Johtuuko palstan opettajaviha siitä, että opettajat ovat ne, jotka kertovat totuuden av-mamman lapsesta?
Kun se Nico tai Jannica ei olekaan maailman paras kaikessa ja pahimmassa tapauksessa luokan huonoin.
Kommentit (11)
Ja koska Nico tai Jannica tykkää opettajasta, on mami mustasukkainen!
Syy siihen miksi koulut halutaan avata pariksi viikoksi on se, että opettajat voivat tarkistaa kuinka hunningolla lapsiparat ovat olleet kotioloissa.
Varmasti lastensuojelun puhelimet menevät tukkoon.
Mikä ihmeen opettajaviha? Täällä on varmaan yksi opettajahullu, joka tekee niitä aloituksia. Jokainen täysjärkinen tajuaa, että opettajilla on tällä hetkellä raskasta.
Tai sitten opettajavihaajat ovat tai ovat olleet näitä luokkansa surkimuksia
Nooo, opettajat ovat kokkareita. Se on säälittävää. Muita tunteita en tunne ko. henkilöitä kohtaan.
Ei vaan siksi että tuo ei kuulu opettajan tehtäviin. Opettajan tehtävä on opettaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan siksi että tuo ei kuulu opettajan tehtäviin. Opettajan tehtävä on opettaa.
Tuota olen kanssa hämmästellyt. Missä vaiheessa opettaja muuttui "kasvattajaksi"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota olen kanssa hämmästellyt. Missä vaiheessa opettaja muuttui "kasvattajaksi"?
Kasvatustehtävä on osa sitä opetusta. Itse olen kuitenkin törmännyt opettajiin jotka kuvittelevat olevansa lääkäreitä tai psykologeja jotka ovat päteviä arvioimaan mistä esim. ongelmat johtuu, vaikka syyt on selvitetty pätevien lasten neurologien ja psykologien toimesta.
Itse tulkitsen että palstalla ollaan enneminkin kateellisia. Ilmeisesti se pitkä kesäloma on joistakin niin iso juttu että ovat tikahtua kateuteensa. Itse ovat valinneet oman ammattinsa jossa on varmasti paljon hyviä puolia verrattuna opettajan ammattiin mutta silti palstalla ei ole kadehditumpaa ammattia kuin opettaja. Itse olen esimerkiksi paljon paremmin palkatussa ammatissa mutta ei minun ammattiani kadehdita niin kuin suhteellisen matalasti palkattuja opettajia.
Ap. Olet oikeassa. Samasta syystä neuvola- ja päiväkotihenkilökunta ovat vihan kohteena. Usein myös lääkärit.