Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen nukkuminen... Minun heräily

Vierailija
28.04.2020 |

Onko oikein että mies tulee kotiin syömään ja juo kahvit ja painelee nukkumaan töiden jälkeen? Itse heräilen pienimmän kanssa edelleen vaikka hän on yli vuoden jo. Kun sanon tästä niin hänen vastaus on vain että sä voit mennä töihin. Eli vain työssä käyvällä, joka nukkuu myös yönsä on vain mahdollisuus mennä nukkumaan... Milloin itse kirin univelat?
Mies ei siis ilmeisesti arvosta että olen lapsistamme vastuussa 24/7 eikä minun päiväni pääty siihen että kello tulee 16... ja tästäkin on aina sovittu ettei päikkyjä ja silti tekee tämän lähes joka päivä😢

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene sinä töihin. Niinhän mies ehdotti. Voi olla, että kun kerrot löytäneesi paikan tai palaamassa nykyiseen niin miestä alkaakin kiinnostaa sinun unentarpeesi.

Vierailija
2/4 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä olo on helpompaa kuin kotona pienten lasten kanssa oleminen. Työpäivän jälkeen lastenhoito jaetaan. Jos olisit päivätyössä, työpäiväsi jälkeen lastenhoito jaettaisiin puoliksi. Nykyinen "työpäiväsi" on kotona. Ja pidä huolta siitä että sulla on omaa rahaa, palkan voi helposti laskea niin että laskee mitä lastenhoito maksaisi jos palkkaisitte lastenvahdin; puolet tästä summasta kuuluu sulle.

Inhottava sun mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi ihan terve? Jatkuva päiväunien tarve yöunien lisäksi ei ole normaalia.

Vierailija
4/4 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siltikään pääsisi yöheräilyvastuusta, vaikka menisit töihin. Tuollainen mies keksii loputtomiin syitä, miksi sinun pitää uhrata unesi. Jos menisit töihin, hän silti yrittäisi väittää töitään rankemmiksi kuin sinun ja todennäköisesti väittäisi, että vain sinä kelpaat lapselle, niin kuin se varmaan onkin, kun olet aina hänet hoitanut, eikä miehelläsi varmaankaan ole mitään motivaatiota muuttaa asiaa. Myös sellaisiakin väitteitä voi tulla, että naisena sä et muka tarvitse samalla tavalla unta, olet tottunut tai hän väittää ettei kuitenkaan herää yms. Tällaista soopaa olen ainakin itse kuullut sellaiselta itsekkäältä miehenvätykseltä. Älä vaan tee lisää lapsia tuollaisen kanssa.