vierailija
31/97 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiiät miten mies sitä eroa käsittelee? Jos mies jättänyt on jo ennen eroa sen käsitellyt aika pitkälle. Nyt taas leikitään psykologia, kun käyty lukiossa 20 vuotta sitten pari psykologian kurssia.

Vierailija
32/97 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän jätti avioerohakemuksen. Koska olen muka nalkuttaja, lihonnut ja epähaluttava.

Olisit ihan vaan palstamammana jättänyt sen muka-sanan pois tuosta toisesta lauseesta.

Tosin sinäkään et osaa sinne peiliin katsoa. 

Vierailija
33/97 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin minäkin heti eron jälkeen samana iltana tinderissä. Olin niin shokissa erosta, ja halusin vain huomiota, lohtua ja hyväksyntää miehiltä. En todellakaan olisi ollut valmis uuteen suhteeseen. 

Olit siis täysi sika

Vierailija
34/97 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olit siis täysi sika

Miten ihminen voi olla täysi sika, jos eron jälkeen on tinderissä tai vastaavassa? Eron jälkeenhän on vapaa tekemään mitä haluaa...

Vierailija
35/97 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole hyvä että eron jälkeen meni tinderiin, eikä sitä ennen? Eihän ex-kumppanin tinderöinnit enää entiselle vaimolle kuulu ja jokainen käsittelee (tai on käsittelemättä) eron tavallaan.

Vierailija
36/97 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkittu juttu. Miehet etsii uutta kumppania heti, mutta lopulta toipuvat erosta hitaammin kuin naiset. Naiset käsittelee eron ennen kuin ryhtyvät uuteen suhteeseen, mutta ajallisesti toipuvat erosta silti nopeammin. Keskimäärin näin.

Sori kun en usko. Kaksi pitkää suhdetta meni samalla kaavalla. Nainen oli ensin löytänyt uuden ja sinne jäi entinen jätkä. Ensimmäisen aikaan ei vielä ollut netti käytössä. Tinderissä en ole koskaan kokeillut. Eikä siinä olisi mitään pointtia. En kuulu ns. karkkikaupan miehiin. Livenä joskus onnistuu. Mies kun olen niin erosta ei aina ihan kokonaan toivu ikinä. Jos on sattunut se ruma sana r niin joskus sitä miettii että entä jos???

Kirjoitinkin, että keskimäärin näin. Poikkeuksia toki on, miehissä ja naisissa.

Vierailija
37/97 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olit siis täysi sika

Miten ihminen voi olla täysi sika, jos eron jälkeen on tinderissä tai vastaavassa? Eron jälkeenhän on vapaa tekemään mitä haluaa...

Varmaan riippuu siitä, mitä siellä tekee. Jos etsii kevyttä seuraa ihmisistä. joka etsii samanlaista seuraa, niin ookoo. Jos ei käsittele eroaan ja päätyy loukkaamaan toista ihmistä sekoiluillaan, ei ookoo.

Vierailija
38/97 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olit siis täysi sika

Varmaan riippuu siitä, mitä siellä tekee. Jos etsii kevyttä seuraa ihmisistä. joka etsii samanlaista seuraa, niin ookoo. Jos ei käsittele eroaan ja päätyy loukkaamaan toista ihmistä sekoiluillaan, ei ookoo.

Kerros nyt miten se ero käsitellään ja miten sekoilulla toista loukataan? Kauan tuohon käsittelyyn mm. menee?

Vierailija
39/97 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän suhde on ollut jo vuosia huono ja miehesi on pitkään unelmoinut uudesta naisesta. Kun vihdoinkin ero tuli, niin hänellä ei enää ollut mitään syytä jarrutella.

Vierailija
40/97 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviämiskeino.

Hänen on vaikea kohdata epäonnistumistaan ja kompensoi sitä selaamalla satojen naisten kuvia.

Omat exät ei kaikesta huolimatta ole sieltä mitään irti saaneet ja siellä selaavat edelleen kuulemma.

Mene sinä elämässäsi eteenpäin. Ensi kerralla valitse tarkemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme