Kaveri on outo, heittää aina tosi ilkeää, mukahauskaa läppää muista
Ja sitten jos vitsistä suuttuu, niin hän pitää meitä muita huumorintajuttomina.
Kuitenkaan hän ei kestä, jos hänestä itsestään heittää samanlaista läppää, vaan loukkaantuu ja uhriutuu.
Aargh!! Vituttaa tuo epälooginen käytösmalli.
Kommentit (6)
Mun narsku veljeni tekee tuota samaa.
Kaverisi pitäisi ilmoittautua Big Brotheriin, jos sellainen vielä järjestetään. Nykyään tuollainen on muotia.
Millaista läppää, esimerkkejä? Mä tiedän että jotkut pitää mua ilkeänä mun kieron huumorintajun takia. En missään nimessä halua loukata ketään, mutta välillä pääsee liian "raju" juttu väärässä seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Millaista läppää, esimerkkejä? Mä tiedän että jotkut pitää mua ilkeänä mun kieron huumorintajun takia. En missään nimessä halua loukata ketään, mutta välillä pääsee liian "raju" juttu väärässä seurassa.
Minusta vitsin aiheilla ei ole niinkään väliä, vaan sillä jos kertoo niitä samoille ihmisille, jotka ovat jo osoittaneet, etteivät pidä niistä.
Oon ollu koulussa tuollaisen narskun kanssa ja sekin naamioi haukkumisia vitsiksi mutta ei tietenkään vitsaile itsestään kun on niin täydellinen vaan juurikin niin kuin aloittaja sanoikin muista ja se tekee niin edelleen ja silloinkaan ne jutut ei olleet yhtään hauskoja eikä ne samat kolmivuotiaiden tasolla olevat jutut yhtään hauskoja nytkään ja sitä en ymmärrä että jotkut silti menee niihin juttuihin mukaan ja levittelee
No mitä esimerkiksi heittää vitsillä?