Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri on outo, heittää aina tosi ilkeää, mukahauskaa läppää muista

Vierailija
28.04.2020 |

Ja sitten jos vitsistä suuttuu, niin hän pitää meitä muita huumorintajuttomina.

Kuitenkaan hän ei kestä, jos hänestä itsestään heittää samanlaista läppää, vaan loukkaantuu ja uhriutuu.

Aargh!! Vituttaa tuo epälooginen käytösmalli.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä esimerkiksi heittää vitsillä?

Vierailija
2/6 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun narsku veljeni tekee tuota samaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi pitäisi ilmoittautua Big Brotheriin, jos sellainen vielä järjestetään. Nykyään tuollainen on muotia.

Vierailija
4/6 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista läppää, esimerkkejä? Mä tiedän että jotkut pitää mua ilkeänä mun kieron huumorintajun takia. En missään nimessä halua loukata ketään, mutta välillä pääsee liian "raju" juttu väärässä seurassa.

Vierailija
5/6 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista läppää, esimerkkejä? Mä tiedän että jotkut pitää mua ilkeänä mun kieron huumorintajun takia. En missään nimessä halua loukata ketään, mutta välillä pääsee liian "raju" juttu väärässä seurassa.

Minusta vitsin aiheilla ei ole niinkään väliä, vaan sillä jos kertoo niitä samoille ihmisille, jotka ovat jo osoittaneet, etteivät pidä niistä.

Vierailija
6/6 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu koulussa tuollaisen narskun kanssa ja sekin naamioi haukkumisia vitsiksi mutta ei tietenkään vitsaile itsestään kun on niin täydellinen vaan juurikin niin kuin aloittaja sanoikin muista ja se tekee niin edelleen ja silloinkaan ne jutut ei olleet yhtään hauskoja eikä ne samat kolmivuotiaiden tasolla olevat jutut yhtään hauskoja nytkään ja sitä en ymmärrä että jotkut silti menee niihin juttuihin mukaan ja levittelee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän